آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش برای جایگزینی دندان شناخته می شود و این درمان دارای بیشترین طول عمر و استحکام در بین سایر درمان های بی دندانی می باشد. در این درمان پایه ای کاملا سازگار با بدن از جنس تیتانیوم در درون فک قرار داده می شود و این پایه به استخوان فک جوش می خورد. حال ممکن است برخی شایعاتی در مورد ایمپلنت شنیده باشید و برای شما سوال شده باشد که آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

خیر. اگر شک و تردیدی در مورد سرطانزا بودن ایمپلنت دارید باید بگوییم که اصلا نیازی به نگرانی وجود ندارد. طبق مطالعات انجام شده ایمپلنت و کارسینومای دهان هیچگونه رابطه ای با یک دیگر ندارند و طبق مطالعات انجام شده در آمریکا درصد این احتمال ?.????? اعلام شده است و از آنجایی که درصد این اتفاق کمتر از حتی یک دهم درصد است ، اصلا احتیاجی به نگرانی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات کامل درباره ایمپلنت و قیمت انواع برند های ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

سرطان و ایمپلنت

به طور کلی قبل از انجام ایمپلنت دندان معاینات لازم ، بررسی عکس ها و سوابق پزشکی انجام می شود و تمامی موارد عوارض احتمالی بررسی  می شود و گزارش می شود. گرچه احتمال این موضوع بسیار پایین می باشد اما به طور کلی در صورت سابقه احتمالی ضروری است که پزشک خود را در جریان بگذارید. عوامل مهمی که در این مورد باید در نظر گرفته شود مصرف الکل و سیگار ، ژنتیک و سوابق است و این موارد عوامل موثر و مهم در سرطان های دهانی است.

کارسینومای دهان چیست ؟

کارسینومای دهان به سرطان دهان در ناحیه های  زبان ، لثه ، کام سخت و کف دهان  ایجاد شود گفته میشود و به آن oral cancer  گفته می شود. به طور کلی این نوع سرطان در افراد 40 سال به بالا ایجاد می شود اما امروز در بین جوانان به علت استفاده از سیگار و تنباکو بالاتر رفته است.

مهم ترین عامل در کارسینومای دهان مصرف بیش از اندازه الکل و دخانیات می باشد که بیش از ?? درصد از این نوع سرطان به این مورد مربوط می شود. در ? درصد دیگر در کارسینومای دهان عوامل دیگری همچون ژنتیک ، روش نادرست زندگی ،  عفونت و مشکلات دهان و دندانی می باشد.

آیا سرطان می توانید از عوارض و خطرات ایمپلنت باشد ؟

طبق گفته های بالا این مورد به طور کلی رد می شود و ایمپلنت های دندانی خطری ایجاد نخواهند کرد. ایمپلنت های دندانی ساختار بسیار شبیهی به دندان های طبیعی دارند. در انجام ایمپلنت دندانی پایه هایی کاملا سازگار با بدن در درون استخوان فک قرار داده می شوند و نقش ریشه دندان را ایفا می کنند. این پایه ها مانند ریشه دندان های طبیعی به استخوان فک جوش می خورند.

پروتز یا روکش ایمپلنت نیز مانند تاج دندان می باشند و بر روی پایه ایمپلنت به وسیله رابطی به نام اباتمنت قرار داده می شود و ظاهری طبیعی نیز دارند.

برای به حداقلی رساندن این ریسک چه مراقبت هایی میتوان انجام داد ؟

عدم مصرف دخانیات و الکل بعد از انجام جراحی ایمپلنت

به طور کلی قطع مصرف الکل و دخانیات برای سلامتی شما مفید است اما به طور کلی بعد از انجام جراحی ایمپلنت برای کاهش ریسک عفونت و شکست ایمپلنت بهتر است مصرف دخانیات و الکل را بعد از جراحی ایمپلنت تا دو هفته به طور کامل قطع کنید و حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

انتخاب یک متخصص ایمپلنت خوب

متخصص ایمپلنت خوب در موفقیت ایمپلنت و کاهش عوارض احتمالی ایمپلنت مهم ترین نقش را ایفا می کند. متخصص ایمپلنت ابتدا باید تمامی سوابق پزشکی شما به خوبی بررسی کند و تمامی ریسک های با انجام درمان صحیح و موفق کاهش دهد و بهترین ایمپلنت در جهان را به شما معرفی کند.

رعایت کامل بهداشت دهان و دندان

رعایت بهداشت دهان و دندان حتی برای نگهداری از دندان های طبیعی و ایمپلنت ضروری است و همچنین برای کاهش ریسک عفونت و سرطان کاملا مهم و موثر است. همچنین بعد از جراحی ، آب نمک بعد از ایمپلنت نیز توصیه می شود.

خطرات ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از درمان های بی دندانی می باشد که طبق صحبت هایی که گفته شد ، تاکنون هنوز هیچ مدرک عملی در مورد اثبات سرطان زا بودن ایمپلنت ارائه نشده است و این مطلب دروغ است. اما ایمپلنت دندان مانند هر درمان دیگری اگر درست انجام نشود ممکن است عوارضی داشته باشد.

بهترین راه برای کاهش تمامی عوارض ایمپلنت ، استفاده از برندهای ایمپلنت با کیفیت و مراجعه به پیش یک متخصص ایمپلنت با تجربه است. اگر موارد بالا را در درمان ایمپلنت خود مدنظر قرار داده باشید ، عوارض ایمپلنت شما به صفر نزدیک می شود.

