بلوك سبك

بلوك سبك

طريقه ساخت بلوك سيماني يا بلوك بتني از اختلاط سيمان و آب با شن ريزدانه و ماسه يا ديگر سنگدانه‌هاي مناسب و لرزاندن و متراكم كردن مخلوط و عمل آوردن و مراقبت از آنها در محيط مناسب ساخته مي‌شود.

بلوكهاي سيماني به اشكال توخالي و توپر ساخته شده و در ديوارهاي خارجي و داخلي به صورت باربر و غير باربر و در تيغه‌هاي جدا كننده و سقفهاي تيرچه بلوك و ساير قسمتهاي ساختمان به مصرف مي‌رسند.

 

بلوكهاي سيماني بيشتر در نقاطي مرسوم هستند كه براي توليد آجر محدوديتهايي وجود داشته باشد.

 

از مزاياي اين فرآورده، صرفه‌جويي در مصرف مصالح و زمان اجرا، حمل آسان، عايق بودن نسبي حرارتي و صوتي و سهولت در مسلح كردن مي‌باشد.

 

طريقه ساخت بلوك هاي سبك

وزن بلوك بستگي به وزن بتني دارد كه بلوك با آن ساخته مي‌شود، بلو‌كهاي ساخته شده از شن و ماسه طبيعي رودخانه‌اي يا شكسته،

 

داراي وزن ويژه‌اي معمولي و در حدود ۲۰۰۰ كيلوگرم بر متر مكعب هستند،

 

بلوكهاي با وزن ويژه كمتر از ۱۶۸۰ كيلوگرم بر متر مكعب را سبك به حساب مي‌آورند، در ساخت اين بلوكها از دانه‌هايي مانند پوكه معدني قروه  و استفاده مي‌شود. مقاومت بلوكهاي سبك با وجود كاهش وزن، در مقايسه با بلوكهاي معمولي، كاهش چشمگيري ندارد.

 

بلوكهاي سيماني به لحاظ شكل ظاهري به انواع توخالي باربر و غير باربر و توپر و آجر بتني و از نقطه نظر محل مصرف به ديواري توكار و نمادار، تيغه‌اي، ستوني و سقفي گروه‌بندي مي‌شوند.

 

بلوكهاي ويژه‌اي نيز براي دودكش، نعل درگاه، جدول خيابانها و پياده‌روها و فرش كف ساخته مي‌شود.

 

انطباق با مشخصات و استانداردها

بلوكهاي مورد مصرف در هر پروژه بايد از لحاظ ويژگيهاي فيزيكي و مكانيكي و ابعاد و شكل ظاهري با آنچه در مشخصات فني خصوصي و نقشه‌ها و ديگر مدارك پيمان ذكر شده است، مطابقت داشته باشند. نمونه‌هاي انواع بلوك مصرفي شامل بلوكهاي توكار و نمادار ديواري و سقفي بايد قبلاً به تصويب دستگاه نظارت برسد.

 

ويژگيها و روشهاي آزمايش بلوكها بايد مطابق استانداردهاي ايراني زير باشد:

 

ـ استاندارد شماره ۷۰ : بلوكهاي سيماني

 

ـ استاندارد شماره ۲۹۰۹ : استاندارد، ويژگيها و روشهاي آزمون تيرچه و بلوك سقفي

 

ـ هر استاندارد ايراني ديگري كه تا زمان انعقاد پيمان در باره انواع بلوكهاي سيماني تدوين يا تجديدنظر شود.

 

طريقه ساخت بلوك تا زماني كه استاندارد ايراني در برخي موارد تدوين نشده باشد

 

در درجه اول استانداردهاي سازمان بين‌المللي استاندارد ISO معتبر خواهد بود و در صورت نبودن استاندارد مذكور به ترتيب استانداردهاي آمريكايي ASTM ، بريتانيايي BS و آلماني DIN ملاك عمل قرار خواهد گرفت.

گواهينامه ISOچيست؟

گواهينامه ISO چيست؟

گواهينامه ايزو مهر گواهي شخص ثالث است كه توسط شركت مطابق با يكي از استانداردهاي بين‌المللي تهيه و منتشرشده توسط سازمان بين‌المللي استاندارد (ISO) اداره مي‌شود.

 

ISO يك سازمان غيردولتي بين‌المللي مستقل است كه متخصصان را براي به اشتراك گذاشتن دانش و توسعه استانداردهاي بين‌المللي كه از نوآوري پشتيباني مي‌كند و راه‌حل‌هايي براي چالش‌هاي جهاني ارائه مي‌دهد ، گرد هم مي‌آورد.

 

چرا گواهينامه ISO مي‌خواهم؟

صدور گواهينامه ISO به ذينفعان اصلي نشان مي‌دهد كه شما يك تجارت خوب مديريت‌شده ، ساختاريافته ، پايدار و آماده رشد داريد.

