باتري هاي استاندارد پژو 405 كدامند ؟

باتري هاي استاندارد پژو 405 كدامند ؟

 

 

باتري فابريك و مناسب پژو 405 فرانسوي

باتري به همراه استارت و دينام بخشي از سيستم شارژ خودرو شما است. انرژي مورد نياز براي عملكرد قطعات الكتريكي و الكترونيكي مانند چراغ هاي جلو، تيغه هاي برف پاك كن شيشه جلو، ساعت، يخ زدايي و راديو را تامين مي كند. باتري زماني كه موتور در حال كار است شارژ مي شود و هر زمان كه نياز باشد انرژي را تحويل مي دهد.

به گفته كارشناسان تليسان براي اين خودرو در ابتدا يك باتري اسيدي در نظر گرفته شده كه ظرفيت آن به ميزان 66 آمپر ساعت است و شما ميتوانيد تا 90 آمپر آن را افزايش دهيد جون دينام اين پژو بقدري قوي است كه ميتواند تا 90 آمپر شارژ كند. اما توصيه ما باتري 74 آمپر است كه در صورت افزودن قطعات برقي اضافي به خودرو فشاري بر سيستم برقي وارد نشود كه يك موقع دچار سوختگي و احتراق بشود

.

 

الزامات كيفيت سازنده قطعات پژو كه تليسان تائيد ميكند

قطعات اورجينال همان استانداردها و مشخصات آزمايشي را مطابق با قطعات نصب شده روي خودروي شما در هنگام خروج از كارخانه دارند. قطعات اصلي پژو از مواد باكيفيت مناسب استفاده مي كنند. آنها وسيله نقليه شما را براي مدت طولاني تري قابل اعتماد و ايمن نگه مي دارند. آنها تضمين مي كنند كه تنها با كيفيت ترين قطعات روي پژو شما نصب مي شود.

 

از اين نظر تليسان، راه حل ايده آلي است قدرت قابل اطمينان براي هر استارت موتور، كاملاً بدون تعمير و نگهداري با استفاده از فناوري مدرن كلسيم كامل و بالاترين استانداردهاي ايمني. ويژگي محافظت از نشتي 4 محفظه تضمين مي كند كه در صورت قرار گرفتن باتري در معرض ارتعاش، نشت اسيد اسيد، حداكثر ايمني پس از نصب از طريق سيستم تهويه مركزي و يك شعله گير يكپارچه براي محافظت در برابر اشتعال خارجي، تضمين مي شود

نيم آمپر (500 ميلي آمپر) خيلي زياد است. در طي چند روز، 24 آمپر ساعت يا تقريباً نيمي از ظرفيت باتري است.

 

با ساعت ها، آلارم ها، راديو، نشتي بسته ديود دينام و غيره، يك ماشين مدرن بايد تخليه چند ده ميلي آمپري داشته باشد - من آنها را تا 20 ميلي آمپر اندازه گيري كرده ام، حتي با زنگ هشدار، اما به من گفته شده است كه شايد 40 يا 50 ميلي آمپر امكان پذير است. نبايد بالاتر باشه ماشين شما بيش از 10 برابر جريان نشتي كه بايد مي كشد.

 

سيم اتصال زمين باتري را جدا كنيد و يك متر مناسب را به صورت سري با آن قرار دهيد. براي شناسايي مداري كه جريان را مي كشد، فيوزها را بكشيد.

شما ميتوانيد مقاله كامل و اطلاعات فني اين ماشين را از لينك زير بخوانيد

https://talisan.ir/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%be%da%98%d9%88-405-glx/

 

