پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

 

بسياري از تحليل گران صنايع غذايي بر اين باور هستند كه خلاقيت و نوآوري جاي بسيار زيادي براي رشد اين صنعت بزرگ دارد و در همين زمينه بازار هاي بزرگ خريد و فروش عمده B2B مانند بازارهاي بزرگي همچون علي بابا چين و آمازون به وجود آمده كه به رشد صنايع بسيار كمك كرده اند.

ايران به دليل وجود پتانسيل هاي بسياري در زمينه توليدات صنعتي و مخصوصا صنعت كشاورزي كه قابليت صادرات به ديگر كشورها يكي از مكان هايي است كه پتانسيل بسيار بالايي براي بازار عمده خريد و فروش در عرصه محلي و جهاني دارد. بازار عمده محصولات صادراتي ايران از جمله پسته و برنج ايراني بسيار در دنيا شناخته شده است و با ايجاد بازار عمده خريد و فروش در اين حوزه مي توان مشتريان خارجي بيشتري به زنجيره فروش اين محصولات متصل كرد.

ما واقعاً در ايران به صنعت آنلاين خريد و فروش عمده بيشتري نياز داريم كه در آن اپراتورها بتوانند با توليدكنندگان عمده ارتباط برقرار كنند ، قيمت گذاري را راحت تر كنند و سفارش آنلاين را بدون هرگونه تماس تلفني ، اسناد و مدارك و مزاحمت هاي آنلاين براي خريداران عمده فراهم كنند.

 

در اين راه خوشبختانه كارآفرينان با خلاقيت بسيار بازارهاي عمده اي طراحي كرده اند كه به راحتي براي فعالين صنايع غذايي قابل دسترس بوده و آن ها مي توانند به آساني با يكديگر ارتباط برقرار كرده و علاوه بر آگاهي از قيمت هاي بازار به مشتريان جديد نيز دست پيدا كنند.

در اينجا ليست بازارهاي عمده مفيد و برجسته فعال حوزه B2B در سراسر جهان وجود دارد.

zh1z_z6.jpg

 

 

 

TradeKey

 

يك بازار عمده فروشي گسترده B2B براي اتصال تأمين كنندگان عمده با خريداران عمده در سراسر جهان است. اين بازار عمده تمركز شديدي بر كشورهاي آسيايي به ويژه هند ، چين ، پاكستان ، تايوان ، مالزي و بنگلادش دارد.

 

اين سايت سه سرويس قوي به مشتريان خود ارائه مي دهد. اولين خدمت اين بازار ثبت درخواست خريد است؛ بسياري از خريداران عمده كه به دنبال يك محصول خاص هستند  با استفاده از اين خدمت مي توانند ادرخواست خريد خود را به هزاران تامين كننده در اين بازار بزرگ ارايه دهند و در صورت موجود بودن آن تامين كنندگان به صورت مستقيم به خريدار اعلام كرده  و خدمات خود را ارائه مي دهند.

 

دومين خدمت اين بازار عمده فروشي اين است كه شما در آنجا مي توانيد محصولات متنوعي را از هزاران فروشنده مشاهده كنيد ، دسته بندي از عمده فروشان ، توليد كنندگان و كارخانه هايي كه به دنبال صادرات محصولات خود هستند توزيع شده است. سوم شركت ها ، كه در آن شما مي توانيد يك فهرست كامل از تامين كنندگان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيدا كنيد.

 

همچنين اين گزينه را براي شما فراهم مي كند كه نماينده فروشندگان ، صادركنندگان ، عمده فروشان و ساير شركت هاي كوچك و متوسط ??شويد و به اين ترتيب بتوانيد به صورت كميسيون براي آن ها فروش داشته باشيد. از برنامه شما گرفته تا تجارت جهاني ، پيشرو و سريعترين رشد (B2B) پورتال آنلاين تجارت به تجارت است كه واردكنندگان ، صادر كنندگان و مشاغل كوچك و متوسط ??در سراسر جهان را براي تجارت بين المللي متصل مي كند. با توجه به برنامه مهم نيست كه در كجا هستيد ، اكنون مي توانيد براي تأمين كنندگان جديد جستجو كنيد ، با خريداران جديد در حال حركت ارتباط برقرار كنيد.

 

TradeKey.com ثابت كرده است كه يك پلت فرم تجاري معتبر آنلاين براي تجارت جهاني است ، قوت آن تجارت عمده فروشي يا واردات عمده اي يا صادرات. TradeKey با موتورهاي بي نظير و قدرتمند تطبيق تجاري و ابزارهاي تبليغاتي كارآمد خود ، سالهاست كه فاصله بين تأمين كنندگان و خريداران ، توليدكنندگان و واردكنندگان از 240 كشور جهان را به خريداران عمده رسانده است.