 

هر استاندارد ISO مزاياي خاص خود را دارد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ايزو 9001 به شما در اولويت قرار دادن مشتريان كمك مي‌كند

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

مزاياي مشترك در تمام استانداردهاي ISO شامل موارد زير است:

 

افزايش كارايي

هزينه‌هاي پايين‌تر

بهبود رضايت مشتري

كارمندان مشغول‌تر

كاهش خطرات

حق بيمه كاهش‌يافته است

كمك به مناقصات

با حفظ گواهينامه ISO ، تعهد سازمان خود را براي دستيابي به اهداف خود و افزايش اعتبار و اطمينان مشتري به محصول يا خدمات خود نشان مي‌دهيد.

هزينه گواهينامه ISO چقدر است؟

هزينه‌هاي صدور گواهينامه ISO بسته به‌اندازه سازمان و سطح واقعاً شركت ازنظر فرايندها و رويه‌ها متفاوت است. اگر تصميم داريد هم‌زمان بيش از يك استاندارد را پياده كنيد ، برخي از هزينه‌هاي ترجيحي در دسترس است. ما يك سرويس ساده و مقرون‌به‌صرفه با شرايط پرداخت انعطاف‌پذير ارائه مي‌دهيم. مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.

 

ازآنجاكه پيشنهاد‌ها ما سفارشي است و تعداد متغيرهايي كه مي‌توانند در هزينه اجرا تأثير بگذارند ، ما مايل هستيم با مشتريان بالقوه خود ملاقات كنيم تا قبل از تهيه هزينه‌ها ، آن‌ها را بهتر بشناسيم.

گواهينامه ISO چيست و آيا با گواهينامه ISO متفاوت است؟

در اصل ، دستگاه‌ها يكسان هستند و هركس به شما ايمان بياورد و نحوه انجام آن متفاوت باشد.

 

ISO يا گواهينامه ISO معتبر زماني ساخته مي‌شود كه شركت به‌وسيله استاندارد صادركننده معتبر UKAS يا معادل آن به استاندارد ISO و / يا BS دست‌يافته باشد. هر كشوري نسخه خاص خود را از UKAS (يعني در ايرلند INAB) دارد و اگرچه شبيه دولت نيست ، اما به‌عنوان يك‌نهاد حاكم براي شركت‌هاي صدور گواهينامه عمل مي‌كند.

 

گواهينامه ISO مجاز فقط پس از ارزيابي از يك سازمان معتبر در دسترس است و قادر به ارائه هيچ‌گونه كمك و پشتيباني نيست ، آن‌ها فقط مي‌توانند ارزيابي را انجام دهند و موفقيت يا شكست شمارا به دست آورند.

 

بااين‌حال ، ارائه‌دهندگان گواهينامه ISO مانند ما مي‌توانند در اجراي شما به‌طور كامل از شما پشتيباني كنند. پشتيباني ما شامل الگوهايي براي اسناد ، مشاوره در هنگام بازديد و پشتيباني تلفني است. ماسالي دو بار به شما سر مي‌زنيم. براي كمك به هر مسئله‌اي كه با آن روبرو هستيد و همچنين با حسابرسي سالانه تأييد مجدد ، از پشتيباني بازديد كنيد.

 

براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است. اگر شما به يك گواهينامه ISO احتياج داريد (به‌عنوان‌مثال اگر مشتري بالقوه ، اتحاديه صنفي يا نهاد نظارتي آن را درخواست كنيد) ، ما مي‌توانيم خدمات مشاوره ايزو را براي كمك به شما در تهيه سيستم مديريت خود براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر ارائه دهيم. اين به شما كمك مي‌كند شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش دهيد!

 

در مقاله ما مي‌توانيد بيشتر بخوانيد: "صدور گواهينامه در مقابل گواهينامه مجاز: پس به هر حال تفاوت چيست؟"

آيا شما مشاوره UKAS را ارائه مي‌دهيد؟

آره در هر كجاي سفر UKAS باشيد ، ما مي‌توانيم به شما در گرفتن گواهينامه معتبر UKAS در مدت زمان شش تا نه ماه كمك كنيم. در صورت نياز ، ما همچنين مي‌توانيم به شما كمك كنيم كه يك شريك معتبر براي ارزيابي تجارت خود داشته باشيد و در هنگام ارزيابي UKAS با شما باشيد.

 

لازم به ذكر است كه براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه ISO بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است.

 

اگر به گواهينامه معتبر UKAS نياز داريد ، مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.

انواع دوربينهاي تب سنج در دوران كرونا

انواع دوربينهاي تب سنج در دوران كرونا

دوربين هاي تب سنج يا دوربين هاي حرارتي شايد پراستفاده ترين نوع دوربين در دوران كرونا در يك سال اخير به حساب آيد. با دوربين تب سنج و اندازه گيري دماي بدن افراد مي توان ميزان نظارت بر اشخاصي كه وارد يك مكان مي شوند را در كمترين زمان ممكن انجام داد و از اين طريق غربالگري افراد بيمار به سرعت انجام مي شود.