شغل تعميرات پكيج چيست و چه درآمدي دارد؟

شغل تعميرات پكيج چيست و چه درآمدي دارد؟
توجه داشته باشيد كه اين روز ها يكي از مشاغل پر درآمد، شغل نصب و تعميرات پكيج مي باشد كه در شمار مشاغل فني قرار دارد و بازار كار آن نيز بسيار خوب مي باشد.
حتما شما هم اين موضوع را مي دانيد كه در حال حاضر مزاياي زيادي در پكيج هاي ديواري وجود دارد كه به نسبت ساير سيستم هاي گرمايشي ميزان درخواست از سوي مشتري جهت نصب آن افزايش پيدا كرده است ، به عنوان مثال تعمير پكيج در تهران در حال حاضر بيشترين تقاضا را در كشور دارد ؛ در نتيجه با ميزان افزايش تقاضا به منظور نصب پكيج قطعاً سرويس دهي و تعميرات اين گونه ابزار نيز زياد مي شود ؛ از اين رو شغل پكيج ديواري امروزه به يكي از بهترين و پر درآمد ترين شغل هاي فني تبديل شده است. در صورتي كه شما يك برنامه‌ريزي درست و همچنين نحوه نصب و آموزش تعميرات پكيج را دارا باشيد خيلي زود مي توانيد در اين زمينه موفقيت زيادي را كسب نموده و همچنين سودهاي كلاني به دست آوريد.
در صورتي كه شما دوست داريد شغل هاي فني را انجام دهيد و مي خواهيد به بازار كار اينگونه از شغل ها وارد شويد بايد توجه داشته باشيد كه نصب نمودن پكيج و تعميرات آن از جمله بهترين شغل هاي فني به شمار مي رود كه پس از كسب تجربه مي توانيد به خوبي از اين شغل در آينده استفاده كنيد و درآمد هاي زيادي را به دست آوريد.
در حال حاضر پكيج هاي ديواري با توجه به اين كه مقرون به صرفه تر است و مزاياي زيادي دارد همانگونه كه بيان شد بر ميزان درخواست استفاده از اينگونه پكيج ها روز به روز افزوده مي شود و شما از اين طريق مي‌ توانيد بر ميزان درآمد خويش بيفزاييد ؛ به عنوان مثال پروژه هاي ساختماني به گونه اي است كه حتماً جهت گرمايش از اينگونه وسايل استفاده مي كنند.
 به طور كلي اينكه اين پكيج ها داراي مزيت هاي زيادي است همواره موجب شده تا ساختمان هاي قديمي نيز به سمت و سوي اين سيستم گرمايشي جذب شوند و سيستم گرمايشي پيشين خود را تغيير دهند ؛ بنابراين اين مسئله نشان از كيفيت و امكانات ويژه اين پكيج دارد.
ممكن است همواره اين سوال برايتان مطرح شود كه به چه ميزان مي توان از شغل فني تعمير پكيج ديواري درآمد به دست آورد ؟
در پاسخ مي توانيم بگوييم بسته به مهارت، تجربه، تخصص و توانايي كه شما در اين زمينه داريد مي توانيد درآمد هاي زيادي را كسب نماييد ؛ به عبارت ديگر هر چقدر ميزان توانايي، تجربه و تخصص شما در اين زمينه بيشتر باشد ؛ بنابراين شما درآمد بيشتري مي توانيد كسب كنيد. شهر تهران به عنوان يك كلان شهر قطعاً نياز به افراد تعمير كار در زمينه پكيج و نصب آن دارد و افراد زيادي و همچنين ساختمان ‌هاي بيشماري در اين شهر وجود دارد كه به دنبال استفاده از پكيج و خدمات مربوط به آن هستند. در حقيقت شما به عنوان يك شخص نصاب پكيج و تعمير كار مي توانيد كار خود را در اين گونه از كلان شهر ها آغاز نماييد.
بهتر است بدانيد يكسري عواملي وجود دارد كه تاثير زيادي در كسب درآمد در شغل فني تعمير كار پكيج مي گذارد، به عنوان مثال از اين عوامل مي ‌توان كيفيت ارائه خدمات، مشتري مداري، تبليغات، ساعت هاي كاري و قيمت ارائه شده را نام برد.
به طور كلي نصاب و تعميركار پكيج ديواري به شخصي اطلاق مي شود كه موفق به كسب مهارت هاي مورد نياز در نصب نمودن تمامي برند ها و مدل هاي پكيج ديواري را شده باشد و همچنين توانايي برطرف نمودن بسياري از مشكلات ايجاد شده در پكيج ديواري را داشته باشد و آن ها را عيب يابي و تعمير سازد ؛ در نتيجه به منظور كسب موفقيت در بازار كار شغل فني تعمير كار پكيج نخستين گام كسب مهارت مي باشد.
همانگونه كه مي دانيد معمولاً پكيج هاي ديواري با استفاده از گاز شهري كار مي ‌كند ؛ در نتيجه همين مسئله باعث مي‌ شود كه اين شغل بسيار حساس به نظر آيد، بنابراين بي احتياطي به هنگام نصب و يا تعميرات پكيج احتمالاً خسارت هاي مالي و جاني ممكن است به بار آورد. پس توجه داشته باشيد كه اين مسئله يعني رفع مشكلات پيش آمده و عيب يابي پكيج از توان افراد عادي خارج مي باشد و تنها نصب صحيح و تعويض قطعات و همچنين تعمير دستگاه پكيج در توان افراد ماهر در اين زمينه مي باشد، يعني آن دسته از افرادي كه به عنوان تعمير كار حرفه اي شناخته مي شوند و از تجربه مهارت و دانش زيادي در اين حوزه برخوردار هستند. در نتيجه به هنگام تعمير يا نصب دستگاه پكيج حتماً از افراد حرفه‌ اي در اين زمينه بخواهيد تا اين كار را برايتان انجام دهند.
ممكن است بگوييد چگونه مي توان در زمينه نصب و تعمير پكيج دانش فني مربوطه را فرا گرفت ؟
 بهتر است بدانيد گذراندن دوره آموزش تعمير پكيج به صورت كاملاً حرفه‌اي معمولاً در آموزشگاه هاي معتبر برگزار مي شود، شما با شركت در اين گونه از كلاس ها هم مي توانيد گواهينامه مربوط به اين شغل فني را كسب كنيد و هم قادر خواهيد بود مدرك مورد نياز را به دست آوريد. با انجام چنين مراحلي خيلي زود به يك نصاب حرفه‌ اي و تعميركار ماهر شغل فني نصب پكيج تبديل مي شويد.
يكي از مهم ترين موضوعات جهت كسب موفقيت در بازار كار شغل فني نصب پكيج و تعمير آن مي توان مشتري مداري را عنوان كرد.
اگر قصد داريد در اين شغل حرفه اي شويد بايستي حتماً پيش از همه مشتري مداري را ياد بگيريد كه بدين منظور بايستي به خواسته ها و نياز هاي مشتريان توجه كافي داشته باشيد، همچنين رفتار درست و احترام گذاشتن به آنان در اولويت شما باشد. همواره سعي كنيد تا عيب هاي پكيج را در مدت زمان اندكي برطرف سازيد و نسبت به قولي كه به مشتري خود مي دهيد خوش قول باشيد ؛ يعني سر موقع به رفع مشكلات موجود در پكيج مشتري خود بپردازيد و آن را به فردا موكول نكنيد.