 

                                                                    

 

رپورتاژ آگهي چيست ؟

رپورتاژ آگهي چيست ؟

  • رپورتاژ آگهي چيست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مديران بازاريابي و وبمستران شركت ها كه براي بهبود رتبه سايت خود درگوگل بدنبال روش هاي جديد سئو و بهينه سازي سايت هستند ، پس از جستجو متوجه ميشوند كه سايت هاي آموزش سئو و متخصصين سئو رپورتاژ آگهي را به عنوان يكي از بهترين و جديد ترين تكنيك ها براي دستيابي به رتبه اول گوگل معرفي ميكنند.

    به خبر تبليغاتي گفته ميشود كه جهت معرفي خدمات و محصولات كسب و كار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود .

    رپورتاژ آگهي چه تاثيري در سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنيا به عنوان يكي از موثرترين تكنيك ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل استفاده ميشود؟

    چطور يكي از بهترين روش هاي بازاريابي آنلاين و برندينگ است كه شركت هاي مختلف براي كسب اعتبار بالاتر و جلب مشتري بيشتر استفاده ميكنند ؟

    رپورتاژ يعني چه ؟

    به معني گزارش است كه از كلمه ريپورت گرفته شده است ، repotrage يك كلمه فرانسوي است .

    رپورتاژ در حوزه تبليغات اينترنتي و سئو سايت به عنوان يك گزارش يا مصاحبه براي معرفي برندها يا اشخاص در سايت هاي خبري مطرح شده است و بصورت يك حبر تبليغاتي منتشر ميشود.

    همچنين يكي از بهترين روش‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي است كه بزرگترين برندهاي دنيا براي معرفي محصولات و خدمات جديد خود از آن استفاده ميكنند و به اين دليل تاثيرگذاري بالايي دارد كه نوعي تبليغات غيرمستقيم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بيشتر اعتماد ميكنند و كل مطلب را مشتاقانه مطالعه ميكنند .

    درواقع رپورتاژ آگهي يك خبر تبليغاتي است كه در قالب يك مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري پربازديد منتشر ميشود كه شامل يك تيتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عكس و هايپرلينك فالو ميباشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟

 

راديو اينترنتي بهترين راديو

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

نوزاد مبتلا به كرونا در چين درمان شد

  • [unable to retrieve full-text content]

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

نوزاد مبتلا به كرونا در چين درمان شد

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش نهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش نهم

از ابتدا تا امروز

مشاهده و خريد اينترنتي كتاب از كاواك

كتاب ساعت‌ها |مايكل كانينگهام | مترجم: مهدي غبرايي | نشر: نيماژ

رمان به سه زن از سه نسل مي‌پردازد كه تحت تأثير رمان خانم دالوي اثر ويرجينيا وولف قرار مي‌گيرند. اولي خود ويرجينيا وولف است كه دارد در سال ???? هم‌زمان با نوشتن رمان خانم دالوي، با بيماري رواني خودش دست و پنجه نرم مي‌كند. نفر دوم خانم براون است، همسر يك كهنه سرباز جنگ جهاني دوم، كه در سال ???? مشغول خواندن رمان خانم دالوي است و هم‌زمان جشن تولد شوهرش را ترتيب مي‌دهد. نفر سوم، كلاريسا وگان، زني همجنس گراست كه در سال ???? جشني به افتخار دوست شاعر و معشوق قديمي اش ريچارد مي‌گيرد كه به خاطر بيماري ايدز با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كند.

كتاب مترجم دردها | جومپا لاهيري | مترجم: امير مهدي حقيقت | نشر: ماهي

كتاب مترجم دردها، مجموعه‌اي از داستان‌هاي كوتاه نوشته‌ي جومپا لاهيري است كه نخستين بار در سال ???? به چاپ رسيد. كاراكترهاي اين مجموعه از داستان‌هاي جذاب و تأثيرگذار از لاهيري، با قدم گذاشتن روي مرز ميان سنت‌هاي هنديِ به ارث گذاشته شده و سرگشتگي‌هاي دنياي مدرن، به دنبال عشقي وراي محدوديت‌هاي فرهنگي و زمان هستند. در يكي از داستان‌هاي اين اثر فوق‌العاده موفق، زوجي هندي-آمريكايي بايد با غم از دست دادن فرزندشان مواجه شوند در حالي كه به خاطر قطع شدن برق، محل زندگي‌شان در بوستون در تاريكي فرو رفته است؛ در داستاني ديگر، مترجمي كه در حال نشان دادن مناطقي از هند به خانواده‌اي آمريكايي است، با اعترافات حيرت‌انگيزي روبه‌رو مي‌شود. جومپا لاهيري با بينش فرهنگي كم نظير و مهارت‌هاي منحصر به فرد خود در داستان سرايي، مجموعه‌اي را خلق كرده كه به اين راحتي‌ها از ذهن مخاطب پاك نخواهد شد.