استفاده از يك راهكار غربالگري بدون نياز به تماس، يكي از تدابير جديد است تا افرادي كه تب دارند را شناسايي كنيم. اين روش تشخيص براي غربالگري اوليه افراد بيمار طراحي شده است. سپس مي توان اين افراد را جدا كرده و براي ارزيابي ساير علائم، تجهيزات پزشكي را به كار برد. در اين صورت، زمان تست دستي و خطرات مربوط به ايمني افراد كاهش مي يابد.

راهكار غربالگري دماي بدن مربوط به توليدكنندگان مختلف، با انواع متعدد محصولات و اپليكيشن هاي خود، براي تشخيص دماي سطح پوست افراد طراحي شده است. هدف اين محصولات و راهكارها، غربالگري اوليه سريع و ايمن در مكانهاي عمومي است. اين راهكار در موقعيتهاي گوناگوني قابل كاربرد مي باشد. علاوه بر اين، كارآيي و هزينه نيز براي كاربران حائظ اهميت هستند. تجهيزات دوربين مداربسته 

 بهترين راهكار با توجه به نيازمنديهاي كاربران

غربالگري دما با راه اندازي سريع

براي اماكن پر ترددي نظير ترافيك شهري (ايستگاه قطار، ايستگاه اتوبوس، مترو، فرودگاه و غيره)، ساختمانها (مانند مدارس، پاركهاي صنعتي، ادارات، مراكز خريد و غيره)، مي توان از يك سيستم اندازه گيري دماي موقتي استفاده كرد. دستگاه هاي مختلفي را مي توان به صورت مجزا و سريع، راه اندازي نمود (از جمله دوربينهاي ترموگرافيك، دوربينهاي ترموگرافيك دستي، درب هاي دتكتور فلزي و غيره). اين غربالگري دما با راه اندازي سريع، مقرون به صرفه و كاربردي است. همچنين فرآيند راه اندازي و تفكيك و جداسازي اجزاي آن در پايان پروژه آسان و راحت خواهد بود.

غربالگري دما با كنترل دسترسي

در شركتها، مدارس و دانشگاه ها، كارخانجات و ساير فضاهاي بسته، پايانه غربالگري دماي تب سنج بدون نياز به تماس را مي توان مورد استفاده قرار داد. ماهيت بدون نياز به تماس اين دستگاه، دسترسي را آسانتر و ايمن تر مي كند. استفاده از اين پايانه براي غربالگري دما در دراز مدت همراه با فناوري كنترل دسترسي در انواع ساختمانهاي پر تردد مناسب است.

غربالگري دما به صورت سيار

راهكار اندازه گيري دماي بدن به صورت سيار نيز مي تواند يك برنامه بازرسي دستي به شمار رود. اين راهكار را مي توان به سرعت در شرايط اضطراري، در مقابل دربهاي ورودي و خروجي به كار برد؛ براي مثال در رويدادهاي خارجي، سايتهاي ساختماني يا پاسگاه ها. همچنين براي بازرسي سريع در خروجي ها، كابين ها و موتورخانه ها به كار مي رود.

علاوه بر موارد نام برده، دوربين هاي بولت ترموگرافيك نيز مي توانند به غربالگري دماي چندين نفر به صورت همزمان بپردازند. اين دوربين ها مي توانند تشخيص كارآمد را در مكانهاي شلوغ و پر تردد بهبود ببخشند.

تركيب دوربين حرارتي و دوربين تشخيص چهره

همچنين براي مناطقي كه در آنها پوشيدن ماسك توسط مردم الزامي است، راهكار هايي نيز ارائه شده اند. اين محصولات و راهكارها مي توانند علاوه بر اندازه گيري دماي بدن افراد با دوربين حرارتي، به تشخيص چهره نيز بپردازند. اين دوربين قابليت تشخيص همزمان ?? الي ?? نفر در ثانيه را دارد. اين سامانه با تركيبي از يك دوربين حرارتي و دوربين تشخيص چهره، مجموعه كاملي از قابليتهاي تشخيص دماي بدن افراد به همراه تشخيص چهره را به مصرف كنندگان ارائه مي دهد. همچنين وضعيت ماسك زدن افراد را نيز نشان مي دهد.

محصولات غربالگري دما به عنوان تب سنج، هم اكنون در فرودگاه ها، بنادر، ادارات و مكان هاي ديگري در سراسر جهان كه مردم تردد مي كنند به كار مي روند. اين محصولات، غربالگري سريع و مؤثري را به منظور حفظ ايمني عمومي و كمك به مديريت بهداشت عمومي براي مقابله با ويروس كرونا انجام مي دهند. قيمت دوربين مداربسته

 

گسترش كاربري دوربين هاي حرارتي

 

هزينه بالاي دوربين هاي تصويربرداري حرارتي در گذشته موجب شده بود تا اين دوربين ها بيشتر توسط صنايع نظامي و ارتشي مورد  توجه قرار بگيرند. با اين حال، كاهش قيمت اين فناوري ها راه را براي گسترش بازار مصرف كننده دوربين هاي حرارتي باز كرد.