برآورد هزينه و تعيين قيمت يكي ديگر از مواردي است كه اگر بتوانيد با مشتري منصفانه رفتار كنيد و در اين زمينه هزينه هاي نجومي به مشتري نگوييد قطعاً همين مسئله موجب جذب مشتريان بيشتر برايتان خواهد شد و يك بازار كار كاملاً داغ در پيش رو خواهيد داشت دقت داشته باشيد كه بدين منظور شما مي توانيد فهرستي از افراد رقيب در اين زمينه تهيه كنيد و قيمت هايي كه آنان به مشتريان ارائه مي دهند شما اندكي از آن قيمت بكاهيد ؛ اما دقت داشته باشيد كمتر گفتن قيمت موجب كاهش كيفيت كار شما نشود، بلكه تنها هدف اصلي شما جذب مشتريان بيشتر با كيفيت كار عالي باشد.
البته دقت داشته باشيد به جز مواردي كه گفته شد شما به منظور كسب مشتريان بيشتر و همچنين دستيابي به سود بيشتر همواره مي ‌توانيد به سوي تبليغ كار خود برويد.
 در واقع استفاده از ثبت آگهي در انواع وبسايت ها و تبليغات باعث مي شود كه شما بتوانيد هم شهرت بيشتري را بدست آوريد و هم موجب كسب موفقيت و سود بيشتر و مشتريان بيشتر نيز برايتان خواهد شد. از جمله وب سايت ها ‌و برنامه‌ هايي كه مي ‌توانيد كار خود را در آن ها تبليغ كنيد مي ‌توان شيپور، ديوار، استاد كار، سنجاق، آچاره و غيره اشاره نمود.
با توجه به اينكه شغل فني نصب پكيج و تعمير آن در شمار شغل هاي حساس و تخصصي قرار دارد، يكي از بهترين شيوه ها جهت يادگيري اين مشاغل فني استفاده از كلاس هاي آموزشگاه هاي معتبر مي باشد تا خيلي خوب بتوانيد مهارت هاي لازم در اين گونه شغل‌ هاي فني به دست آوريد و همواره آن ها را به كار گيريد.
در حال حاضر در تمامي كشور يكسري آموزشگاه هايي وجود دارد كه دوره هاي مربوط به يادگيري نصب پكيج و تعمير آن را برگزار مي كنند، شما بايد گوش به زنگ باشيد تا بتوانيد به محض اطلاع رساني در اين گونه كلاس ها شركت كرده و مهارت لازم را به دست آوريد.
بهتر است بدانيد پس از كسب مهارت لازم و دريافت مدرك مربوطه مي‌توانيد كار خود را آغاز كنيد، اما ما به شما پيشنهاد مي كنيم پيش از اينكه به صورت رسمي كار خود را شروع كنيد تعدادي پكيج را به صورت رايگان نصب و تعمير نماييد ؛ چرا كه با انجام اين كار مي توانيد بر تجربه خود بيفزاييد و در ميان عموم اين سخن رد و بدل مي ‌شود كه فلان شخص مي تواند پكيج نصب كند يا حتي آن را تعمير نمايد.
اگر متمايل به نصب رايگان در در ابتداي كار خود نيستيد مي توانيد ميزان هزينه اندكي جهت نصب و تعمير پكيج از مشتري دريافت كنيد ؛ زماني كه شما اين كار را انجام مي دهيد اين عمل در ميان افراد دهان به دهان مي چرخد و باعث مي شود تا خيلي زود شما به يك شخص منصف و حرفه اي در در ميان همگان تبديل شويد و به كسب درآمد با استفاده از اين شغل فني بپردازيد.
تعميركار پكيج ابتدا دستگاه مربوطه را مورد بررسي قرار مي ‌دهد و با توجه به نياز آن متوجه مي شود كه بايد تعمير انجام شود يا اينكه پكيج كاملاً سرويس شود.
در صورتي كه پكيج به تعويض قطعات احتياج داشته باشد و يا تنها بايد آن را تعمير كند در اين صورت تعمير كار بايستي بيش از انجام هر كاري در رابطه با هزينه تعمير پكيج با مشتري صحبت ‌هاي لازم را انجام دهد و اگر مشتري شرايط موجود را پذيرفت مي توان به تعمير پرداخت ؛ اما اگر مشتري به انجام تعمير تمايل نشان نداد و يا پس از بازرسي پكيج سفارش را لغو نمود، در نتيجه براي هزينه كارشناسي مبلغي تعيين شده از سوي تعمير كار دريافت مي گردد.
به طور كلي پكيج به عنوان يك دستگاه كاملاً پر مصرف در ميان شناخته مي شود كه به طور معمول در همه فصل هاي سال مورد استفاده قرار مي گيرد ؛ مثلا در ماه‌ هاي گرم سال جهت توليد آب گرم و در فصل سرما جهت گرمايش رادياتور و شوفاژ و همچنين گرم نمودن فضا با استفاده از پكيج كاربرد دارد. بنابراين به كارگيري دائمي از پكيج همواره موجب مي گردد كه از ميزان عمر پكيج ديواري كاسته شود و هر آن احتمال دارد تا شما به يك سرويس دهي و تعمير پكيج از سوي تعمير كار احتياج پيدا كنيد.
در واقع وجود رسوبات و يكسري مواد معدني محلول در آب سبب مي گردد تا رسوبات در سيستم لوله كشي پكيج ايجاد شده و كم كم دستگاه پكيج ادامه فعاليت باز مي ماند. به منظور حفظ و نگهداري در دراز مدت از دستگاه پكيج بايستي به صورت دوره اي پكيج خود را سرويس نماييد.
اگر مي خواهيد بدانيد كه چه زماني بهتر است سرويس دهي پكيج انجام شود ؟ بايد دقت داشته باشيد كه هر گاه موارد زير اتفاق افتاد خيلي سريع از شخص تعمير كار بخواهيد تابه سرويس پكيج شما بپردازد اين علائم شامل موارد زير است :
- روشن نشدن پكيج به صورت انفجاري
- گرم نشدن آب مصرفي بهداشتي
- كاهش فشار آب گرم مصرفي
- گرم نشدن رادياتور
- كاهش و كوتاهي شعله اصلي پكيج.
در رابطه با سرويس دوره اي پكيج مي‌ توانيم بگوييم كه سرويس پكيج تقريباً با فاصله زماني ? ماهه و گاهي با تغيير يافتن فصول از تابستان به زمستان و بالعكس صورت مي پذيرد ؛ اما سرويس كامل پكيج بدين شكل است كه از طريق شخص تعمير كار متوجه مي شويد كه دستگاه شما نياز به سرويس كامل دارد ؛ زيرا سرويسكار تمام پكيج مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهد و آن را عيب يابي مي كند.
در اين شيوه همه اتصالات و قطعات موجود در پكيج تحت كنترل قرار مي گيرد، در صورتي كه نياز باشد سرويسكار از اسيد جهت برطرف سازي رسوبات موجود در مسير لوله ها استفاده مي كند. هنگامي كه قطعه اي در پكيج دچار مشكل فرسودگي يا شكستگي شده باشد خيلي زود بايد با يك قطعه نو جا به جا شود.
دقت داشته باشيد كه حتماً بايد تمامي اين فرايند به واسطه يك تعمير كار كاملاً خبره و متخصص به صورت ساليانه انجام گردد.