كتاب دنياي آشنا |  ادوارد پي.جونز | مترجم: شيرين معتمدي | نشر: شورآفرين

رمان دنياي آشنا، داستان كشاورزي سياه‌پوست به اسم هنري تونسند را روايت مي‌كند كه درگذشته برده بوده است و اكنون تحت سرپرستي قدرتمندترين مرد شهر منچستركونتي، ويليام رابينز قرار گرفته است. تونسند با اطمينان از عدم تخطي از قانون، با نظم و دقتي عجيب، انجام كارها و امور رابينز را به عهده مي‌گيرد. اما وقتي كه مرگ نابه‌هنگام او سر مي‌رسد، همسرش كالدونيا، از عهده‌ي اجراي امور برنيامده و آشوب و بلوا به پا مي‌شود…

 

كامل ترين ترجمه كتاب READ THIS 2

كاملترين ترجمه كتاب READ THIS2 (سومين كتاب از مجموعه چهار سطحي Read This ) به زباني بسيار شيوا و كامل و قابل فهم



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

كامل ترين ترجمه كتاب READ THIS 2

دانلود سريال كرگدن با لينك مستقيم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال كرگدن

اين سريال در سبكي اكشن با رويكردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان كه وارد يك چالش به نام چالش كرگدن مي شوند و هر كدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است كه : كرگدن نه شكار مي كند و نه شكار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اكنون از لينك زير دريافت كنيد .

دانلود سريال كرگدن با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season

 

ديدني هايي از جنس استراحت

سفر به اصفهان با تور و در ايام نوروز

مقاله خوبي براي تور تور اصفهان و اصفهان گردي در ايام نوروزي در سايت شفاف داريم

وقتي درباره سفر به اصفهان صحبت ميكنيم يعني، هواي دود گرفته و دغدغه‌هايي كه انگار هيچ‌گاه خيال ندارند دست از سر آدمي برداشته و كوله‌بار خود را بردارند و بروند فكر سفر را در ذهن زنده مي‌كنند تا لحظه‌اي بتوانيم از شر اين مزاحم‌هاي هميشگي نفسي بكشيم و ريه‌هاي دودگرفته را پر از عطر بهارنارنج كنيم.

utmd_f3.jpg

 تور اصفهان انتخاب كساني است كه قصد سفر نمودن به زيباترين شهر ايران را دارند كه شايد هر توريستي كه اهل جهان گردي باشد بارها جاذبه‌هاي آن را رصد نموده و سخن براي گفتن زيبايي‌هايش فراوان داشته باشد چه برسد به ايرانياني كه آن را فخر خود دانسته و به اين شهرغرق در تمدن خود مي‌بالند و سعي مي‌كنند در هرزماني كه برايشان ممكن است روزهاي خوشي را در كنار جاذبه‌هاي آن زندگي كنند.

تور اصفهان فارا گشت و گذر از نقش‌جهان يعني

https://faragasht.com/تور-اصفهان/

عبور از هرچه زيبايي است كه مي‌توان در اصفهان با آژانس فارا گشت فقط از نغمه فواره‌هاي آن‌كه در يك‌لحظه آسمان را به زمين مي‌دوزند و سنگ‌فرش‌هاي اين ميدان تاريخي آن را با تمام وجود درك نمود. شايد گمان كنيد ميدان، صداي آب و سنگ‌فرش جاذبه‌اي باشد كه بتوان آن را در هر شهري يافت اما آن هنگام كه نسيم زمزمه‌كنان شمارا در لابه‌لاي ستون‌هاي عالي‌قاپو همراه مي‌كند ديگر نقش‌جهان يك ميدان معمولي نيست بلكه مكاني است كه چشم را با تاريخ خود نوازش داده و زيبايي را در حالتي معنوي به رخ جهانيان مي‌كشد و در آن هنگام آنچه شمارا مجذوب و سرمست مي‌كند فقط تداعي رنگ مي باشد كه تا چشم كار مي‌كند لاجوردي است و بس، ازاين‌رو است كه آن را كاخي بي‌بديل دانسته و شاهكارهاي گچ‌بري بر ديوارهاي آن را بي‌نظير و تكرار نشدني برشمرده‌اند و هنرنمايي سازندگان، آن را در حد كمال رسانده كه وصف زيبايي جمالش در سخن سخنوران و صاحبان فكر و انديشه بسيار يادشده است.