در ادامه سعي مي كنيم به اين سوال پاسخ دهيم كه كاربري دوربين هاي حرارتي تا چه اندازه گسترش يافته است؟

دوربين هاي حرارتي ده ها سال است كه راهكاري براي حفاظت پيراموني به شمار مي روند. در سال جاري، شاهد افزايش يكپارچه سازي دوربين هاي حرارتي با راهكارهاي ديگري نظير رادار هستيم كه براي بهبود اضافه كاري، تشخيص در طيف وسيع و تأييد آلارم در فرودگاه ها و ساير مكان هاي گسترده به كار مي روند. به لطف همكاري هاي ميان فناوري هاي جديد و فناوري هاي حرارتي، مشتريان به ارزش بيشتر راهكارهاي حرارتي نسبت به گذشته پي برده اند. امروزه، تسهيلات و صنايع مختلف از فناوري هاي حرارتي نه تنها براي حفاظت پيراموني، بلكه براي مقاصد پيش بينانه نيز بهره مي گيرند. راه اندازي دوربين هاي حرارتي راديومتريك با نرم افزارهاي جديد تشخيص دما، اپراتورهاي نيروگاه ها را قادر مي سازد تا تجهيزات را از راه دور بازرسي كنند، اجزاي تحت خطر داغ شدن را شناسايي نموده و قبل از آسيب وارد شدن و خسارت ديدن تجهيزات، پاسخ دهند. تي وي تي 

همچنين دوربين هاي تصويربرداري حرارتي نه تنها مزاياي متعددي براي حفاظت فيزيكي دارند، بلكه مي توانند نقشي حياتي در بهره وري عملياتي و ايمني كارگران در صنايع گوناگون ايفا كنند. اگرچه بسياري از تسهيلات توليدي، پالايشگاه ها و نيروگاه ها دوربين هاي حرارتي را تنها براي حفاظت پيراموني به كار مي برند، اما اين دستگاه ها مي توانند درك عميقي در مورد زيرساخت هاي حساس ارائه كرده و وظايف مهم را به صورت اتوماتيك درآورند. از آنجا كه بيشتر تسهيلات صنعتي با اتوماسيون و ماشين آلات خودكار سر و كار دارند، دوربين هاي تصويربرداري حرارتي مي توانند به راحتي براي حفظ و نگهداري ماشين آلات و پيش بيني حوادث مربوطه، نصب و راه اندازي شوند. علاوه بر اين، هر صنعتي كه از حرارت براي توليد استفاده مي كند، از صنايع غذايي گرفته تا فرش، مي توانند از سيستم تصويربرداري حرارتي استفاده كنند تا حفاظت و ايمني حريق خود را ارتقا بخشند.

دوربين هاي حرارتي در موارد كاربري گوناگون، قابليت آن را دارند كه در مورد حوادث، هشدارهاي زودهنگام دهند. با توجه به قوانين جديد در بخش نظارت تصويري همچون قانون GDPR، گاهي اوقات سازمان ها اجازه ندارند دوربين هايي را به كار ببرند كه چهره افراد را ثبت مي كنند. دوربين هاي حرارتي براي شناسايي افراد طراحي نشده اند، اما مي توانند تشخيص دهند كه چه زماني حادثه اتفاق افتاده و منجر به افزايش دما شده است. اين دوربين قادر به تشخيص چهره فرد نيست، اما مي تواند نشان دهد كه فردي در موقعيت مكاني مشخصي قرار دارد و براي اپراتورها هشداري ارسال كند كه مثلاً فرد در حال نزديك شدن به محدوده فنس هاي پيراموني است. نصب دوربين مداربسته   

از آنجا كه هزينه دوربين هاي حرارتي طي هشت سال اخير كاهش چشمگيري داشته است، دسترسي به اين دوربين ها آسان تر شده و صنايع و مصرف كنندگان بيشتري نيز از اين سيستم ها بهره مند مي شوند. براي مثال، ساختمان هاي اداري كه معمولاً تنها از دوربين هاي اپتيكال استفاده مي كنند، اكنون به گزينه نصب و راه اندازي دوربين هاي حرارتي نيز مي انديشند. دوربين هاي حرارتي نه تنها مي توانند حريق را تشخيص دهند، بلكه قادر به تشخيص تغييرات دمايي شديد نيز هستند. به عبارت ديگر، زماني كه اين دوربين ها به سيستم تهويه ساختمان وصل شده باشند، اين سيستم بسته به تعداد نفرات در يك اتاق تنظيم خواهد شد.