شکست درمان ایمپلنت ( عفونت )

ایمپلنت های دندانی امروزه بیش از ?? درصد موفقیت درمانی دارند و در عده نادری ممکن است شکست درمان ایمپلنت اتفاق بیفتد. علت ایمپلنت شکست می تواند عدم استخوان کافی ، دیابت و مشکلات استخوانی باشد که دندانپزشک حتما قبل از انجام درمان این نکات را بررسی و به شما اعلام می کند. اما در موارد نادری ایمپلنت های دندانی ممکن است عفونت کنند و شما مجبور به درآوردن پایه داشته باشید.

بروز حساسیت

این اتفاق بسیار نادر است اما ممکن است در برخی از افراد ایجاد حساسیت با فلز تیتانیوم ایجاد شود. در این موارد به پیش پزشک مراجعه می کنید و راهکار یا دستورالعمل لازم را خدمت شما اعلام می کند.

ایمپلنت دندان خوبه یا نه ؟

همانطور که گفته شد هیچ ارتباطی بین ایمپلنت و سرطان وجود ندارد و امروز موفقیت ایمپلنت های دندانی بالای ?? درصد می باشد. به طور کلی ایمپلنت دندان به نسبت سایر درمان های بی دندانی دارای مزایای بسیار زیادی اعم از طول عمر بالا ، استحکام و …… است و این درمان به دندان های جانبی شما نیز مانند بریج تغییر یا تراش وارد نخواهد کرد. همچنین ایمپلنت های دندانی از تحلیل لثه و استخوان جلوگیری می کنند.

هزینه ایمپلنت به نسبت قیمت بریج دندان بیشتر است اما به نسبت طول عمر و تمام مزایای که دارد ، این درمان کاملا ارزشش را دارد و اگر شما از برندهای ایمپلنت با کیفیت استفاده و به پیش یک دکتر متخصص ایمپلنت حرفه ای مراجعه کنید ، امکان ایجاد عوارض به صفر در نزدیک می شود.

۰ ۰

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

 

در خصوص تحصیلات ماکان آریا پارسا، دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه Steinbeis آلمان، MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و لیسانس مهندسی صنایع در تولید صنعتی داریم. یک جوان شایسته و یک کارآفرین برجسته کشورمان در زمینه مشاوره، بازاریابی و آموزش نیروی انسانی از قدرت بالایی برخوردار است.

 

کارآفرین بودن و داشتن یک کسب و کار برای همه ما سرگرم کننده و لذت بخش است. تعداد زیادی از مردم را اداره کنیم، کسب و کار خودمان را داشته باشیم و احساس کنیم تمام تلاشمان برای خودمان است. البته به این راحتی هم نیست وگرنه الان تعداد کارآفرینان موفق آنقدر کم نبود! در این مقاله با ما همراه باشید تا کارآفرینی را از دیدگاه دکتر مکن آری پرسا، کارآفرین نمونه کشور بررسی کنیم.

 

بهتر است ابتدا کمی بیشتر در مورد دکتر مکن آری نعل اسبی بدانید و سپس به سراغ چند آموزش جالب بروید:

 

نام ماکان آریا پارسا در میان فهرست بلندبالای موفقیت ها و دستاوردهای مهم مختلف می درخشد. وی متولد 1365 از جمله کسانی است که کشورمان مدیون زحماتش است.

 

وی در سال 1396 عنوان کارآفرین ارشد کشور و مدیر فناوری اطلاعات را به خود اختصاص داد، جالب است بدانید که وی در سه سال متوالی از سال 1375 تا 1377 موفق به دریافت تندیس حقوق مصرف کننده از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. این جوان کارآفرین در دوران پرفراز و نشیب خود همواره تغییرات و تحولات چشمگیری در زندگی افراد جامعه خود به ویژه جوانان ایجاد کرده است.

 

 

 

خلاصه سوابق تحصیلی دکتر مکن آری پرسا

 

بعداً به طور خلاصه با McCann Lion Horseshoe آشنا می شویم:

 

    متولد 1365 در اصفهان

    لیسانس مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی

    MBA، دانشگاه صنعتی امیرکبیر

    MBA مدیریت، دانشگاه Steinbeis، برلین، آلمان

    دکتری کارآفرینی، آموزش عالی، دانشگاه آزاد اسلامی

    دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 از DNV هلند

    دارای مدرک MBA مدیریت بازرگانی با تاییدیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    مدیر ارشد فناوری اطلاعات در سال 1396

 

 

 

آیا دوست دارید چند تا از آموزش ها و فیلم های دکتر آریه پرسا را ??در سایت افرات ببینید؟

 

چرا نگاه کردن به عادات افراد موفق می تواند چنین تأثیر مهمی داشته باشد؟

 

راه اندازی یک کسب و کار جدید یک فرآیند طولانی است و برای مقابله با مشکلات و بحران های بعدی باید کفش های آهنی بپوشید! اما یک راه خوب برای افزایش شانس موفقیت این است که ببینیم عادات موفق ترین کارآفرینان ایران و جهان چیست!

 

شاید باورش سخت باشد، اما ایجاد عادات حتی مهمتر از تعیین اهداف است! به هر حال، یکی از ویژگی های کارآفرینان موفق، توانایی ایجاد عادات خوب است که در ادامه می خوانید: در بیوگرافی بسیاری از کارآفرینان موفق و شناخته شده خارجی مانند هوارد شولتز (استارباکس) و استیو جابز (اپل)، یا کارآفرینان، رفتارها و عادات محلی و سایر خارجی ها چیزی مشترک داشتند که بعداً خواهیم دانست.