حال با بال خيال پرواز كرده و هرچه سريع‌تر خود را به باغ‌هاي قصرالدشت برسانيد و تا مي‌توانيد به ازاي تمام عمر خود نفس بكشيد، باغ ارم در تور اصفهان فارا گشت را نيز در فهرست بازديدهاي خود گنجانده تا از قدم زدن درهواي دل‌انگيز باغ‌هاي اين خطه از سرزمينمان سير شويد.

 

ديدني هايي از جنس استراحت در سفر اصفهان

پس از استراحت كوتاهي در هتل‌هاي تميز و لوكس آن راهي شدن به‌سوي زاينده‌رود و سي سه پل باشكوه خالي از لطف نبوده و پل خواجو نيز در كنار تمامي جاذبه‌هاي تورهاي اصفهان مي‌تواند لحظاتي شيرين و وصف‌ناپذير را براي شما و خانواده عزيزتان فراهم كند، ديدني‌هاي اين شهر پرآوازه ايران به همين‌جا ختم نمي‌شود و كليساي وانك، موزه مردم‌شناسي ارامنه، چهل‌ستون، هشت‌بهشت و... نيز مي‌توانند تفرج شمارا كامل كنند، حال اگر در اين ميان با آژانس فاراگشت كورش كبير همراه باشيد كه حظ سفرتان در سايه خدمات كم‌نظير آن دوچندان شده و مي‌تواند سفر اصفهان را براي چندمين بار متوالي نيز جذاب گرداند.

 

تور اصفهان در نوروز و عيد امسال

اگرچه از گذشته تاريخ، ايرانيان را سفر دوست و دوستدار يافتن ناشناخته‌ها مي‌دانسته است و آنچه از خاطرات جامانده از پس قرون به دستمان مي‌رسد اين موضوع را تأييد مي‌كند اما امروزه به مدد و همت مراكزي مانند آژانس هاي مسافرتي اين موهبت الهي و يادگار پيشينيانمان رونقي دوچندان گرفته و مي‌توان اكثر ايرانيان را در ايام مختلف سال بخصوص عيد و نوروز در حال سفر و گشت‌وگذار ديد كه هر بار يكي از شهرهاي زيباي ايران ‌زمين را انتخاب كرده و با آژانس‌هاي مسافرتي مجري تورهاي ايرانگردي همراه مي‌شوند اما از ميان تمامي اين شهرها تور اصفهان نوروز رونقي فراوان‌تر داشته و با جاذبه‌هايي كه بيشتر آن‌ها ثبت جهاني هستند هرساله نوروزي متفاوت را براي هم‌وطنان عزيزمان ساخته ‌و پرداخته مي‌كند.

 

شايد برخي از شهرهاي ايران جاذبه‌هايش چند سالي بيش نباشد كه رخ نمايانده و در ميان گردشگران داخلي و خارجي طرفدار جذب نموده است اما اصفهان با نقش‌جهانش از همان ابتدا موردتوجه ويژه، جهاني بوده و تا مي‌توان آثار تاريخي و يادگاران دوره‌هاي مختلف حكومت‌ها را مي‌توان بر پيكر اين شهر و در گوشه و كنار آن يافت و به اصالت آن پي برد اگر مشتاقيد كه به اصفهان سفر نماييد تور اصفهان نوروز فارا گشت جلوه‌اي ديگر به سفر شما بخشيده و آب‌وهواي خوش اين فصل لذت از اماكن تفريحي و رفاهي آن را چند برابر خواهد كرد و از بودن در كنار اماكن تاريخي گران‌قدرش سرشار از حس خوب يك سفر در عيد مي‌شويد.

بياييد اين بار در نوروز سفري به پل خواجو؛ ميدان مشق تهران؛ سي‌وسه‌پل؛ عمارت عالي‌قاپو و... داشته و از خدمات و قيمت مناسبي كه به شما تقديم مي‌كند تجربه‌اي شگرف را براي خود و خانواد? عزيزتان فراهم نماييد اگرچه مقصد بسيار مهم است و در لذت بردن از سفر تأثير بسزايي دارد اما مطمئناً خدمات نيز مي‌تواند بر ميزان كيفي اين سفر تأثير مستقيم گذاشته و آن را دست‌خوش تغييرات مثبت و گاها منفي نمايد، ازاين‌رو انتخاب آژانسي مجري اصلي تور ايران گردي و اصفهان گردي كه بتواند حداكثر حمايت را از ابتدا تا انتهاي سفر در اختيار مسافران خود قرار دهد از ارزش و اعتبار خاصي برخوردار است و مسلماً در بين متقاضيانش از رتب? ويژه‌اي برخوردار مي‌شود.

همراهي با آژانس مجري اصلي تورهاي اصفهان

همراهي با فارا گشت يعني همراهي با سفري سراسر امنيت، آرامش و نشاطي كه در تمام طول سفر همراه شما است و حضور در محفل گرم كارشناساني كه مسافران خود را جزئي از اجزاي اين آژانس دانسته و به‌عنوان يك خانواده صميمي رفاه همه‌جانب? آن‌ها را در تورهاي نوروزي و يا ايام عادي، يكي از بزرگ‌ترين رسالت‌هاي خود مي‌داند و از ابتدا تا انتها هميشه و همواره در كنار آن‌ها در ساختن سفري به ‌دور از كوچك‌ترين خطر، سانحه و هرگونه دل‌مشغولي تمام عزم خود را جزم نموده و به كار مي‌بندد، به‌هرحال حضور در اصفهان همانطور كه در تريپ ادوايزر آمده است، جذاب و به‌ يادماندني در كنار توري كه تمام احتياجات را پيش‌بيني كند يعني آسودگي خيالي كه تجربه آن را در اين آژانس بيشتر و فزون‌تر از حد تصور احساس خواهيد كرد.

همانطور كه خوانديد سفر به اصفهان در هر فصلي از سال لذت بخش است، چه در ايام عادي سال و فصلهاي مختلف و چه در ايام نوروز كه همه جوري متفاوت برنامه ريزي ميكنند، نظر شما چيه؟ فكر ميكنيد كدام فصل براي شما اين سفر رضايت بخش است و لذت بيشتري خواهيد برد.

بهرحال اين سفر شما را همه جوره راضي كرده و در كنار رزرو هتلهاي اصفهان فارا گشت ميتوانيد تورهاي فوق العاده تري را داشته باشيد، در تورها اكثر هتلها با صبحانه رزرو ميشوند تا هنگام گشت اصفهان گردي بعلت سرو غذا در هتل مجبور نشويد برگرديد.

پس هرگاه قصد عزيمت به اصفهان را داشتيد اين آژانس را فراموش نكرده و با انتخاب آن از حضور در كوچه و پس‌كوچه‌هاي اين شهر چون مسجد شيخ لطف‌الله، آتشكده اصفهان، منارجنبان و... لذتي وصف‌ناپذير را در قالبي به رنگ خوب آرامش در تور اصفهان نوروزي يا عادي به خود و همراهانتان هديه بدهيد.

منابع اين مقاله:

www.faragasht.com

www.shafaf.ir

www.tripadvisor.com

  

 

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، كدام يك را انتخاب كنيم؟

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، كدام يك را انتخاب كنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد كه اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از كشور مي كنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد كه در مسير مهاجرت تحصيلي به مشكل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا كنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است كه مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو كشور مهاجر پذير آشنا كنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به كار شوند. جالب است كه بگوييم سال 2019 يكي از بهترين سال ها براي افرادي است كه مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام كنند زيرا اين كشور امكانات كم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از كشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است كه بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي كرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و روند دريافت بورسيه و كسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با كدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام كنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با كسب مدرك زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام كنيد اما بهتر است بدانيد كه اگر مدرك زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين كشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين كشور تدريس مي كنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يك امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاكيد كنيم كه تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين كشور نيست و بسياري از افراد به دليل كيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يك تير دو نشان مي زنيد، هم در كشوري فوق العاده جذاب زندگي مي كنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يكي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يكي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تكنيك ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره كرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نكته ديگر آن است كه كه دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي كارشناسي، كارشناسي ارشد و همچنين دكتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يكي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است كه ميان دوستداران تحصيل در خارج از كشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب كرده است. يكي از مهمترين ويژگي هايي كه تحصيل در اتريش دارد، آن است كه تقريبا تحصيل در اين كشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم كشورهاي اروپايي، بسيار كم است.

با كدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام كنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني كه اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرك معتبر دريافت كنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يك گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين كشور براي افرادي كه زبان آلماني بلد نيستند اين امكان را فراهم كرده است كه به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين كشور شركت كرده و در نهايت پس از كسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در كشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است كه شما اگر زبان آلماني را با مدرك معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع كننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين كشور نيز اشاره كرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين كشور قرار گرفته اند به گونه اي كه در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را كسب كردند. دانشگاه وين كه بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد. 

آشنايي با موسسه دانش گستر كوه نور

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 با كسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از كشور آغاز كرده و كشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور كار خود دارد.