علاوه بر اين، دوربين هاي حرارتي مي توانند در فروشگاه ها نيز نصب شوند تا از دارايي ها به شيوه اي متفاوت با دوربين هاي نظارت تصويري سنتي محافظت كنند. اگر يك فريزر آسيب ببيند يا خراب شود، يك دوربين حرارتي مي تواند اين تغيير را با توجه به تغيير دماي آن، فوراً نشان دهد و مانع از خراب شدن مواد غذايي گردد، در نتيجه از بروز خسارت ها خواهد كاست. هايك ويژن   

 

كلام آخر

موارد كاربري دوربين هاي حرارتي بسيار زياد و متنوع هستند؛ همانطور كه توسط كارشناسان در اين مقاله مورد اشاره قرار گرفت. كاهش قيمت تجهيزات حرارتي راه را براي بهره مندي اين موارد كاربري گشود و بسياري صنايع ديگر نيز مي توانند كار با اين تجهيزات را آغاز كنند. اگرچه دوربين هاي حرارتي ده ها سال است كه ارائه شده اند، اما اكنون شاهد افزايش موارد كاربري و قابليت هاي جديد آنها هستيم كه موجب ارتقا و بهبود سيستم هاي حفاظتي، حريق، مديريت بحران، تهويه و غيره و غيره مي شوند.

  1. http://seosaz.bestblog.ir/post/40
  2. http://seosaz.bestblog.ir/post/38
  3. http://seosaz.bestblog.ir/post/36
  4. http://seokaran-web.bestblog.ir/post/33
  5. http://seokaran-web.bestblog.ir/post/41
  6. http://seokaran-web.bestblog.ir/post/39
  7. http://seokaran-web.bestblog.ir/post/37
  8. http://seokaran-web.bestblog.ir/post/35
  9. http://seokaranfrada.blogtez.com/post32.php
  10. http://seokaranfrada.blogtez.com/post30.php
  11. http://seokaranfrada.blogtez.com/post28.php
  12. http://seokaranfrada.blogtez.com/post26.php
  13. http://webonline.niloblog.com/p/34/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5
  14. http://webonline.niloblog.com/p/32/%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2021
  15. http://webonline.niloblog.com/p/30/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF
  16. http://webonline.niloblog.com/p/28/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87
  17. http://seokavan.avablog.ir/post/42/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%D8%AA%D8%A8+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  18. http://seokavan.avablog.ir/post/40/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%D8%AA%D8%A8+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  19. http://seokavan.avablog.ir/post/38/%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA+%D9%85%D9%87%D9%85+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C+%D8%AF%D8%B1+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2021
  20. http://seokavan.avablog.ir/post/35/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF

عروسك پارچه اي

عروسك پارچه اي

 

عروسك پارچه اي

 بازي منعكس كننده فعاليتهاي دروني كودك و آرزوي خوشبختي ، آزادي و رضايت است كه باعث خلوص و آرامش او مي شود.

-

عروسك پارچه اي

 روانشناسان معتقدند كه كودك بايد آزادانه در انجام فعاليت هاي خود به خودي فعاليت كند. در حين بازي ، قدرت ذهني و جسمي كودك با دقت ، تخيل ، نظم و چابكي رشد مي كند. علاوه بر اين ، بازي محرك و انگيزه اي است كه براي به دست آوردن تجارب اجتماعي مورد استفاده قرار مي گيرد. كودك از طريق بازي مي تواند استعدادها ، توانايي ها ، خواسته ها ، نقاط ضعف و نكات مثبت و منفي خود را كشف كند و با شناخت ويژگي هاي خود ، شخصيت سازي خود را تقويت كند.

كودكان از طريق بازي با هم ارتباط برقرار مي كنند. مشكلات رشد كودكان اغلب با عدم توانايي بزرگسالان در درك آنها همراه است. بيشتر بزرگسالان انتظار دارند كودكان به راحت ترين شكل با آنها ارتباط برقرار كنند. به معناي ارتباط كلامي است. آنها به جاي كودكانه بودن ، انتظار دارند كودك بالغ شود.

عروسك پارچه اي

 بازي به بچه ها اين امكان را مي دهد كه وقتي شكل هاي ديگر بيان غيرممكن است ، خود را بيان كنند. اين بازي فرصتي منحصر به فرد براي بزرگسالان فراهم مي كند تا دنيا را از طريق چشم كودك درك كنند و از آنجا كه اين يك فعاليت بسيار لذت بخش براي كودكان است ، آنها را به آرامش ، دفاعي كه ممكن است داشته باشد كاهش مي دهد و احساسات آنها را نشان مي دهد. به آرامي بيان مي شود. اين بازي همچنين به آنها كمك مي كند تا مهارتهاي مفيد اجتماعي را بدست آورند و روشهاي جديد و م -ثر حل مسئله را آزمايش كنند.

بازي به عنوان يك فرايند چند بعدي ، به طور قابل توجهي در رشد و رشد كودك است و مي تواند راهي براي تخليه انرژي در دوره مورد نظر باشد. كارل گروس ، متخصص قرن نوزدهم معتقد است كه بازي عاملي در رشد نيروهاي خام و آماده سازي آنها براي استفاده در زندگي است. بازي روند يادگيري را براي كودك خردسال لذت بخش مي كند و بسياري از نيازهاي اساسي او را نيز برآورده مي كند. اهميت بازي در روانشناسي رشد به حدي است كه كارشناسان آن را "تفكر كودك" مي نامند.