 

 

چند عادت مهم کارآفرینی نوشته ماکان آریا پارسا

 

چند نمونه از عادات مهم کارآفرینان موفق را از دیدگاه دکتر مکن آری فرسا می خوانیم:

 

تسلیم نشو؛ گاهی عقب نشینی کرد ??

 

دکتر آری پرسا معتقد است یکی از مهم ترین دلایل شکست یک توسعه دهنده کسب و کار، ارائه زودهنگام است، البته به عنوان یک کارآفرین باید منتظر بمانید تا به زودی وقفه ها و موانع ظاهر شوند، در چنین شرایطی ممکن است مجبور شوید کمی از مواضع خود عقب نشینی کنید، اما هرگز زندگی و تجارت خود را رها نکنید.

 

بدون بهانه؛ در مورد درس ها و تجربیات صحبت کنید!

 

افراد موفق تقریباً هر موقعیتی را کنترل می کنند. آنها تنها دلیل شکست خود را تصمیمات اشتباه خود می دانند. به جای اینکه به دنبال مقصر بگردند، سعی می کنند از تجربیات و درس های آموخته شده استفاده کنند تا یک اشتباه را دو بار تکرار نکنند.

 

آیا چیزی بهتر می خواهید؟ شما باید چیزی را از دست بدهید!

 

وقتی به دنبال موفقیت بزرگتر هستید، نباید از قربانی کردن چیزهای کوچکتر بترسید. به عنوان مثال، برای صرف زمان بیشتر با افراد موفق تر، باید با افرادی دوست شوید که چیزی به شما اضافه نمی کنند.

 

تمرکز بر مشکلات؛ روی راه حل ها تمرکز کنید! ??

 

به جای تمرکز بر این که چرا اتفاق بدی افتاده است، روی بهترین کاری که اکنون می توان انجام داد تمرکز کنید. کارآفرینانی که همیشه به موفقیت فکر می کنند، به دنبال راه حل های جدید و نوآورانه در بازارهای بزرگ و نوظهور هستند، در حالی که خطر ممکن است حتی بیشتر از روش های آزمایش مجدد باشد.

 

حریص و جاه طلب باشید، پول در خواهید آورد

 

کسب درآمد راهی منحصر به فرد برای حل مشکلات مشتریان و کارمندان است! به جای تلاش برای پس انداز، به راه های جدید برای امرار معاش فکر کنید. دکتر آری پرسا همیشه به کسانی که روش های درآمدی جدید را در سازمان ارائه می دهند، پاداش های استثنایی ارائه می دهد.

 

 

ارتباط همه چیز است!

 

ارتباط و شبکه نقش بسیار مهمی در موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین دارد. توانایی برقراری ارتباط با موفق ترین ها یک توانایی و استراتژی برد-برد برای شما و شرکای شما، همکاران با استعداد شما و حتی رقبای شماست.

 

 

قبل از اینکه آماده شوید شروع کنید!

 

ماری فارل، یکی از سخنگویان بزرگ در زمینه موفقیت، حتی قبل از سازماندهی، دائماً بر شروع و عمل تأکید می کند. کمال گرایی را به دیوار شلیک کنید و شروع کنید. اگر منتظر هستید

۰ ۰

فعال کردن Windows و آفیس

به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

 

s2_z1t6.jpg



قطعا بعد از نصب و فعال سازی ویندوز باید اقدام به نصب نرم افزارهای مهم و مورد نیاز کرد، یکی از مهم ترین نرم افزارها که وجود آن در ویندوز و انجام فعالیت های رومزه اهمیت بسیار بالایی دارد برنامه ی آفیس (office) می باشد، به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

پیغام فعال نبودن ویندوز
به طور کلی بعد از نصب ویندوزهای مختلف با پیغامی مبنی بر فعال یا اکتیو نبودن ویندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهید شد، این پیغام نشان دهنده ی آن است که شما باید ویندوز را فعال کنید، در مقاله ای تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سایت رایانه کمک ما تمامی راه های حل این مشکل را برای شما عزیزان بازگو کرده ایم، میتوانید با روش های مختلف رفع این مشکل در این مقاله آشنا شوید.
 

فعال کردن Windows و آفیس
برای فعال کردن Windows و آفیس علاوه بر این که می توان از لایسنس قانونی استفاده کرد، نرم افزارهای مختلفی نیز در این زمینه وجود دارند که به کمک آن ها می توان سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای گروه آفیس را فعال کرد.
ما در این مقاله تصمیم داریم به آموزش فعالسازی ویندوز و آفیس بپردازیم، شما همچینین می توانید با خرید پکیج آموزش رایانه کمک در حوزه های مختلف نصب و راه اندازی سیستم، آنتی ویروس ها، نرم افزارهای آفیس و فتوشاپ و همچنین راه اندازی سایت توسط وردپرس مهارت های لازم را کسب کنید.
 