از جمله مراحلي كه بايستي حتماً به منظور سرويس دهي كامل پكيج ديواري به واسطه تعمير كار انجام دهيد عبارت است از :
- تنظيم شير گاز
- كنترل فشار آب
- كنترل گردش هواي پكيج
- كنترل دودكش ها
- هواگيري پكيج
- بررسي محور پمپ سير كولاتور
- بررسي حرارت پكيج
- رسوب زدايي پكيج

 

ساخت يا توليد ترموود

انواع چوب:

چوب انواع مختلفي دارد كه مي توان به چوب ترمو، چوب راش، چوب افرا، چوب گردو، چوب بلوط و غيره اشاره كرد كه هر كدام ويژگي‌ها و مزيت‌هاي منحصربه‌فردي داشته و موارد استفاده هر كدام متفاوت مي‌باشد. در بين انواع چوب‌ها، ترمووود از محبوبيت بيشتري برخوردار مي‌باشند. در اين مطلب قصد داريم به ساخت يا توليد ترموود بپردازيم و همچنين موارد استفاده از آن را بيان كنيم.

ساخت ترموود

ساخت ترموود

ساخت و توليد چوب ترمووود:

براي ساخت و يا تهيه چوب ترمو بايد مراحل مختلفي طي شود. به عبارت ديگر چوب ترمو بعد از طي مراحل مختلف قابل استفاده مي‌باشند. از مراحل لازم جهت آماده سازي چوب ترمووود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

برش دادن:

اولين مرحله در آماده سازي چوب ترمووود برش دادن مي‌باشد. در واقع در اولين مرحله چوب به قطعات مختلف و متنوع برش داده مي‌شود.

خشك كردن:

دومين مرحله در آماده‌سازي انواع چوب‌ها مانند چوب ترمووود، خشك كردن مي‌باشد. خشك كردن چوب‌ها به روش‌هاي مختلف و منحصربه‌فردي صورت مي‌گيرد.

حرارت دادن:

يكي ديگر از مرحله‌هاي لازم در آماده‌سازي چوب ترمووود و يا ترمو وود، حرارت دادن آن‌ها خواهد بود. به چوب‌هاي مورد نظر تحت شرايط خاص، تا دماي ??? درجه سانتي گراد حرارت داده مي‌شوند. عمل حرارت دادن تا قبل از اين كه بسوزند به پايان مي‌رسد. همان‌طور كه مي‌دانيد حرارت دادن چوب‌ها باعث تغيير خواص فيزيكي و شيميايي چوب‌ها مي‌شود. ايجاد تغييرات مختلف در ساختار چوب‌ها باعث افزايش استحكام و مقاومت چوب‌ها مي‌شود. لازم به ذكر است كه حرارت دادن چوب باعث تغيير رنگ آن مي‌شود. در صورتي كه سطح چوب ترمووود مصرفي بدون روكش باشد، به دليل تماس با آفتاب تغيير رنگ مي‌دهند. فرآيند حرارت چوب به تيمار چوب و يا ترمو چوب معروف مي‌باشد.

خنك كردن:

خنك كردن يكي ديگر از مراحل مشترك در توليد و آماده‌سازي چوب‌هاي مصرفي در صنعت ساختمان‌سازي و معماري داخلي مي‌باشد كه با استفاده از روش‌هاي مختلف انجام مي‌شود. مدت زمان لازم جهت خنك كردن چوب‌ها به درجه حرارت آن‌ها، حجم و يا ضخامت آن‌ها، روش مصرفي جهت خنك كردن چوب ها و غيره بستگي دارد.

رنگ كردن:

مرحله ديگري نيز وجود دارد كه با توجه به موارد استفاده از ترموود مختلف مي‌باشد. سطح اين نوع چوب ها بعد از حرارت دادن با استفاده از رنگ‌هاي مخصوص رنگ مي‌شوند و يا توسط روغن‌هاي مخصوص پوشيده مي‌شوند كه به افزايش زيبايي ظاهري آن‌ها و مقاومت آن‌ها كمك مي‌كند.

تهيه ترموود

تهيه ترموود

موارد استفاده از چوب ترمووود:

چوب ترمووود مانند ساير چوب‌ها موارد مصرف گوناگون و متعددي دارد كه مي‌توان به استفاده از آن در نماي داخلي ساختمان‌ها، نماي بيروني ساختمان‌ها، تزئينات داخل ساختمان، ساخت انواع اشيا و يا وسايل تزئيني چوبي، ساخت مبل، بوفه و ساير وسايل چوب، ساخت انواع درب و پنجره، سونا و غيره اشاره كرد.

  • يكي از موارد كاربرد اين نوع چوب، استفاده از آن در نماي بيروني ساختمان مي‌باشد. چوب هاي ترمووود در برابر تغييرات جوي، سرد شدن و گرم شدن هوا، باران هاي اسيدي و غيره بسيار مقاوم بوده و تغيير حالت نمي‌دهد.
  • استفاده از چوب هاي ترمووود براي ساخت اشيا وسايل چوبي مانند گلدان‌ها، مبل‌ها، بوفه ها، اشيا تزئيني و … از ديگر موارد استفاده از اين نوع چوب‌ها مي‌باشد.
  • استفاده از اين نوع چوب در ساخت سونا و استخر استفاده خواهد شد.

 

آموزش ساخت اپ و سايت مشابه ديوار بصورت كامل

 

آموزش ساخت اپ و سايت مشابه ديوار بصورت كامل

همه ميدونيم كه سايت و اپليكيشن هاي تبليغاتي مثل ديوار و شيپور چقدر در زندگي مردم نفوذ كرده است . دليل اين اتفاق روي آوردن مردم به خريد و فروش اينترنتي است .

همه چيز راحت تر شده ، مثلا زمان هاي قديم اگر يك قالي دست دوم داشتيد بايد كول ميكرديد و ميبرديد به سمساري سر كوچتون اونم كه مفت ميخريد حالا يبار ما يه فرش دست دوم رو برديم سمساري مفت گفتيم بردار مفت هم برنداشت .

ولي از وقتي ديوار اومده مردم جوراب دست دوم رو هم ميفروشند و خوب هم فروش ميره و هم خريدار و هم فروشنده راضيه ...

اما اگر به سرتون زده براي خودتان يك سايت و اپليكيشن مثل ديوار يا شيپور بسازيد خيلي راحت ميتونيد اين كار را انجام بديد اگر برنامه نويس هستيد كه هيچ اگر نيستيد بايد بدونيد كه حتما بايد مواردي از برنامه نويسي را ياد بگيريد حتي اگر خودتان بصورت فني كار را مديريت نكنيد .

اگر هم برنامه نويس هستيد مقاله را بخونيد چون چيزهاي جالبي براي شما دارم .

دوره ي آموزش ساخت سايت و اپليكيشن مشابه ديوار و مشابه شيپور

 

در دوره ي آموزش استاد نيك زاد كه در آموزشگاه آواسام تهيه و توليد شده است بصورت كامل نحوه ي ساختن يك سايت و يك اپليكيشن موبايل مشابه ديوار و شيپور اموزش داده شده است .

دوره ي آموزش ساخت ديوار 23 جلسه ي ويديويي هست كه هر جلسه حدود 1 ساعت ميباشد .

در دوره ي آموزشي مباحث زير بصورت كامل توسط استاد نيك زاد آموزش داده شده است .

  • آموزش پروژه محور فريمورك كدايگنايتر ( codeigniter )
  • آموزش پروژه محور زبان برنامه نويسي پي اچ پي
  • آموزش پروژه محور جاوا
  • آموزش برنامه نويسي اندرويد در محيط اندرويد استوديو با جاوا
  • آموزش ارتباط سرور بين اپليكيشن موبايل و سرور
  • آموزش پروژه محور كتابخانه ي والي براي ارتباطات سروري ( volley library)
  • آموزش كامل طراحي قالب سايت ديوار با bootstrap

?3_ii1.jpg

سورس كد سايت و اپليكيشن ديوار يا شيپور

در دوره ي آموزش ساخت سايت و اپليكيشن ديوار استاد نيكزاد كه در بالا معرفي كرديم سورس كد ديوار و مشابه شيپور بصورت كامل قرار داده شده است . شما ميتوانيد از سورس كد آماده ي ديوار استفاده كنيد و يك سايت و اپليكيشن مشابه ديوار بسازيد .

اين دوره و اين سورس توانايي هاي برنامه نويسي شما را به شدت و با سرعت زياد تقويت ميكند.

همچنين شما ميتوانيد سورس كد را به راحتي نصب كنيد و يك سايت و يك اپليكيشن كپي ديوار و مشابه شيپور داشته باشيد.

دوره ي آموزش ساخت اپليكيشن و سايت ديوار و شيپور به همراه سورس كد كامل را ميتوانيد از سايت آواسام بصورت قانوني تهيه كنيد اين دوره پشتيباني عالي هم دارد كه تمام مشكلات شما را رفع ميكند.

 

با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

آيا فقط از فروشگاه لوازم خانگي   كالا پايا  مورد علاقه خود خريد محلي انجام داده ايد؟ آيا نمي‌دانيد از دستگاه جديد خود چه انتظاري داريد، خواه يخچال، ظرفشويي، ماشين ظرفشويي يا خشك‌كن جديد؟ ما به رفع معماي آنچه كه بايد انتظار داشته باشيم، از جمله آماده شدن براي تحويل و بكر نگه داشتن آخرين سرمايه گذاري لوازم خانگي شما كمك خواهيم كرد.

براي تحويل آماده شويد

 

دستگاه كاملاً جديد شما بالاخره در راه است! مطمئن شويد كه با پاك كردن تمام راهروها و درهايي كه به آشپزخانه يا اتاق لباس‌شويي منتهي مي‌شوند (بسته به دستگاهتان) براي تحويل خود آماده شده و هرگونه خطر اصابت را جابه‌جا كنيد. سپس بعد از اينكه فضاي شما خالي شد، تمام راهروها و درها را با اندازه هاي دستگاه خود اندازه بگيريد تا مطمئن شويد كه فضاي لازم براي مانور دادن در گوشه هاي تنگ را داريد.

 

هنگامي كه اندازه‌گيري‌ها را انجام داديد، فهرستي از همه چيزهايي كه براي نصب نياز داريد تهيه كنيد، خواه يك پريز 3 شاخه، يك خط آب براي يخچال يا يك خط گاز براي يك دستگاه پخت و پز.

 

 

آيا به آماده شدن براي نصب دستگاه خود فكر مي كنيد يا در مورد ويژگي هاي كاملاً جديدي كه قبلاً هرگز امتحان نكرده ايد فكر مي كنيد؟ هنگام نصب يك دستگاه توكار بايد به چه نكاتي توجه كنيد؟ اگر در حال نصب لوازم خانگي  كالا پايا https://kalapaya.com/  جديد خود هستيد، چگونه مي دانيد كه كدام قطعات به چه چيزي متصل مي شوند؟ و پس از نصب، دقيقاً چگونه مي‌توانيد محدوده يا اجاق خود را به چيزي سرخ كنيد؟

 

اينجاست كه دفترچه راهنماي كاربر وارد مي‌شود. هر دفترچه راهنما بايد نحوه فعال كردن ايمن هر ويژگي را در دستگاه جديدتان توضيح دهد و كار روزمره شما را كمي آسان‌تر كند. اما اگر به دلايلي كتابچه راهنماي شما گم شده است، يا آن را گم كرده ايد (مي دانيم كه فقط يك ثانيه آن را كنار گذاشته ايد!)، حتماً صفحه محصول ما را براي نسخه قابل دانلود بررسي كنيد.

خريد يك دستگاه كاملاً جديد يك سرمايه گذاري است—بنابراين در اينجا چند نكته در مورد آنچه كه براي بكر نگه داشتن يخچال، فر يا جفت لباسشويي خود نياز داريد آورده شده است!

نكات فر

 

چه اجاق ديواري توكار داشته باشيد و چه اجاق گاز كشويي، تعمير و نگهداري اجاق گاز مي تواند زمان بر باشد. اما با استفاده از آستر فر، مي توانيد ميزان رسوب را مستقيماً روي ديواره هاي فر كاهش دهيد. وقتي زمان تميز كردن فر فرا رسيد، مي توانيد آستر را برداريد، سپس اجاق را با پاك كننده انتخابي خود به پايين بماليد. ويولا! فر شما دوباره شيك و براق است!

 

نكته ديگر براي منطقه پخت و پز شما يك محافظ شكاف است: اگر محدوده شما كاملاً با ميزهاي كانتر شما همسطح نيست، يك گارد شكاف از ريزش غذا از ميان شكاف ها جلوگيري مي كند.

نكات يخچال

 

آيا مي دانستيد كه مي توانيد از آستر در قفسه هاي يخچال خود نيز استفاده كنيد؟ با يك قفسه قابل جابجايي تميز كردن چكه ها و ريختن مواد غذايي خود را آسان تر كنيد و ظاهر كاملاً جديد قفسه هاي خود را گسترش دهيد.

 

يكي ديگر از نكات تنظيم يخچال، به خصوص اگر از اينكه همه نوشيدني هاي خود را از جايي كه قرار داده ايد جابجا مي كنند خسته شده ايد، اين است كه يخچال خود را با يك جا نوشيدني مرتب كنيد تا همه نوشابه هاي شما در يك مكان خنك بمانند.

نكات شستشوي لباس

 

با وسايل خشكشويي، به راحتي مي توان فكر كرد كه نيازي به تعمير و نگهداري نداريد. اما چند كار وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد تا ماشين لباسشويي و خشك كن جديد خود را در حالت نوك نگه داريد.

 

براي ماشين لباسشويي خود، مي توانيد با باز گذاشتن درب بعد از هر شستشو از بوي كپك جلوگيري كنيد. مطمئن شويد كه گربه كنجكاو يا كودك نوپا در حال كوهنوردي شما نمي تواند به بالاي ماشين لباسشويي برسد!

 

تعمير و نگهداري خشك كن بسيار ساده است: فقط به خاطر داشته باشيد كه پرزگير خود را به طور مرتب تميز كنيد تا از هرگونه خطر آتش سوزي جلوگيري كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه لباس هاي شما در اولين بار خشك مي شوند. فراموش نكنيد كه پرزهايي را كه روي سطح ماشين لباسشويي يا خشك كن شما مي افتد پاك كنيد تا آلرژي زاهاي خانه شما كاهش يابد.

فروشگاه كالاپايا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه ميباشد.، با گستره‌اي از كالا هاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند. «ارسال به موقع »، «تضمين بهترين قيمت» و «ضمانت اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه كالاپايا تلاش دارد تا به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است

 

خواص فوق العاده ويتامين سي براي جواني پوست و مو

خواص فوق العاده ويتامين سي براي جواني پوست و مو

 

ويتامين c يكي از مهم‌ترين ويتامين ها براي بدن موثر است. اين ويتامين مهم معمولاً از طريق خوراكي هايي مثل ميوه هاي حاوي ويتامين c به بدن ما مي رسد. ويتاميني كه بدن را در برابر بسياري از بيماري‌ها ايمن مي‌كند. يكي از خواص بسيار جالب ويتامين سي از بين بردن خستگي است. اگر تجربه نوشيدن يك ليوان آب پرتقال پس از پايان يك روز كاري سخت را داشته باشيد حتما متوجه شده ايد كه اين ويتامين چقدر سريع باعث شادابي شما و رفع خستگي مي‌شود. يكي از خواص بسيار جالب اين ويتامين مهم تقويت پوست و مو و از بين بردن خستگي آن است. روزها اصطلاح خستگي پوست زياد شنيده مي شود. براي خيلي‌ها عجيب است كه چطور پست ما خسته مي شود. حتما متوجه شده ايد كه در روزهايي كه بسيار كار مي كنيد و مشغله زيادي داريد در پايان روز پوستتان كمي كدر و خسته به نظر مي‌رسد. همچنين در آغاز روز و در زماني كه از خواب بيدار مي شويد و شفافيت پوست بسيار بيشتر از پايان روز است. اصطلاح خستگي پوست بسيار درست و علمي باشد. شايد جالب باشد كه بدانيد ويتامين‌سي حتي قادر است خستگي پوست را هم از بين ببرد. براي رفع خستگي پوست به كمك ويتامين مهم نوع سي مي توانيد ميوه ها و خوراكي هاي حاوي اين ميوه را مصرف كنيد. آب پرتقال يكي از بهترين نوشيدني هاي مقوي و پر از ويتامين سي است. استفاده از لوسيون ها و كرم هاي غني شده با اين ويتامين هم مي تواند خستگي پوست را به صورت آني از بين ببرد. يكي از بهترين كرم هاي غني شده با اين ويتامين كرم ويتامين سي الارو است. محصولي كه توسط يك شركت ايتاليايي كه در زمينه توليد محصولات درماني مراقبت از پوست و مو فعاليت مي‌كند توليد شده است. در ادامه با برخي از خواص مهم ويتامين سي براي پوست آشنا مي شويم.

يكي از خواص مهم ويتامين سي براي پوست از بين بردن تيرگي و كدري هاي پوست است. اگر پوست شما در اثر افزايش سن و يا هر دليل ديگري تيره شده است استفاده از كرم ها و محصولات مراقبت از پوست ويتامين سي غني شده اند براي شما توصيه مي شود. محصولات براي مراقبت بيشتر از پوست خود و براي از بين بردن تيرگي پوست استفاده كنيد. كرم هاي غني شده با ويتامين سي را مي توانيد هر شب قبل از خواب به صورت خود بزنيد. پس از مدتي استفاده متوجه مي شود كه به تدريج پوست شما روشن تر مي شود و اين تيرگي ها محوتر و كمرنگ تر مي شوند.

اگر به صورت مرتب از محصولات غني شده با ويتامين c براي پوست خود استفاده كنيد هميشه پوستي شاداب و جوان خواهيد داشت. البته كه منظور از روشن تر شدن پوست اين نيست كه درجه رنگي پوست شما كمتر مي شود. بلكه منظور اين است كه پوست شفاف تر و بازتر مي شود.

ويتامين c باعث مي‌شود كه توليد كلاژن در پوست بيشتر شود. كلاژن يكي از اصلي‌ترين موادي است كه پوست شما نياز دارد. اگر توليد كلاژن در پوست كمتر شود و يا متوقف شود روند پيري پوست شما شروع مي شود. يكي از اصلي‌ ترين مشكلات پوستي كه ايجاد خطوط و چين و چروك هاي آن است در نتيجه كاهش توليد كلاژن در پوست اتفاق مي‌ افتد. با افزايش سن ميزان توليد كلاژن در پوست به تدريج كاهش پيدا ميكند. به همين خاطر است كه با افزايش سن پوست شما ممكن است دچار چين و چروك و افتادگي شود. با استفاده از مكمل هاي ويتامين سي مثل كرم ها و لوسيون ها براي پوست صورت خود مي توانيد روند پيري پوست خود را بسيار كاهش دهيم. به سادگي و با اين مراقبت ساده پوست شما هميشه جوان و محكم مي ماند. افزايش توليد كلاژن همچنين باعث بازسازي پوست شده و باعث مي شود كه اگر پوست شما مشكلي مانند سوختگي و زخم دارد زودتر بتواند خودش را ترميم كند.

از ديگر مشكلات پوستي كه در برخي افراد به وجود مي آيد لكه هاي كوچك و بزرگ بر روي صورت است. اين لكه ها ممكن است رنگ هاي صورتي تا قهوه اي داشته باشند. يكي از اصلي ترين راه هاي از بين بردن لكه هاي پوستي استفاده از مكمل هاي ويتامين سي براي پوست. با استفاده از اين مكمل ها به تدريج اين لكه ها از بين ميروند. بديهي است كه سرعت از بين رفتن لكه ها به قدمت آن ها و شدت آن بستگي دارد. به منظور پيشگيري و درمان اين لكه ها مي توانيد مكمل ها و كرم هاي داراي ويتامين سي را هر شب قبل از خواب به پوست خود بزنيد. به اين صورت ويتامين c به طور مستقيم وارد پوست شما شده و به سلول‌ هاي پوستي تزريق ميشود.

همچنين استفاده از لوسيون هاي بدن داراي ويتامين سي براي پوست بدن علاوه بر نرمي و لطافت پوست باعث مراقبت از آن و كاهش روند پيري پوست مي شود. پوست بدن هم مانند صورت به مراقبت نياز دارند. لوسيون هاي غني شده با ويتامين سي از پوست بدن شما به خوبي مراقبت مي كنند. البته كه اين لوسيون ها را با توجه به نوع پوست خود بايد انتخاب كنيد.

يكي ديگر از راه هاي مراقبت از پوست به كمك ويتامين مهم نوع سي استفاده از ماسك هاي صورت غني شده با اين ويتامين است. به اين منظور مي توانيد هم از ماسك هاي دست ساز سنتي و هم از ماسك هاي آماده موجود در بازار استفاده كنيد. اين ماسك ها ممكن است به صورت ورقه اي و يا كرم مي باشند. استفاده از اين محصولات به صورت چند بار در برنامه هفتگي به مراقبت از پوست شما كمك مي كند.

در آخر يادآوري مي كنيم كه اصلي ترين راه تامين ويتامين سي براي بدن حتي براي پوست و مو استفاده از ميوه ها و خوراكي هاي داراي ويتامين است. اما گاه آن استفاده از مكمل ها كرمهاي داراي اين ويتامين براي پوست مي‌تواند آن را به صورت مستقيم وارد سلول هاي پوستي كند و روند پيري پوست را بسيار كاهش دهد. براي مراقبت از پوست و موي خود هم بايد از خوراكي هاي غني شده با اين ويتامين ث مثل ميوه هايي مثل گريپ فروت استفاده كنيد و هم استفاده از كرمهاي اين ويتامين را در برنامه روزانه و هفتگي خود قرار دهيد.

 

 

فروش اقساطي خودرو با شرايط آسان سايا خودرو

فروش اقساطي خودرو به عنوان يكي از روش هاي فروش محصولات شركت هاي خودروسازي است. سالانه افراد زيادي به واسط? شرايط فوق العاده فروش اقساطي خودرو، مالك خودرو مورد دلخواه خود مي شوند. استفاده از اين شرايط به افراد كمك مي كند كه بتوانند با برنامه ريزي مالي بر درآمد خود، بتوانند خودرو خريداري نمايند. با توجه به قيمت بالايي كه خودروهاي مختلف دارند، امكان خريد نقدي خودرو براي عموم مردم امكان پذير نمي باشد. به اين ترتيب افرادي كه از سطح مالي اندك و متوسط برخوردار مي باشند، مي توانند به صورت كاملاً اقتصادي از شرايط فروش اقساطي خودرو سايا خودرو  براي خريد خودرو به صورت اقساطي استفاده كنند.

خودرو وسيله اي است كه از نظر كارايي بسيار كاربردي است و عموم مردم تمايل به خريد خودرو براي فعاليت هاي شخصي خود دارند. به اين ترتيب تقاضا براي خريد خودرو افزايش يافت و در نتيج? آن نيز شركت هاي خودروسازي تلاش نمودند كه حجم فروش مجموع? خود را متناسب با نياز بازار افزايش دهند. با توجه به مسئله افزايش قيمت خودرو و تنوع محصولات شركت هاي خودروسازي، زمين? براي فروش اقساطي خودرو علاوه بر فروش نقدي طرفداران زيادي پيدا كرد.

فروش اقساطي خودرو با شرايط آسان سايا خودرو

امروزه فروش اقساطي خودرو با شرايط آسان براي متقاضيان در نظر گرفته شده است، تا بتوانند بر حسب نياز نوع خودرو مورد دلخواه خود را با قيمت مناسب و شرايط عالي خريداري نمايند. به طور كلي شركت هاي متعدد خودرو سازي در داخل و خارج از كشور فعاليت مي كنند كه محصولات خود را به بازار تقاضا عرضه مي كنند. بنابراين عموم شركت ها براي آنكه بتوانند حجم فروش و تنوع مدل خودرو را افزايش دهند، علاوه بر فروش نقدي، شرايط مناسبي براي فروش اقساطي خودروهاي داخلي و خارجي در اختيار مشتريان قرار مي دهند.

فروش اقساطي خودرو با تحويل فوري

در حال حاضر شرايط عالي براي فروش اقساطي محصولات ايران خودرو، گروه بهمن موتور، سايپا، كرمان موتور، رنو، هيونداي، تويوتا، كيا، نيسان، فولكس واگن و ساير برندهاي معتبر خودروسازي داخلي و خارجي فراهم مي باشد. با توجه به حجم تقاضا و تعدد خودروهاي توليدي افراد به راحتي نمي توانند از توان خريد نقدي خودرو برآيند، به همين دليل از آپشن هاي فروش اقساطي خودرو با تحويل فوري بهره مي گيرند. به اين ترتيب مي توانند از مزاياي آن در جهت خريد خودرو مورد نظر استفاده نمايند.

مهمترين دغدغه افراد براي خريد اقساطي خودرو، اين است كه زمان تحويل خودرو چه زماني است و افراد كي مي توانند از خودروي خود استفاده نمايند. به همين جهت شركت هاي عرضه كنند? خودرو با در اختيار قرار دادن شرايط فروش اقساطي با تحويل فوري مي توانند از مزاياي آن بهره گيرند. بنابراين افراد در حين پرداخت اقساط خودرو مي توانند از خودرو نيز استفاده كنند. توجه به اين نكته به فرد كمك مي كند كه اطمينان بالايي از أخذ قرارداد خود داشته باشدبراي اطلاع از فروش اقساطي خودرو هاي خارجي به سايت مراجعه كنيد.

نكت? كليدي كه در رابطه با خريد اقساطي خودرو مطرح مي باشد، مراجعه به مراكز فروش معتبر اقساطي خودرو است كه داراي مجوز از اتحادي? مربوطه باشد و داراي كد شناسايي و فعاليت است.

فروش اقساطي خودرو خارجي

فروش اقساطي خودرو خارجي نيز با شرايط ايده آل در اختيار مشتريان قرار گرفته مي شود كه بتوانند بر اساس توان مالي خود، خودروي برند خارجي مورد نظر را با قيمت ارزان و كيفيت عالي خريداري نمايند. امروزه مشتريان محترم مي توانند از شركت هاي معتبر فروش اقساطي با تحويل فوري و آني خودرو، اتومبيل خود را خريداري نمايند. در اختيار قرار دادن اين شرايط به فرد كمك مي كند كه بتواند خودرويي با كيفيت بالا خريداري نمايند.

شركت آرشا خودرو با اتكاء به نيروي توانمند، شرايط فوق العاده اي براي فروش اقساطي خودروهاي داخلي و خارجي در اختيار مشتريان قرار دهند.