 

 

با عروسك ها بازي كنيد ، در رشد شخصيت كودكان مثر است

بازي يكي از نيازهاي اساسي كودكان و مهمترين فعاليت آنها است كه وظايف مهم ديگر و همچنين سرگرمي را دارد. هر يك از اين عملكردها مربوط به جنبه اي از زندگي كودك است و او را براي زندگي بزرگسالي آماده مي كند.

عروسك پارچه اي

در گذشته هاي دور ، نگرش هاي مثبت و منفي نسبت به "بازي" وجود داشت. برخي اين بازي را اتلاف انرژي ، رضايت فوري و رفتارهاي غيرضروري مي دانند. با اين حال ، برخي آن را زيبا ترين و خالص ترين فعاليت شكوفايي و رشد كودك مي دانند.

بازي يكي از نيازهاي اساسي كودكان و مهمترين فعاليت آنها است كه وظايف مهم ديگر و همچنين سرگرمي را دارد. هر يك از اين عملكردها مربوط به جنبه اي از زندگي كودك است و او را براي زندگي بزرگسالي آماده مي كند.

 

عروسك پارچه اي

 بازي وسيله اي براي ابراز احساسات ، برقراري ارتباط ، توصيف تجربيات ، آشكار كردن روياها و تحقق بخشيدن به خود است. فعاليت بازي تلاش كودك براي كنار آمدن با محيطي است كه از طريق آن خود را پيدا مي كند و جهان را درك مي كند.

 

 

 

 

 

ما يك سياست امنيتي در پيش داريم. چرا به سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

ما يك سياست امنيتي در پيش داريم. چرا به سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

داشتن يك سياست امنيتي به خودي خود جلوي تخلفات را نمي‌گيرد. كارمندان بايد آن را درك كنند و آن را عملي كنند.

 

سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 ارائه آموزش و سوابق كافي براي همه كاركنان را تشويق مي‌كند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاري مي‌رود. اين مي‌تواند از نقض امنيت تصادفي جلوگيري كند.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 27001 كسب كنيد.

ما به‌عنوان يك شركت پشتيبان ، حفاظت از ويروس و رمزهاي عبور داريم ، پس چرا به امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

تهديدهاي امنيت اطلاعات فقط از طريق فناوري اطلاعات نيست. كارمندان ناراضي ، كارمندان سابق ناراضي ، مديران فريبكار و رقبا مي‌توانند به اطلاعات محرمانه شما دسترسي پيدا كنند و مي‌توانند از آن‌ها براي آسيب رساندن به تجارت و اعتبار آن استفاده كنند. اين مي‌تواند عمدي يا تصادفي باشد. اطلاعات محدود به فرم الكترونيكي نيست بلكه شامل همه اشكال ارتباطات ازجمله كپي‌هاي كلامي و چاپي است.

 

ايزو 27001 ارائه آموزش و سوابق مناسب به همه كاركنان را تشويق مي‌كند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاري مي‌رود. اين مي‌تواند از نقض امنيت تصادفي جلوگيري كند.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 27001 كسب كنيد.

چه مدت طول مي‌كشد تا گواهينامه ISO دريافت كنيد؟

هدف ما يك دوره زايمان بين 6 تا 8 هفته است ، اما باز هم اين مي‌تواند از يك سازمان به سازمان ديگر متفاوت باشد. ما هرگز روند را به تأخير نمي‌اندازيم ، اما مي‌فهميم كه ممكن است اتفاقاتي بيفتد كه مي‌تواند به معني كمي تأخير باشد. ما اين را هر جا كه امكان پذير باشد ، در اختيار خواهيم داشت. اما براي كساني كه به دنبال دريافت گواهينامه ISO در اسرع وقت هستند ، تلاش خواهيم كرد تا اطمينان حاصل كنيم كه گواهينامه ISO خود را در جدول زماني استاندارد ما دريافت مي‌كنيد.

 

پس از قبول نقل قول و دريافت مبلغ واريز ، نامه‌اي را در اختيار همه مشتريان خود قرار مي‌دهيم كه مي‌توانيد براي مشتريان احتمالي خود ارسال كنيد يا در مناقصه قرار دهيد و تأييد مي‌كند كه وارد مراحل كار شده‌ايد و در مدت 6-8 كاملاً تأييد خواهيد شد. هفته‌ها اين معمولاً براي ادامه روند پيشنهاد‌ها كافي است. به دنبال اين مي‌توانيد يك نامه اظهار نامه بيان كنيد كه شما گواهينامه ISO را دريافت كرده‌ايد.

 

اگر به اعتبارنامه UKAS نياز داريد ، اين فرآيند به‌طور متوسط 6 تا 9 ماه طول خواهد كشيد زيرا شما بايد قبل از ارزيابي مرحله 1 توسط يك سازمان معتبر معتبر شواهد را جمع آوري كنيد. ما مي‌توانيم با ارائه خدمات مشاوره ايزو به شما كمك كنيم تا سيستم مديريت خود را براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر آماده كنيد ، بنابراين شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش مي‌دهيد. در اينجا بيشتر بدانيد

چگونه مي‌توانم گواهينامه ISO دريافت كنم؟

روند 6 مرحله‌اي ساده ما صدور گواهينامه را آسان مي‌كند!