چرا به فعال سازی ویندوز نیاز داریم؟
فعالسازی و اکتیو کردن ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد همان طور که می دانید مایکروسافت هر ساله امکانات و آپدیت های فراوانی را به ویندوزهای مختلف می افزاید و افراد برای دستیابی به این امکانات باید از ویندوزهای اکتیو و فعال استفاده کنند در صورتی که از ویندوز به صورت قانونی استفاده کرده باشید یعنی با خریداری لایسنس معتبر و فعال کردن سریال ویندوز در بخش Activation ویندوز را فعال کرده باشید می توانید به راحتی با آپدیت ویندوز ازامکانات جدید بهره مند شوید اما در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امکانات جدید ویندوز نخواهید بود، برای همین فعال سازی ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

آیا ویندوز نصب شده اکتیو است؟
در صورتی که می خواهید از فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطمئن شوید می توانید از طریق ذیل متوجه شوید که آیا ویندوز شما فعال می باشد یا خیر؟
     - در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می کنید بر رویMy Computer  و برای ویندوز 10 بر روی آیکون  This PC کلیک راست کنید.
     - 
گزینه ی Properties را انتخاب کنید.
     - 
در صفحه ی باز شده و از قسمت Windows Activation  می توانید از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطلع شوید.
     - 
در صورت فعال بودن ویندوز می توانید عبارت " Windows is activated " را مشاهده کنید و در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " برای شما نمایش داده خواهد شد.
 

 


عدم مشاهده آیکونها بر روی دسکتاپ
همان طور که اشاره شد بعد از نصب ویندوز با کلیک راست بر روی آیکون My Computer  یا This PC می توانید از وضعیت اکتیو بودن ویندوز خود مطلع شوید البته گاهی ممکن است در ویندوزهای مختلف به خصوص در ویندوز 10 آیکون های صفحه نمایش یا دسک تاپ برای شما نمایش داده نشود در صورت مواجه شدن با این مشکل می توانید مقاله ی عدم نمایش آیکون های دسکتاپ در ویندوز 10 را مطالعه کنید، در این مقاله به تفصیل در خصوص علت و راه حل مشکل عدم نمایش آیکون ها آموزش های کاربردی را برای شما همراهان رایانه کمک ارائه داده ایم.
 

آموزش فعال سازی ویندوز با نرم افزار
یکی دیگر از روش های اکتیو و فعال سازی ویندوز کمک گرفتن از نرم افزارهای مختلف در این زمینه می باشد که به کمک آن ها می توانید ویندوز را کرک کرده و فعال کنید، استفاده از این نرم افزارها به خصوص برای کشور ایران که خرید نسخه های اورجینال ویندوز دشوار است مناسب می باشد، از جمله دلایل مهمی که خرید نسخه های اورجینال را در ایران با مشکل مواجه کرده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
     - 
بالا بودن هزینه ی خرید ویندوزهای اورجینال
     - مشکل در پرداخت آنلاین هزینه ها به دلیل شرایط تحریم درگاه های بانکی
 
آموزش نرم افزار KMSpico برای فعال سازی ویندوز و آفیس
یکی از نرم افزارهای محبوب برای فعال سازی ویندوز های 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  می باشد، استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به اتصال اینترنتی ندارد نکته ی قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico این است که علاوه بر این که به شما در فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز کمک خواهد کرد این امکان را نیز به شما می دهد تا به کمک آن بتوانید برنامه ی MSOffice  را نیز فعال کنید.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ی KMSpico و یا دیگر نرم افزار ها پیشنهاد می کنیم مقاله ی رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرمایید.
     - 
در ابتدا باید آنتی ویروس را غیر فعال کنید.
     - 
بعد از دانلود، برنامه ی KMSpico  را نصب کنید.
     - 
نرم افزار را اجرا کنید، حال در صفحه ی باز شده بر روی دکمه ای با رنگ قرمز کلیک کنید تا فعال سازی آغاز شود.
     - 
تنها با یک کلیک ساده علاوه بر فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز می توانید برنامه های آفیس را نیز فعال کنید.
 

 


آموزش فعال سازی ویندوز با کد فعالسازی
بعد از خرید لایسنس ویندوز به صورت قانونی در قدم بعدی باید برای رجیستر کردن ویندوز اقدام کرد، برای این کار کافی است از طریق بخش تنظیمات ویندوز، گزینه ی Update & Security را انتخاب کنید، حال باید گزینه ی Activation را از بخش سمت چپ صفحه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
بعد از آن با انتخاب گزینه ی Change Product Key کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید با انجام این عملیات ویندوز شما فعال و اکتیو خواهد شد.
 

 



کلام آخر:
ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان مقاله ی " فعال سازی ویندوز و آفیس" امیدواریم مطالب ارائه شده در این بخش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشکل در زمینه فعال سازی و اکتیو کردن ویندوزهای مختلف می توانید از طریق شماره های9099071540  و 021-7129 با همکاران ما در رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

منبع : www.itna.ir

۰ ۰

دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایران

دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایران

زندگینامه، خاطرات:

 

او در دوران جنگ ایران و عراق در خانواده ای متوسط ??در شهر اصفهان به دنیا آمد. پدرش از نیروی دریایی ارتش ایران و در آن زمان در خلیج فارس خدمت می کرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضی به ترک منطقه نشد و تا پایان جنگ فعال بود.

 

شاید روحیه نیرومند پدر برای فداکاری در راه خاک و وطن تا حدودی بر پسرانش تأثیر گذاشته است تا اینکه بعداً مردمی مصمم و مصمم برای ایرانی آزاد و آباد شدند.

 

 

ماکان آریا پارسا (زاده ?? فروردین ???? در اصفهان) کارآفرین، نویسنده، مشاور و مدیر عامل ایرانی در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. وی دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلین آلمان و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه امیر کبیر تهران است.

 

 

ماکان  به دلیل کار پدرش تا سن 15 سالگی در پایگاه دریایی بوشهر زندگی کرد. البته تجربه زندگی در بوشهر و فرصت ها و امکاناتی که در این منطقه وجود داشت، بعدها بر روحیه او تأثیری نگذاشت و از موقعیت جغرافیایی این اقلیم نظرات متفاوتی را استخراج کرد.

با زندگی در اصفهان و با بهترین شرایط برای خانواده، استعداد ذاتی ماکان  شکوفا شد و موفقیت های شگفت انگیزی در زمینه تحصیل به دست آورد. پس از پایان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته مهندسی صنایع مشغول به تحصیل شد.

وی در این مدت تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک دکتری خود را در رشته کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد. علاوه بر این، طبق مقرراتی که در آن زمان بین دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه آشتنبیس در برلین آلمان وجود داشت، مدتی به آلمان سفر کرد تا بتواند یک دوره جداگانه MBA زبان انگلیسی را در آن دانشگاه و فارغ التحصیل آن بگذراند. پایان نامه کارشناسی ارشد او مبتنی بر جهانی شدن آموزش الکترونیکی بود.

 

 

در اوایل دهه هشتاد با جراحاتی که پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد و به همین دلیل بوشهر را ترک کردند و دوباره در اصفهان زندگی کردند.

 

 

فضای دانشگاه فرصتی برای بروز استعدادهای درونی او شد و با مطالعات متعدد او در زمینه های کاری و کارآفرینی، بستر مناسبی برای «آموزش» شکل گرفت.

 

همچنین در اثر تلاش و پشتکار بر اساس سه ویژگی مهم استقلال، ریسک پذیری و اعتماد به نفس با نهادهای آموزشی از جمله جهاد دانشگاهی و موسسات آموزش عالی وارد همکاری شد.

 

 

او توانست کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف کند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژی چیست؟

 

شما برنده هستید

 

اسرار قدرتمند بازاریابی

 

روحش شاد

 

بازاریابی گوریل

 

محکم بایستید و با دستان خالی مذاکره کنید

 

نویسنده:

 

بازاریابی مدرن

 

داستان های ناگفته ایده های مدیریت

 

بازاریابی و تجارت اسلامی

 

روابط فردی و سازمانی

 

کتاب‌هایی مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترین آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

۰ ۰

اخبار تتر

اخبار تتر

 

بازار ارزهای دیجیتال در حال رونق است زیرا طرفداران زیادی دارد. آرزوهای دیجیتال زیاد است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از مهمترین ارزهای دیجیتالی که مردم به آن توجه دارند، ارز تترا یا USDT است. این ارزهای رمزپایه آرزوهای پایداری هستند و اغلب نمی توان آنها را تجربه کرد زیرا از آرزوها به طور مخاطره آمیزی استفاده می کنند. قیمت یک دلار آمریکا بسیار نزدیک به قیمت دلار است. اما مشاهده شده است که در زمان نوسانات، اختلاف قیمت بین دلار و بیشتر است. امکانش وجود دارد. عواملی مانند نوسانات بیت کوین و عرضه و مصرف در بازار ارزهای دیجیتال می تواند تفاوت قیمت تترا و دلار را تحت تاثیر قرار دهد. در این مقاله به بررسی دلیل تفاوت قیمت این توکن با دلار در مواقع نوسانات شدید می پردازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ارز دیجیتال تتر

 

اخبار تتر : قبل از اینکه دلایل تفاوت قیمت ارز و دلار را جویا شوید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال خود ارائه دهید. این ارز دیجیتال در سال 2014 توسط توسعه دهندگان این شبکه راه اندازی شد.

یکی از مهم ترین تفاوت های این میل با سایر ارزهای دیجیتال این است که نوسان زیادی ندارد. این ارزهای دیجیتال به شدت به آرزوهای فیات وابسته هستند. آرمان های فیات دارایی ها و ارزهایی هستند که توسط دولت های مختلف کنترل می شوند و در بازار حضور دارند.

در واقع تترا نوعی سکه پایدار است. سکه های ثابت افرادی هستند که معمولاً ثابت هستند. تترا به شدت به دلار آمریکا وابسته است و معمولاً بر اساس ارزش گذاری آن در نوسان است. در واقع ماجراجویان از این موارد نهایت استفاده را می برند. چگونه تتر در شبکه و بلاک چین بیت کوین راه اندازی شده و از قوانین این شبکه پیروی می کند.

این ارز به سرمایه گذاران و سرمایه گذاران اجازه می دهد تا دارایی های خود را که همان ارزهای فیات است، جابه جا کنند. البته انجام این کار در اینجا بسیار ساده تر است و دردسرهای آرزوهای فیات را ندارد. در یک کلام می توان گفت که نوعی دلار دیجیتال است که به شدت به آن وابسته است.

 

چرا ارز دیجیتال تتر از دلار گرانتر است؟

 

اگر ارزهای دیجیتال دیجیتال و آرزوهایی در بازار دارید، می دانید که در بسیاری از موارد قیمت ارز دیجیتال تترا بیش از یک دلار است. اما چرا واقعا تتر از دلار گرانتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از مهم ترین گزینه ها محبوبیت این ارز دیجیتال است.

این ارزهای رمزپایه جزو گران ترین ها هستند و به همین دلیل است که بسیار محبوب هستند.

یکی دیگر از عواملی که باعث گران شدن دلار می شود این است که ارز دیجیتال بسیار سریعتر از ارزهای فیات می شود و می توان از آن برای خرید و فروش و پرداخت سریع هزینه آن با استفاده از پرداخت استفاده کرد. این همچنین ارزش شما را بیش از یک دلار می کند.

عامل مهم دیگری که باعث می شود قیمت ها بسیار بالا باشد این است که مردم در سراسر جهان می توانند آزادانه این دارایی ها را بدون آنها نگه داشته و استفاده کنند. مثلاً در کشور ما اگر فردی دلار زیاد داشته باشد ممکن است برایش مشکل ایجاد شود و حتی نگه داشتن بیش از حد آن هم قانونا مجاز است و با ما برخورد می شود.

اما با استفاده از ارزهای دیجیتال به خصوص تتر می توانم دارایی های خود را به طور نامحدود نگه دارم. به همین دلیل قیمت تترا در بسیاری از کشورها و کشورهای خاص ما کمی بالاتر از دلار آمریکا و ارزش آن است.

چرا ارز دیجیتال تترا تحت تاثیر نوسانات شدید بازار قرار گرفته است؟

 

در کل می توانم بگویم که باعث افزایش قیمت سایر ارزها به خصوص بیت کوین می شود. هر زمان که نوسان شدیدی در بازار وجود داشته باشد ممکن است قیمت تترا کاهش یا افزایش یابد و کمی از قیمت دلار فاصله بگیرد. اما واقعا چرا این اتفاق می افتد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که در بازار ارز دیجیتال در دوراهی گیر کرده است. اتفاقی که می تواند در بازار بیفتد این است که قیمت ارزهای مختلف به ویژه بیت کوین ممکن است کاهش یابد. وقتی قیمت ارزهای اصلی کاهش می یابد، سرمایه گذاران و مردم می ترسند و به سمت فروش این آرزوها می روند.

وقتی این آرزوها را می فروشند، به سراغ خرید آرزوهایی می روند که ثابت بماند تا ضرر زیادی نبینند. در این مواقع با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار معمولا تترا بیشتری خریداری می کنند.

اما اگر راه دوم یعنی افزایش قیمت ارزها در بازار به خصوص بیت کوین اتفاق بیفتد، برعکس این اتفاق می افتد. با افزایش قیمت بیت کوین، مردم به خرید بیت کوین روی آورده و آرزوی رشد در بازار را دارند. خود را می فروشند و این آرزوها را می خرند. این فروش ها منجر به عرضه بیشتر می شود و در نتیجه ممکن است قیمت در برخی موارد به یک دلار هم برسد.

فرضیه های دیگری نیز وجود دارد که همگی منجر به تفاوت قیمت تترا می شود. در زمان کاهش ارزش بازار

۰ ۰

نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو

نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو

 

نحوه ثبت درخواست تعمیر در نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو

 

درخواست تعمیر را از طریق ثبت سفارش یا تماس مستقیم ارسال کنید

 

    پس از درخواست ظرف 30 دقیقه با تکنسین مربوطه تماس بگیرید

    زمان بازدید تکنسین هماهنگ کننده

    عیب یابی و تعمیر در صورت توافق طرفین

    انجام کار و ارائه 3 ماه گارانتی

 

نکته

 

توجه داشته باشید که در صورت درخواست مشتری می توانید با هماهنگی قبلی دستگاه را جهت تعمیر به تعمیرگاه مرکز انتقال دهید.

چرا یک سرور برای تعمیر مایکروفر دوو خود انتخاب کنید؟

 

این مرکز با بیش از 3 دهه سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و همچنین ارائه خدمات 24 ساعته بدون توقف در تمامی مناطق تهران در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

 

کلیه متخصصان این مرکز دارای مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشند. خدمات این مرکز در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

 

کلیه لوازم و قطعات مستعمل به صورت اورجینال و بدون واسطه عرضه شده و دارای گارانتی معتبر می باشد.

 

حتما پس از تعمیر فاکتور را همراه با فاکتور دریافت کنید.

 

چرا سرویس پیشتاز؟ مزایای استفاده از خدمات تعمیرات و تکنسین های خدمات پیشرو چیست؟

چرا سرویس پیشتاز؟

عیوب شرح داده شده در نمایندگی تعمیرات مایکروویو دوو

 

مایکروفر دوو مانند سایر برندهای مایکروفر موجود در بازار از ایراداتی رنج می برد که به دلیل طول عمر زیاد دستگاه اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل در زیر توضیح مختصری از خرابی مایکروویو ارائه شده است.

 

    خرابی صفحه یا دکمه های مایکروویو دوو

    خرابی برد الکترونیکی دستگاه

    سوختن فیوز ورودی

    اشکال پریز برق

    خرابی کابل برق ورودی

 

تمامی ایرادات و عیوب روش تعمیر مخصوص به خود را دارند که باید توسط تکنسین مجرب انجام شود. اگر صفحه لمسی و دکمه های مایکروویو Doo کار نمی کنند، لمس دستگاه یا کیت دکمه های پنل مشکل دارد.

تعمیر مایکروویو در محل استراحت مایکروویو در محل

احتراق مایکروویو دوو و نحوه رفع این مشکل

 

هنگام استفاده از مایکروویو دوو ممکن است متوجه جرقه شوید.

 

    داخل کابین را از نظر کثیفی بررسی کنید.

    مراقب باشید از ظروف فلزی استفاده نکنید.

    فیلتر نسوز میکا داخل کابین را بررسی کنید.

    سوختن آنتن سر مگنترون یکی دیگر از دلایل احتراق مایکروویو Doo است.

 

نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو

 

اگر مایکروویو دوو شما مشتعل شد، فوراً آن را از برق بکشید و برای تعمیر با نزدیکترین مرکز خدمات خود تماس بگیرید.

قسمت گریل مایکروویو Doo کار نمی کند

 

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما مشتریان عزیز پیش بیاید این است که قسمت گریل دستگاه کار نمی کند.

 

    نقص برد الکترونیکی دستگاه

    سوختگی یا آسیب به خود عنصر که در صورت تشخیص باید تعویض شود.

    ترموستات کنار المنت را بررسی کنید

    سیم های اتصال المنت را بررسی کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید

 

اگر نمی توانید مشکل را حل کنید، با نمایندگی تعمیر مایکروویو Dove خود تماس بگیرید.

 

این مقاله به سوال شما پاسخ نداد؟ می توانید مستقیماً با کارشناسان برجسته خدمات تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مشاوره بگیرید

ظرف در مایکروویو نمی چرخد

 

هنگامی که سینی مایکروویو نمی چرخد ??موارد زیر را بررسی کنید.

 

    سینی شیشه ای شکسته

    خرابی موتور

    شکستگی و هدر رفتن کوپلینگ دستگاه

    نقص در ریل های زیر سینی

 

سینی های فلزی بیشتر در ماشین های دوو استفاده می شود که برای خود سینی مشکلی ایجاد نمی کند.

 چرا مایکروویو دوو غذا را گرم نمی کند؟

 

یکی از رایج ترین مشکلات تعمیر مایکروفر دوو گرم نکردن غذا است که دلایل مختلفی دارد.

نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو

 

    سوزاندن مگنترون (لامپ تشعشعی)

    نقص در ترانسفورماتور دستگاه

    خرابی خازن استارت

    سوختن دیود

    خرابی کلید درب

    سوختن فیوز رابط

    و نقص در برد الکترونیکی

 

تمامی قطعات ذکر شده دارای علائم و تست های بصری می باشد که باید توسط تعمیرکار مربوطه بررسی و تعمیر شود.

 

مراقب باشید به هیچ وجه خودتان دستگاه را باز نکنید، زیرا مایکروویو انرژی الکتریکی زیادی ذخیره می کند که خطر مرگ را به همراه دارد.

 

برای ثبت درخواست تعمیر مایکروفر خود با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو تماس بگیرید.

نور داخلی مایکروویو دوو روشن نمی شود

 

این مشکل را نمی توان جزو مشکلات اصلی مایکروفر قرار داد زیرا تاثیری در عملکرد دستگاه ندارد و تنها برای روشن شدن محفظه داخلی دستگاه در حین کار استفاده می شود.

 

این مشکل ممکن است برای برخی از مشتریان مهم تلقی شود که با تعویض لامپ جدید برطرف خواهد شد.

 

در مورد تعمیر مایکروفر خود سوالی دارید؟ سوال خود را کامنت کنید تا کارشناسان برجسته خدمات در اولین فرصت به سوال شما پاسخ دهند.

ارسال نظر

هنگام کار با مایکروویو دوو صدای زیادی ایجاد کنید

۰ ۰

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

تتر یک ارز دیجیتال با واحد انحصاری USDT است. این ارز دیجیتال با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت می‌کند و به کمک آن می‌توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید. اگر در بازار ارزهای دیجیتال باشید؛ احتمالا نام ارز دیجیتال تتر را شنیده‌اید.

شاید برای شما سوال باشد که تترچیست، چگونه کار می‌کند و چرا قیمت آن همیشه ثابت است. در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز دیجیتال تتر با واحد اختصاری USDT، همچنین قیمت آن همیشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز دیجیتال تتر برابر با 1 دلار آمریکا است. این ارز دیجیتال یکی از ده ارز دیجیتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب می‌شود. این رمز ارزهای باثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگر هستند. درواقع قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش دارایی‌های پشتوانه است و با آنها بالا و پایین می‌شود.

به جز تتر، تعداد زیادی از آن‌ها با پشتوانه دلار آمریکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترین ارز دیجیتال باثبات است.

کاربرد ارز دیجیتال تتر برای کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شدید بازار.

انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری.

تتر را می‌توانید در کیف پول‌های دیجیتالی روی موبایل و یا کامپیوتر خود یا کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها ذخیره کنید. ارسال و دریافت آن به‌ سادگی و سرعت ارسال یک ایمیل است. همین ویژگی‌ها موجب شده است که این ارز دیجیتال برای معامله‌گران بسیار محبوب باشد.

شرکت آیفینکس  مالک تشکیلات تتر و گرداننده صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس است. این ارز دیجیتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهی نام آن تغییر کرد. این شرکت در سال ???? یک ارز دیجیتال دیگر به نام Tether Gold عرضه کرد که دارای پشتوانه طلا نیز است.

چرا قیمت آن همیشه ثابت است؟

به ازای هر واحد از این ارز دیجیتال  که تولید می‌شود ? دلار در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود که به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال عمل می‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداری می‌شود تا قیمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روی لایه Omni، بستری روی بلاک چین بیت کوین، توزیع شد. اکنون روی بلاک چین‌هایی از جمله اتریوم، بیت کوین کش، ترون و الگورند نیز عرضه می‌شود. درواقع این موضوع یعنی دسترسی به تتر بسیار آسان است و می‌توان آن را روی کیف پول‌های رسمی اتریوم، بیت کوین کش، ترون و Algorand  ذخیره کرد.

واحدهای این ارز نسبت به نیاز بازار و در دوره‌های زمانی مختلف از سوی شرکت آیفینکس تولید و به صرافی بیتفینکس وارد می‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافی‌های دیگر نیز می‌روند. با این‌ که تراکنش‌های USDT غیرمتمرکز است و روی بلاک‌ چین‌های بزرگی انجام می‌شود، توزیع واحدهای آن کاملاً متمرکز انجام می‌شود و نمی‌توان آن را یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز دانست.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

۰ ۰

بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس چیست؟

 

 

بازار فارکس چیست؟ بزرگترین بازار مالی دنیا بازار فارکس هست که روزانه تیلیاردها دلار پول در آن بازار جابه جا میشود و افراد زیادی به موفقیت میرسند. شما میدانید این بازار چیست؟

امروزه در سراسر دنیا بازارهای مالی فوق العاده و مدرنی ایجاده شده است که پتانسیل درآمدزایی خارق العاده ای دارند. به عنوان مثال روزانه حجم مالی بازار بورس آمریکا تقریبا صدمیلیون دلار است که عدد سرسام آوری هست و به راحتی میتواند اقتصاد چند کشور را زیر و رو کند. اما بازارهای مالی انواع مختلفی دارند که همه آن ها فوق العاده هستند و زندگی میلیون ها انسان را در طول تاریخ زیر و رو کردند. به طور کلی امروز دو نوع بازار مالی وجود دارد:

 

    بازارهای سنتی

    بازارهای جدید و مشتقه

 

بازار های سنتی کاملا مشخص هستند و در آمریکا بازار بورس و اوراق قرضه به عنوان بازار سنتی شناخته میشود و حجم بسیار زیادی دارد. در حدی که تقریبا تمامی مردم آمریکا در این بازارها سرمایه گذاری میکنند و پول زیادی رو جا به جا میکنند. اگر دوست دارید راجع به اینکه این بازار سنتی بورس چگونه به وجود آمده حتما به لینک زیر سری بزنید تا اطلاعات جذاب و کاملی راجع به اینکه چی شد که بازار سهام به وجود آمد را ربه دست آورید. اما بازارهای نوظهور که بازار مشتقه نوعی از این بازارها هستند چیستند و چگونه به وجود آمدند؟

بازار فارکس چیست؟

 

اگه براتون سواله که بازار فارکس چیست و در بازار فارکس چه چیزهایی معامله میشوند، حتما این قسمت خیلی به درد شما میخورد. سالیان دور و دراز که بازارهای بورس ایجاد شدند، سپس بعد از آن ها بازارهای آتی،  CFD و فارکس از بازارهای سنتی الگو گرفتند و بازارهای جدیدی در دنیا به وجود آمد که امروزه همه اونا رو به عنوان بازار فارکس میشناسند.

 

 

اما همه این ها فارکس نیستند؟ آموزش فارکس یعنی چه؟

کارگزاری های فارکس هنگامی که میخواهند شرکت خود را معرفی کنند میگویند که ما کارگزاری فارکس هستیم و تمامی جفت ارزها، سهام های آمریکا، ارزهای دیجیتال، طلا، نفت ، شاخص های بورس و هزاران دارایی دیگر را داریم  و شما میتوانید آن ها را معامله کنید.

https://llk.dk/2ppr38

http://s.ecmaps.de/Q0M6c

https://cutt.ly/IAoqfPs

 

بله این ها تمام چیزی هست که شما میتوانید در یک کارگزاری فارکس معامله کنید، اما الزاما همه این ها بازار فارکس نیستند. چرا؟ بازار فارکس مخفف کلمه Foreign exchange  یا تبادل ارز خارجی هست که به صورت Forex  نوشته میشود. در این بازار ما برابری ارزهای مختلف را میتوانیم در برابر هم معامله کنیم.

 

چگونه؟

 

برای مثال فرض کنید که شما 100000 یورو دارید و میخواهید آن را به دلار تبدیل کنید. در ازای هر یک یورو شما چه قدر بهتان دلار میدهند؟ بله ما نیاز به یک نرخ تبدیل و یا Exchange rate  داریم.

نرخ تبدیل یا Exchange rate چیست؟

 

نرخ تبدیل یورو به دلار به شما میگوید که در ازای هر یک یورویی که شما دارید، 1.13 دلار به شما تعلق میگیرد.

Exchange rate EUR/USD= 1.13

Each 1 euro= 1.13$

 

نرخ تبدیل یورو به دلار به شما میگوید که در ازای هر یک یورویی که شما دارید، 1.13 دلار به شما تعلق میگیرد.

Exchange rate EUR/USD= 1.13

Each 1 euro= 1.13$

این بدان معناست که شما 100،000 یوروتان را می‌توانید با 113،000 دلار تعویض کنید. و این است بازار فارکس. بازاری است که شما می‌توانید در آن تمامی برابری ارزهای مختلف را دربرابر هم معامله کنید. در ادامه بیشتر راجع به اینکه فارکس چیست و چگونه میتوانیم در آن معامله کنیم و سود کنیم و ثروتمند شویم توضیح میدهیم؟

منبع :  https://itbfx.com 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/marthameyer4/

https://nikotahlil.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/t511hb/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%81%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B3/

https://myspace.com/marthameyer4

https://unsplash.com/@marthameyer4

https://www.liveinternet.ru/stat/nikotahlil.com/

https://www.pinterest.com/marthameyer4/_saved/

https://www.behance.net/marthameyer

https://disqus.com/by/marthameyer4/about/

https://en.gravatar.com/nikotahlil

 

 

۰ ۰