 

هدف اصلي ما اين است كه روند كار را براي شما مشتري به ساده‌ترين شكل ممكن انجام دهيم. ما يك ارزيابي اوليه از شركت انجام مي‌دهيم تا ببينيم شركت در حال حاضر در رابطه با گواهينامه ISO انتخاب شده كجاست. بر اين اساس ، ما مجموعه‌اي از توصيه‌ها را درمورد اينكه چه كارهايي بايد انجام دهيم تا بتوانيم آن را رعايت كنيم ، ارائه مي‌دهيم (در صورتي كه اقدامات لازم كاملاً ضروري نباشد ، تغييرات عمده‌اي ايجاد نخواهيم كرد).

 

سپس ما برنامه‌اي را براي اجراي توصيه‌ها (براي تكميل در 12-12 ماه آينده) تدوين خواهيم كرد ، تا آنجا كه ممكن است بسياري از آن‌ها را براي شما كامل كنيم ، و روش‌هاي عملياتي دستي و اجباري (مطابق با استاندارد مورد نياز) را بنويسيم و سپس 6-8 هفته پس از بازديد اوليه ، ابتدا به ارائه مدرك با گواهينامه ISO خود مراجعه كنيد.

 

از اين مرحله به بعد گواهينامه خواهيد گرفت. اين دستگاه‌ها بر بهبود مستمر متمركز هستند ، بنابراين ما مرتباً از شما بازديد خواهيم كرد تا مطمئن شويم كه با توصيه‌هايي در مسير درست قرار داريد و سال به سال آماده اعتبار مجدد هستيد.

به چه استانداردهاي ISO نياز داريم؟

بيش از 20،000 استاندارد مديريت مختلف وجود دارد ، بنابراين يافتن يك استاندارد مناسب براي كسب و كار شما گاهي اوقات طاقت فرسا است. بهترين مكان براي شروع مديريت كيفيت ISO 9001 است ، زيرا اين استاندارد اوليه‌اي است كه اكثر استانداردهاي معروف ديگر بر اساس آن ساخته شده‌اند. آن‌ها بر روي خدمات مشتري متمركز شده و اطمينان حاصل مي‌كنند كه مشتري خدمات موردنظر خود را به موقع و با هزينه‌اي معقول دريافت مي‌كند. بسته به فعاليتهاي شركت شما ، ممكن است استانداردهاي اضافي "اثبات شده" اي وجود داشته باشد كه شما ممكن است كار را تكميل يا تكميل كنيد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

بهترين راه براي تعيين سيستم مديريت مناسب براي مشاغل شما بحث در مورد نيازهاي خود با ما است.

براي استانداردي كه در حال حاضر در وب سايت شما ذكر نشده است ، به گواهينامه ISO نياز داريم ، آيا هنوز هم مي‌توانيد كمك كنيد؟

ثروت دانش و تجربه ارزيابان ما بدان معني است كه ما مي‌توانيم فراتر از استانداردهاي اصلي ISO كه ارائه مي‌دهيم به شما كمك كنيم. برخي از نمونه‌ها عبارتند از:

 

محصولات آرايشي و بهداشتي ISO 22716 - روش‌هاي خوب توليد

ISO 13485 دستگاه‌هاي پزشكي - دستگاه‌هاي مديريت كيفيت

http://sharhnews.ir/%da%af%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa/

 

ملزومات برگزاري وبينار چيست؟

موارد مهمي وجود دارد كه پيش از برگزاري وبينار و كلاس آنلاين بايد آن‌ها را مد نظر قرار بدهيد. در اين مطلب ملزومات برگزاري وبينار و يك از پلتفرم هاي عالي جهت برگزاري كلاس مجازي را معرفي مي كنيم.

1. مدت زمان برگزاري وبينار

زمان اغلب وبينارها بين 45 تا 60 دقيقه و ساختار اغلب آن‌ها به اين ترتيب است كه ميزبان يك موضوع مشخص را معرفي مي‌كند، دقايقي به پرسش و پاسخ مي‌گذرد و در نهايت به يك sales pitch (سخنراني كوتاه براي ترغيب مخاطب به خريد) ختم مي‌شود.

بنابراين ابتدا بايد يك موضوع مشخص براي وبينار خود پيدا كنيد. اين موضوع بايد مورد علاقه مخاطبانتان باشد، لذا بهتر است كه نگاهي به پرسش‌هاي رايج مشتريان و دنبال كنندگان كنوني خود داشته باشيد و ببينيد كه چه موضوعات و مسائلي بيشتر مطرح شده‌اند. اگر به دنبال استفاده از وبينار در راستاي بازاريابي و فروش هستيد موضوع آن بايد با كسب‌وكار شما مرتبط باشد.

پس از تعيين موضوع، بايد رئوس مطالب آن را مشخص كنيد و سپس با استفاده از برنامه‌هايي مانند پاورپوينت، يك مجموعه اسلايد براي آن بسازيد. دقت كنيد كه براي تبليغ وبينار نيز بايد يك برنامه بازاريابي داشته باشيد. به عنوان نمونه در اين راستا مي‌توانيد از ايميل، شبكه‌هاي اجتماعي، وب‌سايتتان و تبليغات پولي استفاده كنيد. پس از پرداختن به اين جزئيات مي‌توانيد به سراغ مسائل فني برويد.

2. ملزومات فني برگزاري وبينار

مسائل فني كه بايد براي برگزاري وبينار به آن‌ها توجه داشته باشيد عبارت‌اند از:

- پلتفرم وبينار

يكي از اولين اقدامات فني، انتخاب پلتفرم يا يك سرويس دهنده براي برگزاري وبينار است. خوشبختانه در اين زمينه كمبودي وجود ندارد و گزينه‌هاي متنوعي (از رايگان گرفته تا پلتفرم‌هايي با هزينه‌هاي بسيار بالا) در دسترس قرار دارد.

تقريباً تمامي پلتفرم‌هاي پولي، امكانات تعاملي مانند گفتگوي زنده، نظرسنجي و امكان به اشتراك گذاري صفحه نمايش و وبكم را در اختيار ميزبان قرار مي‌دهند. به علاوه، اين امكان را نيز به شما مي‌دهند تا وبينار را ضبط كنيد و براي آن برنامه بازپخش تعيين كنيد. قيمت هر سرويس عمدتاً بر اساس تعداد شركت كنندگان در وبينار تعيين مي‌شود.

البته چنانچه بودجه محدودي داريد مي‌توانيد از قابليت پخش زنده شبكه‌هاي اجتماعي مختلف و از جمله يوتيوب نيز استفاده كنيد. مشكلي كه در رابطه با اين پلتفرم‌ها وجود دارد اين است كه اساساً براي برگزاري وبينار ساخته نشده‌اند و لذا هر كدام شما را با محدوديت‌هاي خاصي روبرو مي‌كنند.

يكي از پلتفرم هاي كه شما مي توانيد كلاس خود را به رايگان در آن ايجاد كنيد پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) مي باشد.

در ايلرنو مي توانيد در 30 ثانيه كلاس آنلاين ايجاد كنيد.

- دوربين

مورد ديگري كه به آن نياز داريد يك دوربين است تا مخاطبانتان بتوانند شما را ببينند. از اين طريق، امكان ايجاد رابطه بهتر و نزديك‌تري با مخاطب فراهم مي‌شود و برند شما شخصيت پيدا مي‌كند.

چنانچه دوربين مناسبي در دسترستان نيست مي‌توانيد از وبكم لپ‌تاپتان استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه وبكم داخلي لپ‌تاپ كيفيت و امكانات زيادي ندارد. به علاوه، مي‌توانيد از يك دوربين يا وبكم USB بهتر استفاده كنيد تا كنترل بيشتري بر روي موقعيت دوربين داشته باشيد. دقت كنيد كه كيفيت تصوير در وبينار بسيار مهم است و وجود تنظيمات بيشتر در دوربين انتخابي شما مي‌تواند به عامل مهمي در جذابيت و بهبود هرچه بيشتر آن تبديل شود.

- ميكروفون

ميكروفون ابزار ديگري است كه در برگزاري وبينار به آن نياز خواهيد داشت. در اينجا نيز همانند دوربين، گزينه‌هاي متنوعي در دسترس شماست كه با توجه به بودجه و تمايل خودتان مي‌توانيد انتخاب كنيد؛ فقط دقت داشته باشيد كه ميكروفون‌هاي داخلي به دليل كيفيت پايين و نويز بالا به هيچ وجه گزينه مناسبي محسوب نمي‌شوند.

- ارتباط اينترنتي

سرعت اينترنت شما نقش مهمي در رواني و كيفيت وبينارتان خواهد داشت. حالت ايده آل، سرعت دانلود و آپلود بين 4Mbps و ترجيحاً 15Mbps است.

سرعت اينترنت خود را با ابزارهايي مانند سايت SpeedTest.net امتحان كنيد و در صورت لزوم با سرويس دهنده خود در مورد افزايش آن گفتگو كنيد.

منبع: پلتفرم برگزاري وبينار و كلاس مجازي ايلرنو (elearno.ir)

 

دانلود آهنگ امير قمي دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم

دانلود آهنگ امير قمي دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم

هم اكنون لذت ببريد از دانلود آهنگ امير قمي به نام دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

608t_m1.jpg

Download New Music: Amir Ghomi – Delbare Nazam With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: امير قمي
نام آهنگ: دلبر نازم بيا كه من جلو همه بهت بنازم
منبع  :

https://isongs.ir/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%A8%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%86-%D8%AC%D9%84%D9%88-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA/