راهنمای کامل خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی

راهنمای کامل خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی

 

آیا به دنبال بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی هستید؟ آیا برای خرید بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی یا خارجی دچار تردید هستید؟ ما به شما کمک می کنیم تا یک آسیاب قهوه خانگی حرفه ای و عالی را با قیمت مناسب انتخاب کنید. ما با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید با خرید آسیاب قهوه خانگی به راحتی می توانید کیفیت قهوه خود را افزایش دهید زیرا فارغ از دم آوری یک قهوه خوب، در مرحله اول کارنیاز است شما یک آسیاب قهوه مناسب و تازه داشته باشید. شما با خرید دستگاه آسیاب قهوه خانگی حرفه ای می توانید خروجی خوبی از طعم و مزه قهوه به صورت تازه داشته باشید و عطر و رایحه واقعی قهوه را درک کنید. زیرا عطر و رایحه قهوه فرار است و در طول زمان به سرعت از بین خواهد رفت از این رو بسته بندی های آسیاب قهوه با گذشت زمان طعم و مزه خوبی ندارند.

یکی از علت های این مساله ترکیب مولکول‌های اکسیژن موجود در هوا با ترکیبات موجود در پودر قهوه است که منجر به کم شدن کیفیت قهوه می شود.

علاوه بر این می تواند موارد دیگر مانند نبودن بسته بندی دقیق، شرایط نگهداری بد و عدم رعایت نظافت در همین بسته بندی ها مشکل ساز باشد. این درحالی است که شما با آسیاب قهوه خانگی خود در کمترین زمان و به اندازه نیاز می توانید بهترین خروجی را داشته باشید و یک قهوه با عطر و مزه واقعی تجربه کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین آسیاب قهوه خانگی 

پیش از خرید آسیاب قهوه خانگی باید این نکته را باید در نظر داشته باشید که آسیاب قهوه شما باید بتواند انوع قهوه‌ را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال برای تهیه‌ قهوه ترک، دانه‌ های قهوه باید با درجه بسیار نرم آسیاب شود یا به بیان ساده تر پودر یکدست باشد و آسیاب قهوه باید این قابلیت را داشته باشد. این در حالی است که اکثر آسیاب های قهوه موجود در بازار این ویژگی را ندارند. همچننین برای آماده کردن قهوه‌های دیگر مانند اسپرسو و فرنچ پرس، دانه‌ها باید با درجه زبرتری آسیاب شوند. از همین جا مشخص است که باید در انتخاب و خرید آسیاب قهوه خانگی نهایت دقت را به خرج دهید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه خانگی

برخی ویژگی های بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی که حتما باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

سهولت در تمیزی

باید بعد از هر بار استفاده از آسیاب به راحتی و با سهولت بتوانید آسیاب را تمیز کنید. برخی از آسیاب ها قابلیت جدا شدن محفظه را دارند که کار را بسیار آسان خواهد کرد اما برخی دیگر باید به صورت کلی تمیز میشوند. از طرفی برخی دستگاه های آسیاب قهوه برقی ممکن است با داشتن جنس ضعیف جای لک قهوه حتی بعد از تمیز کردن نیز روی دستگاه باقی بماند.

صدای بلند در حین آسیاب

اکثر دستگاه های آسیاب قهوه برقی در حین آسیاب قهوه سر و صدا دارند اما این میزان در برخی دستگاه ها بیشتر و در برخی دیگر کمتر است. این در حالی است که آسیاب قهوه دستی سر و صدای کمتری تولید می کند اما کار شما با سهولت و سریع انجام نمی شود. باید به این مساله هم در هنگام خرید دستگاه آسیاب قهوه خانگی توجه داشته باشید.

میزان نیاز و نوع قهوه مصرفی روزانه

این قسمت دقیقا به پرسش های زیر ازتباط مستقیم دارد.

  • چقدر در طول روز قهوه مصرف می کنید؟
  • آیا مصرف قهوه شما زیاد است یا متعادل قهوه مصرف می کنید؟
  • بیشتر چه نوع قهوه ای را مصرف دارید (ترک، فرنج، اسپرسو و ...)
  • آیا برای مصارف خانگی نیازمند آسیاب قهوه هستید و یا برای رستوران یا کافی شاپ کوچک نیازمند دستگاه آسیاب قهوه هستید؟

با توجه به پرسش های بالا و در نظر گرفتن بودجه خود پیشنهاد می‌کنیم از آسیاب‌های قهوه برقی حرفه ای استفاده کنید و اینکه قبل از خرید حتما چک کنید که آسیاب قهوه‌ مورد نظرتان بتواند با درجه‌ای که شما می‌خواهید برایتان دانه‌ قهوه را آسیاب کند.

قیمت آسیاب قهوه

همانطور که می دانید قیمت آسیاب های قهوه خارجی بسیار بالاتر از ایرانی است. علاوه بر این برخی از برندهای ایرانی عملکرد مشابهی با دستگاه های خارجی دارند و توانسته اند در بازار خوش بدرخشتند. شما با خرید این دستگاه های  آسیاب ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد داخلی می توانید بهترین نتیجه را با کمترین هزینه داشته باشید. به عنوان مثال آسیاب های قهوه یوکار با داشتن تمام امتیازهای مشابه خارجی توانسته اند در بازار داخلی ایران خوش بدرخشتند. برای اطلاع از (قیمت آسیاب قهوه یوکار) می توانید همین کلمه را در اینترنت سرچ کنید و قیمت های روز این برند را ببینید.

ظاهر زیبا و مقاوم

بکار رقتن مواد مرغوب و درجه یک در جنس بدنه ، داشتن رنگ ثابت و زیبا یکی دیگر از نکاتی است که باید نسبت به آن حساس باشید. هیچ دلش نمی خواهد با گذشت زمان یک آسیاب نازیبا و بدشکل داشته باشد.

قابلیت آسیاب در درجه بندی متنوع

اگر دستگاه آسیاب قهوه بتواند درجات متعددی برای آسیاب داشته باشد شما به راحتی می توانید در سبد خود هر نوع قهوه ای را داشته باشید همانطور که می دانید هر نوع قهوه آسیاب مخصوص به خود دارد و با داشتن درجه بندی متنوع شما می توانید هر مدل قهوه ای را درست کنید.

معرفی بهترین آسیاب قهوه خانگی ایرانی

تا اینجا نکات مهم برای خرید بهترین آسیاب قهوه برقی خانگی را شرح دادیم شاید این پرسش برای شما مطرح شده باشد که در بین برندهای ایرانی بهترین آسیاب قهوه خانگی کدام است؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم برندهای مختلفی در بازار ایران صاحب اعتبار هستند و عملکرد خوبی دارند. یکی از برندهای معروف و قابل اعتماد ایرانی برند آسیاب قهوه یوکار است. این برند در سه نمونه صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تولیدات بی نظیری دارد.

 

آسیاب قهوه خانگی یوکار مدل (GS 250)

یک آسیاب قهوه خانگی کوچک و حرفه ای است که قابلیت آسیاب قهوه ترک را نیز دارد. قدرت و دقت این آسیاب وصف ناپذیر است.

  •  توانایی آسیاب قهوه تا 10 کیلو قهوه ترک و 30 کیلو اسپرسو را در ساعت دارد
  •  توانایی آسیاب قهوه ترک ، سبز ، اسپرسو و فرانسه
  • بدنه آسیاب از جنس فلز بوده، پوشش آن از نوع رنگ استاتیک
  • قدرت موتور دارای موتور 0.5 اسب بخار
  • تیغه دستگاه از جنس فولاد و دارای قطر 80 میلی متر
  • هاپر دستگاه از جنس پلکسی گلس و ظرفیت 5 کیلوگرم قهوه
  •  قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه
  • درجه بندی دستگاه و قابلیت تنظیم تا 23 درجه متنوع
  • این دستگاه دارای آهنربا جهت جذب و مانع ورود فلزات به داخل تیغه میباشد
  • یک آسیاب قهوه صنعتی پرقدرت و با دقت بالا
  • عدم مخلوط شدن آسیاب ها در درجه بندی مختلف
  • یکسال ضمانت رایگان
  • خدمات پس از فروش

مواد مرغوب بکار رفته در جنس بدنه، قابلیت آسیاب دانه‌ های قهوه در چندین درجه (23 درجه)، دقت و عملکرد عالی در آسیاب، عدم پرتی قهوه در آسیاب های پشت سرهم و طولانی، قابلیت آسیاب قهوه ترک به صورت کاملاٌ یکدست و منظم، قیمت مناسب و ... همگی این آسیاب قهوه را به یک هیولای ایرانی تبدیل کرده است تا جایی که از برخی برندهای خارجی پیشی گرفته است.

تیغه های آسیاب قهوه خانگی یوکار مدل (GS 250) مدل فلت و تیهه شده از آلیاژ فولاد است. از این رو بسیار مقاوم و سرسخت می باشد و قابلیت آسیاب قهوه سبز را نیز دارد. یکی دیگز از ویژگی های این آسیاب جداشدن محفظه به منظور شستشو راحت است که کار شما را آسان خواهد کرد. همچنین گروه صنعتگران یوکار با درنظر گرفتن آهنربا در دستگاه مانع ورود فلزات و اشیاء فلزی به داخل محفظه می شوند از این رو خطری تیغه ودستگاه را تهدید نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت دستگاه آسیاب قهوه خانگی یوکار عدم پرتی قهوه است. همانطور که می دانید دانه های قهوه گران قیمت هستند و قطعاً با آسیاب شدن قهوه مقداری پرتی به وجود می آید بخصوص زمانی که شما درجه آسیاب را تغییر دهید. اما نکته جالی این دستگاه این است که پرتی را به حداقل رسانده و شما می توانید در کمترین زمان با بهترین کیفیت آسیاب را بدون پرتی تجربه کنید.

همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده برند آسیاب قهوه یوکار بسیار مجبوب باشد. زیرا برخی از این ویژگی ها حتی در آسیاب قهوه خارجی هم یافت نمی شود و از ابتکارت گروه صنعتی یوکار است. علاوه بر این برند یوکاربا داشتن شعبات مختلف در شهرهای مختلف ایران و خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته در راستای سهولت و دسترسی آسان گام های بلندی بردارد. برای اطلاع از قیمت

منبع: https://arianabehesht.ir/2022/04/21/asiab-ghahveh/

 

 

۰ ۰

شبکه های اجتماعی

تا به امروز شبکه های اجتماعی زیادی در دنیا معرفی شده اند که کاربران در آنها مشغول به فعالیت می باشند. شبکه هایی مانند؛ توییتر، فیسبوک، لینکدین. اما اگر شما کمی دقت به خرج دهید می بینید بیشتر اطرافیان شما، از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند. راحتی استفاده از این پلتفرم باعث شده تا جایگاه ویژه ای نزد کاربران پیدا کند. در این پلتفرم می توان به آسانی تصاویر و ویدیوهای خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام دارای بخش های مختلفی می باشد. بیشترین بخشی که کاربران با آن سر و کار دارند، قسمت followers و following می باشد. در قسمت فالوورز شما می توانید افرادی که پیج شما را دنبال می کنند را ببینید و قسمت فالووینگ مربوط به پیج هایی می باشد که شما آنها را دنبال می کنید.

در روزهای اول نصب این پلتفرم کار سخت تر می باشد. یک پیج موفق در اینستاگرام برای ماندگاری و رشد بیشتر نیازمند داشتن فالوورهای بالا می باشد. برای محقق ساختن این امر شما باید اصول کار در اینستاگرام را بدانید. بسیاری از افراد برای بالا بردن رقم فالوورهای خود اقدام به خرید فالوور فیک می کنند. برخی دیگر نیز از ربات ها کمک میگیرند تا در ظاهر فالوورهای پیجشان بالا رود. باید بدانید اینکار در آخر به ضرر شما خواهد شد. هوش مصنوعی در اینستاگرام متوجه فعالیت ربات گونه شما می شود و ممکن است پیج شما را ببند. سعی کنید با استفاده از الگوریتم معین شده اینستاگرام پیش روید تا نتیجه حاصله برایتان مفید واقع شود. این کار زمانبر می باشد و در ماه های اول شما شاهد رشد کمی در پیج خود خواهید بود، اما عجله نکنید زیرا به مرور زمان حساب شما با رعایت اصولی که پیش گرفتید رشد خواهد کرد و به افراد بیشتری نشان داده خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشید تا چند راهکار اصولی برای افزایش سریع فالوور اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم.

8 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام

1.لایک کردن پست های دیگران

یکی از راه های بالا بردن فالوور لایک کردن پست افراد حوزه مربوطه می باشد. سعی کنید با لایک کردن و کامنت گذاری تعامل خود را با دیگران بالا ببرید تا آنها نیز با شما تعامل برقرار کنند. حتما در زیر پست های دیگران کامنت های تخصصی بگذارید تا احتمال پین شدن کامنت شما برایتان به ووجود آید. زمانیکه کامنت شما پین شود، تعداد افراد بیشتری پیج شما را می بینند و در نتیجه اگر محتوای پیج شما مفید و کاربردی باشد اقدام به دنبال کردن شما می کنند.

شما حتی می توانید در قسمت نظرات دیگر پیج ها به سوالات کاربران پاسخ دهید. اینکار را بصورت محدود انجام دهید تا صاحب آن حساب شما را بلاک نکند.

2.بیوگرافی مختصر و عالی

نوشتن یک بیوگرافی عالی از ملزمات یک پیج اینستاگرام می باشد. در قسمت بیو شما مجاز هستید تا 150 کاراکتر اعم از حروف و اعداد بنویسید. برای نوشتن بیو کم خلاق باشید و سعی کنید مختصر ولی جامع اهداف پیج خود را بیان کنید. این نوع بیوگرافی ها احساس بهتری به کاربران می دهند و در بسیاری از موارد داشتن یک بیوگرتفی مناسب دلیل فالو کردن افراد می باشد.

3.پاسخگو باشید

زمانیکه به دنبال بالا بردن و قوی کردن پیج اینستاگرام خود هستید، حتما باید پاسخگو سوالات کاربران باشید. بسیاری از حساب ها در اینستاگرام وجود دارند که پاسخگو سوالات مشتریان خود نمی باشند. با اینکار فقط به خودتان لطمه می زنید، زیرا کاربران در صورت بی جواب ماندن سوالاتشان شما را آنفالو می کنند. سعی کنید تمامی کامنت ها و سوالات فالوورهای خود را در سریعترین زما پاسخ دهید تا حس اعتماد را در آنها ایجاد کنید. سعی کنید با لحن زیبا از دنبال کنندگان خود قدر دانی کنید تا حس خوبی به آنها منتقل کنید. با اینکار شما می توانید این امید را داشته باشید که به واسطه مخاطبان خود به افراد بیشتر دیگر معرفی خواهید شد.

4.فالو کردن دیگران

یکی از بهترین ترفندهای افزایش فالوور فالو کردن دیگران می باشد. زمانیکه کسی را فالو می کنید متوجه شما می شود و در صورتی که پیج جذابی باشید او هم اقدام به فالو کردن شما می کند. سعی کنید افرادی را دنبال کنید که در حوزه فعالیت شما مشغول به کار هستند. این افراد مخاطبان هدف شما هستند. با اینکار به اینستاگرام می فهمانید که حوزه فعالیت شما چه افراد و پیج هایی هستند.

5.استمرار در پست گذاری

برای اینکه پیج شما روند صعودی داشته باشد سعی کنید حتما به صورت مستمر پست بگذارید. اینکار برای تمامی حساب ها ضروری می باشد. سعی کنید در طول هفته پست جدید منتشر کنید. بهتر است هر روز در قسمت استوری فعالیت داشته باشید.

حتما زمان مناسب برای انتشار پست های خود را پیدا کنید. گذاشتن پست در زمان مناسب باعث بالا رفتن تعامل کاربران با محتوای شما می شود.

6.تگ کردن افراد

یکی از ترفندهای افزایش فالوور تگ کردن افراد می باشد. زمانیکه می خواهید پست و یا عکسی را منتشر کنید می توانید افرادی را تگ کنید. شما می توانید از افراد موثر برای اینکار استفاده کنید. با اینکار شما می توانید به راحتی با دیگر افراد تعامل برقرار کنید. اما در مورد استفاده از این ویژگی زیاده روی نکنید.

7.گذاشتن ویدئو در اینستاگرام

حتما در کنار عکس ها از ویدئو نیز برای پست ها و استوری های خود استفاده کنید. تنها %10 از محتوای اینستاگرام متعلق به ویدئوها می باشد. سعی کنید از ویدئوهای با کیفیت بالا در محتواهای خود استفاده کنید. گذاشتن ویدئو می تواند احساس خوبی را به کاربران شما منتقل کنند.

8.استفاده از لایو

یکی از ویژگی های جذاب اینستاگرام گذاشتن ویدئو زنده در استوری می باشد. شما می توانید به صورت زنده از طریق لایو با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. این ویژگی تاثیر زیادی برای رشد کسب و کارها به وجود آورده است. مدت زمان لایو 1 ساعت بوده که اخیرا تا 4 ساعت نیز افزایش یافته است. زمان گرفتن لایو اینستاگرام یک اعلان برای فالوورهای شما مبنی بر شروع لایو شما می فرستد. از این طریق کاربران مطلع خواهند شد که شما در حال لایو گرفتن هستید. در قسمت لایو فالوورها قادر خواهند بود سوالات خود را از شما بپرسند و لایو شما را لایک کنند. با اینکار تعامل حساب شما بالاتر می رود.

http://www.fxstat.com/en/user/profile/Faheemkhatri4-278208/blog/37217177-Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/09/05/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://biiut.com/read-blog/9736

https://theomnibuzz.com/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://www.click4r.com/posts/g/5846194/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/3962492/

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://postheaven.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://blog.storymirror.com/read/mze96iig/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/346651/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8989035/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://writeablog.net/faheemkhatri4/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://graph.org/Social-Media-Marketing-What-You-Need-To-Know-Today-09-05

https://www.launchora.com/story/social-media-marketing-what-you-need-to-know-toda

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/social-media-marketing-tips-for-building-a-business

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/289127/social-media-marketing-tips-for-building-a-business?new=1

https://addandclick.com/read-blog/92212

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/09/05/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-without/

https://www.dailystrength.org/journals/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-wit

۰ ۰

آشنایی با محصولات ایمیجز

آشنایی با محصولات ایمیجز

a2_1y70.jpg

برند ایمیجز یک برند معتبر چینی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند زیر نظر کمپانی شناخته‌شده بیوآکوا تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برند ایمیجز در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست با قیمتی بسیار مناسب شهرت دارد، در نتیجه افراد زیادی خواهان این محصولات هستند؛ زیرا در کنار قیمت مناسب، این برند محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند و کیفیت و اثربخشی آن‌ها با برندهای بزرگ و معتبر جهان برابری می‌کند. این محصولات هم‌اکنون در آسیا و اروپا طرفداران زیادی دارد و در کشورهایی مانند چین، مالزی، امارات، آمریکا، عمان، استرالیا  ترکیه و ایران در دسترس قرار دارد. اگر دوست دارید با محصولات ایمیجز آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم به معرفی محصولات این برند بپردازیم و در پایان یک سایت معتبر برای خرید این محصولات به شما معرفی کنیم.

انواع محصولات برند ایمیجز

همان‌طور که گفته شد، محصولات این برند تحت نظارت تیم قوی از کارشناسان حرفه‌ای در زمینه سلامت پوست قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن دانش تخصصی و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی محصولات را بررسی و سپس روانه بازار می‌کند. ازجمله معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم شیر گاو ایمیجز

این کرم یک آبرسان فوق‌العاده قوی است که هنگام تماس با پوست تبدیل به قطعات شیر می‌شود و بافت مخملی و بسیار سبکی بر روی پوست به‌جا می‌گذارد. ساختار این کرم به صورتی است که به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در تمام طول روز رطوبت خود را حفظ می‌کند.

این کرم برای افرادی که پوست‌های خشک دارند به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا پوست آن‌ها را نرم کرده و به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. شیر گاو دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که همگی برای پوست مفید هستند و می‌توانند غدای پوست را تأمین کنند و همچنین به مرور باعث کاهش چین‌وچروک پوست شوند. این کرم می‌تواند جوش، لک و آکنه را از بین ببرد و باعث جوان‌سازی پوست شود.

سرم پرتقال خونی ایمیجز

این محصول یک محصول بسیار مغذی و غلیظ برای از بین بردن لکه‌های صورت است و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های قوی از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این سرم دارای مقدار زیادی ویتامین سی دارد که برای حفظ رطوبت پوست ضروری است. ازآنجایی‌که این سرم قدرت هیدراته قوی دارد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، سفت شدن پوست صورت و لیفت کردن آن می‌شود. همچنین می‌تواند لک، آکنه و جوش را از بین برده و پوست شما را سفید و شفاف کند.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

این تونر مانند یک مرطوب‌کننده و آبرسان عالی عمل می‌کند و همچنین به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز می‌توان روی آن حساب کرد. این تونر باعث جلوگیری از پیری زودرس می‌شود و پوست شما را تغذیه می‌کند. در ساختار این تونر خواص درمانی وجود دارد که باعث کاهش آسیب‌های پوستی و افزایش سلامت سلول‌های پوست می‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم‌ آرایشی در قدم اول صورت خود را با این تونر به طور کامل از انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها پاک ‌کرده و سپس از لوازم‌ آرایشی استفاده کنید. از جمله خواص این تونر می‌توان به مواردی مانند کاهش منافذ باز پوست صورت، تنظیم چربی پوست و افزایش کلاژن‌سازی، کاهش خطوط ریز و روند پیری پوست و تأمین رطوبت و روشن‌کننده پوست اشاره کرد.

کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست ایمیجز

این محصول با فرمولاسیون هیدراته و آبرسانی قدرتمندی که دارد برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است و مواد مغذی موجود در آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و باعث نرمی و همچنین رطوبت‌دهی به پوست شما می‌شود.

ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی ایمیجز

این محصول دارای عصاره اسمانتوس است که باعث از بین رفتن سیاهی، پف و چین‌وچروک اطراف چشم می‌شود. همچنین می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و آن را با پوست جوان و تازه جایگزین کند. با وجود مقدار بالای آنتی‌اکسیدان در ساختار این ماسک، برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین کلاژن‌سازی مفید است و می‌تواند باعث از بین بردن چین‌ و چروک و خطوط ریز اطراف چشم شود.

ماسک طلا برای لب و زیر چشم ایمیجز

ماسک طلا برای پوست‌های حساس مناسب است و با قدرت هیدراته و آبرسانی بسیار بالایی که دارد باعث از بین رفتن چین‌ و چروک در زیر چشم و دور لب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید طلا ماده‌ای بسیار فوق‌العاده و تأثیرگذار برای از بین بردن باکتری‌های پوست است به همین دلیل این ماسک می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی بر روی پوست شما بگذارد و با نفوذ به عمق لایه‌های زیرین به طور کامل تغذیه پوست را انجام دهد و باعث کلاژن‌سازی و ایجاد حالت کشسانی روی پوست شود.

تونر ویتامین سی ایمیجز

این تونر علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های پوستی، دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی است و احساس خنکی و تازگی را به ‌صورت شما می‌دهد. ویتامین c که در این محصول وجود دارد باعث لیفت صورت و به وجود آوردن پوستی صاف و بدون چروک برای شما می‌شود. از جمله دیگر مزایای این تونر می‌توان به روشن‌کننده،  تنظیم‌کننده رنگ صورت، محافظت از پوست، ضد جوش، نرم‌کننده، آبرسان، کاهش منافذ باز پوست، دارای مواد طبیعی و گیاهی و... اشاره کرد. نکته مهمی که هنگام خرید تونر باید در نظر داشته باشید مناسب بودن برای پوست شماست. خوشبختانه این تونر برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

 

خرید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی از اسکین بازار

اما برای اینکه بتوانید با خیال راحت، اقدام به خرید محصولات برند ایمیجز کنید، می‌توانید به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار با تنوع بالا در ارائه محصولات اورجینال، می‌تواند در کمترین زمان ممکن محصولات مراقبت از پوست را به دست شما برساند.

بنابراین اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید مطمئناً این وبسایت برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید با خیال راحت محصولات کاملاً اورجینال را از برندهای معروف و پرطرفدار کره‌ای و چینی خریداری کنید. از جمله برندهایی که اسکین بازار محصولات آن‌ها را ارائه می‌دهد می‌توان به برند لانبنا، برند بیوآکوا، برند ایمیجز و برند بریلی اشاره کرد. همچنین این فروشگاه اینترنتی برای مشتریانی که خرید بالای ??? هزار تومان داشته باشند ارسال رایگان در نظر گرفته‌است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برند ایمیجز پرداختیم و سایت اسکین بازار را که در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند به شما معرفی کردیم. اگر جزء افرادی هستید که شادابی و طراوت پوست‌تان برای شما اهمیت دارد، به هیچ عنوان این پیشنهاد را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر محصولات مراقبت از پوست باکیفیت این برند را امتحان کنید.

 

منبع : جامعه نیوز

۰ ۰

ماسک ورقه‌ ای

ماسک ورقه‌ ای

بسیاری از افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، برای محافظت از پوست خود و همچنین آبرسانی، از انواع ماسک ورقه ‌ای استفاده می‌کنند. انتخاب این شیوه برای پاکسازی صورت، از گذشته‌های دور مرسوم بوده ولی این ماسک‌ها را باید محصول تازه برند‌های آرایشی و بهداشتی دانست.

a1_37a4.jpg

این محصول منحصر به فرد برند‌های آرایشی، مواد مغذی را خیلی راحت به پوست صورت رسانده و در نهایت زیبایی را به افراد هدیه خواهد داد. استفاده از این محصول، با سختی همراه نبوده و همچنین هیچ نوع آسیبی به پوست صورت وارد نخواهد کرد.

ضرورت استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای و دلیل آن

در صورت استفاده از انواع ماسک‌های ورقه‌ای، مطمئنا فرد مصرف‌کننده وارد یک دنیای دیگری خواهد شد. این محصولات لطافت، زیبایی، روشنی و رطوبت را به پوست صورت هدیه خواهند داد. با توجه به مزیت‌های بسیار آن، برای خرید ماسک ورقه ‌ای باید عجله کرد. ماسک‌های ورقه‌ای انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان را به پوست صورت انتقال داده و همچنین تاثیر مثبتی بر جوان‌سازی پوست دارند.

برند‌های تولید‌کننده نوع ورقه‌ای ماسک‌ها، این محصول پر کاربرد را در انواع مختلف و با کارکرد‌های متنوع تولید کرده‌اند. البته بیش‌تر این محصولات کاربرد‌هایی مانند کنترل‌کننده جوش‌های صورت، مرطوب‌کننده پوست، روشن‌کننده و درمان منافذ پوست دارند.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت ماسک

برند‌های تولید‌کننده لوازم و آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا، ماسک‌های ورقه‌ای متنوعی را تولید و روانه بازار کرده‌اند. قیمت ماسک ورقه ‌ای نسبت به کارایی موثر آن بر پوست صورت، ارزان است. اما از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت ماسک‌های صورت، موثر هستند:

  • عملکرد و کارایی
  • شرایط آب و هوایی
  • برند
  • نوع ماسک
  • میزان عرضه و تقاضا ماسک

آشنایی با ماسک ورقه‌ ای کره‌ ای و انواع آن

برای اولین بار کره‌ای‌ها بودند که استفاده از ماسک را بر روی پوست صورت به‌کار گرفتند. خانم‌های کره‌ای در بیش‌تر ساعات روز، ماسک‌های ورقه‌ای بر روی پوست صورت خود دارند؛ زیرا با این کار به‌دنبال زیبایی هستند. آن‌ها برای جوان‌سازی پوست صورت خود، از انواع میوه‌ها یا گیاهان برای تولید این محصول سود برده‌اند.

قدرت جذب ماسک ورقه‌ ای کره ‌ای، بسیار زیاد بوده و البته این مزیت، به دلیل مواد استفاده شده در پارچه آن است. در این مدل ماسک صورت، سرم یا محلول استفاده شده در آن خیلی راحت به پوست نفوذ خواهد کرد. ماسک‌های ورقه‌ای کره‌ای، برای اینکه سرم یا ماده محلول بهتر به پوست صورت نفوذ کند؛ از ? لایه تشکیل شده‌است.

از انواع ماسک‌های ورقه‌ای صورت کره‌ای، عبارت هستند از:

ماسک فویل

بهترین نوع ماسک صورت کره‌ای، ماسک فویل است؛ زیرا لایه بیرونی آن، از تبخیر شدن رطوبت پوست جلوگیری خواهد کرد. البته در آستر این مدل ماسک، از متریال پنبه استفاده شده‌است.

هیدروژل

هنگام لایه‌برداری پوست صورت، از ماسک‌های ورقه‌ای هیدروژل استفاده خواهد شد؛ زیرا این نوع از ماسک، مناسب این کار است.

CUPRA

کارایی و عملکرد این محصول، مانند ماسک پنبه‌ای است؛ البته تنها تفاوتی میان این دو ماسک صورت ورقه‌ای، شفاف‌تر بودن ماسک CUPRA خواهد بود.

میکروفیبر

ماسک‌های میکروفیبر، از ضخامت بیشتری نسبت به ماسک‌های پنبه‌ای برخوردار هستند. از مزیت‌های این محصول، می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست و پوست صورت اشاره نمود.

ماسک زغال چوب

در این نوع از ماسک صورت ورقه‌ای کره‌ای، پودر زغال را به شکل فشرده شده به کار گرفته‌اند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این محصول، پاک‌سازی پوست از تمام ناخالصی‌هاست.

ماسک پنبه‌ای

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این مدل ماسک صورت، قدرت جذب بالای آن است. البته این محصول کره‌ای سبک، سفیدرنگ و صاف بوده و مانند پارچه ابریشم، نرم و لطیف است.

بیو سلولز

ماسک بیوسلولز، از قدرت چسبندگی بسیار بالایی روی پوست صورت برخوردار است. به همین دلیل، اثر‌گذاری آن روی پوست بسیار خواهد بود.

خرید ماسک ورقه ‌ای و انواع آن

استفاده از ماسک‌های صورت و خرید آن، به دلایل بسیاری زیادی توصیه شده است؛ زیرا افراد در صورت استفاده از این محصول پرکاربرد، زیبایی و شادابی را برای پوست صورت خود به ارمغان خواهند آورد. عالی‌ترین راهکار برای باز گرداندن سلامتی، استفاده از این محصول است.

 

متخصصان پوست برای استفاده و خرید ماسک‌های صورت، دلایلی بی‌شماری در نظر گرفته‌اند:

  1. آبرسانی قوی
  2. روشن‌کنندگی
  3. کلاژن‌سازی پوست
  4. لیفت پوست صورت
  5. ضدلک و جوش

معرفی ماسک‌های ورقه‌ای پرطرفدار و خواص آن

آستر ماسک صورت ورقه‌ای، آغشته به مواد سرم‌مانندی بوده و شکل ظاهری آن دایره‌ای یا بیضی است. ماسک‌های ورقه‌ای از مزیت‌های بسیاری مانند جوان‌سازی یا آبرسانی پوست صورت برخوردار هستند. در میان انواع ماسک‌های صورت، بسیاری از آن‌ها طرفداران خاص دارند؛ از اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر هستند:

ماسک ورقه‌ای آووکادو

در صورت استفاده از ماسک ورقه ‌ای آووکادو، شادابی به پوست صورت برگشته و جای جوش‌های قدیمی نیز، با گذشت زمان از بین خواهد رفت. از دیگر مزیت‌های استفاده از این ماسک، می‌توان به روشن‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالایی آن در کنار آبرسانی قوی اشاره کرد.

ماسک ورقه‌ای هیالورونیک اسید

این محصول را، باید لایه بردار ضعیفی دانست. در صورت استفاده از ماسک هیالورونیک اسید، پوست صورت از شر چین و چروک‌ در کنار تیرگی‌ها راحت خواهد شد. با استفاده از این ماسک صورت ورقه‌ای پرطرفدار، به روشن شدن پوست کمک خواهد شد.

ماسک ورقه‌ای ویتامین سی

اصلی‌ترین مزیت استفاده از ماسک صورت ویتامین سی، روشن‌کنندگی پوست است. برای از بین بردن لک‌های صورت و کلاژن‌سازی نیز، بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.

ماسک ورقه‌ای انار

با استفاده از این نوع ماسک، پوست صورت صاف و روشن خواهد شد. ماسک انار یک آبرسان قوی، برای پوست بوده و در رفع خشکی آن، بسیار موثر است.

ماسک ورقه‌ای عسل

ماسک صورت عسل، جوانی را به پوست باز خواهد گرداند. از مزیت‌های استفاده از ماسک عسل، تامین مواد مغذی و پاک‌سازی پوست خواهد بود.

استفاده از ماسک ورقه ‌ای ساده‌ترین و بهترین روش برای زیبا‌سازی، شادابی و تقویت پوست صورت است. بنابراین برای داشتن پوستی شفاف، زیبا و شاداب حتما از ماسک صورت ورقه‌ای استفاده کرده و آثار پیری مانند چین و چروک، را از بین ببرید. در صورت علاقه به استفاده از این محصول منحصر به فرد پوست و خرید ماسک ورقه ‌ای به اسکین بازار مراجعه کنید. در این سایت انواع ماسک‌های ورقه‌ای صورت، با کیفیت بسیار بالایی برای خرید و انتخاب موجود است.

 

منبع  اکونا پرس

۰ ۰

تخفیف ویژه برای خرید کابینت های گلاس در کابینت بازار

تخفیف ویژه برای خرید کابینت های گلاس در کابینت بازار

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که بسیاری از فعالیت های یک خانواده را می توان در آن مشاهده کرد. خانم های خانه دار معمولاً مدت زیادی را در آشپزخانه به سر می کنند و می توان گفت که یکی از اصلی ترین بخش های خانه آشپزخانه است. اگر قصد تغییر دکوراسیون در آشپزخانه خود را دارید فرصت استثنائی کابینت بازار را از دست ندهید و هرچه سریع تر اقدام به خرید کابینت آشپزخانه کنید و زیبایی آشپزخانه خود را چندین برابر کنید. با ورود به سایت کابینت بازار می توانید از انواع مختلف کابینت دیدن کنید و با مشاوره رایگان اقدام به خرید کنید.

اما آشپزخانه نیاز به یک سری وسایل و دکوراسیون های ویژه دارد تا علاوه بر کارایی بالا در کنار آن زیبایی کافی نیز داشته باشد، انواع متفاوتی از کابینت ها را در آشپزخانه می توانیم استفاده کنیم که کابینت های گلاس در این میان بیشترین طرفدار را دارد. قطعا با انتخاب جزیره ای از نوع های گلاس می توانید به زیبایی آشپزخانه خود بیفزایید.

به روزترین کابینت های جزیره ای مدرن

آشپزخانه با کابینت جزیره ای جزو طراحی های مدرن و جدید در چینش داخلی آشپزخانه های امروزی می باشد. این مدل طراحی برای کسانی که برای تهیه و سرو غذا، فضا های جداگانه ای ندارند بسیار مناسب است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با طراحی جزیره آشپزخانه بیشتر آشنا شویم و بهترین مدل آن را به شما معرفی کنیم.

آشپزخانه مدرن امروزی با کابینت های جزیره ای

در طراحی خانه با کابینت جزیره ای یک میز در قسمت آشپزخانه قرار می‌ گیرد که می ‌توان از آن برای قرار دادن سینک ظرفشویی، گاز، میز ناهار خوری و کابینت استفاده کرد. کابینت های جزیره ای که از مهم ترین عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد که در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد.

کابینت آشپزخانه جزیره ای بسیار کارآمد و مناسب برای دیزاین داخلی می باشد، بنابراین اگر می خواهید که فضای داخلی آشپزخانه را قسمت بندی کنید می توانید از کابینت های جدید ال در کابینت های جزیره ای استفاده کنید به این شکل هر قسمت از آثار خانه از بخش دیگر جدا شده و طراحی آشپزخانه شما را نیز مدرن تر می کند. همچنین از آن فضا می توان به عنوان میز ناهارخوری استفاده کرد. کابینت های جزیره ای را نیز می ‌توان به عنوان کانتر هم استفاده کرد، با انتخاب کردن صندلی های مناسب، زیبایی طراحی آشپزخانه شما دو چندان می شود.

برای افزایش کاربرد آن می توان نشیمن برای جزیره در نظر گرفت، برای این کار طراحان کابینت جزیره کابینت ها را به صورت متحرک نیر درست می کنند تا به هنگام استفاده از این، نشیمن های پنهان را بیرون کشیده تا مورد استفاده قرار بگیرد. با وجود جزیره در آشپزخانه هم کابینت و هم جایی برای نشستن در آشپزخانه شما وجود دارد.

کابینت های جزیره ای چهارچوب خاصی ندارند و این گونه نیست همیشه به شکل مربع یا مستطیل باشد، برای طراحی کابینت ها از شکل های متنوعی استفاده می شود که باعث جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه شوند و همچنین باعث می شوند که ایده های ناب طراحان نیز روز به روز افزایش پیدا کرده و از آنجایی که محدودیتی در طراحی وجود ندارد هیچ وقت نمی توان گفت که تمامی طرح ها استفاده شده و طرح جدیدی نمی تواند وجود داشته باشد.

کابینت های جزیره برای آشپزخانه های با دکوراسیون کلاسیک و قدیمی قابل اجرا است که به دکوراسیون آشپزخانه تان نمایی خاص و متنوع می بخشد. کابینت های جزیره ای می توانند باعث شوند که شما به قسمت های دیگر خانگی دسترسی کافی داشته باشید همچنین می توانید سلیقه شخصی خود را در استفاده از آنها به کار ببرید.

بهترین نوع کابینت برای جزیره آشپزخانه

برای جزیره آشپزخانه انواع مختلفی از کابینت ها وجود دارد؛ البته نمیتوان گفت کدام نوع آن بهتر است زیرا انتخاب آن بسته به بودجه، سلیقه، اندازه خانه وهمچنین رنگ بندی آشپزخانه شما دارد. کابینت های گلاس با درخششی که دارد برای جزیره آشپزخانه زیباتر بنظر می رسد البته انتخاب کابینت بستگی به سلیقه شما دارد. شاید برایتان سوال باشد که قیمت کابینت های گلاس برای جزیره آشپزخانه چگونه محاسبه می شود با کلیک برروی لینک می توانید از قیمت های گلاس مطلع شوید و برای مشاوره و دیزاین خانه خود با کارشناسان کابینت بازار در ارتباط باشید.

در این مقاله با معرفی کابینت های جزیره ای همراه شما بودیم ، همان گونه که در بالاتر صحبت کردیم متوجه شدیم که کابینت های جزیره ای دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و این باعث می شود که تمامی رنج های سنی از افراد خوش ذوق و سلیقه و هم چنین افرادی که بسیار سخت پسندند، می توانند موردی که مناسب سلیقه خود باشد را در بین مدل های کابینت جزیره ای بدست بیاورند.

همچنین کابینت های جزیره برای استفاده در انواع آشپزخانه ها و دکوراسیون ها قابل استفاده است. می توان گفت که در بین انواع مدل کابینت ها مخصوصا کابینت های گلاس، کابینت جزیره ‌ای از بهترین ها می باشند، اما نمی توان گفت کدام مدل بهترین است زیرا که هر مدل با توجه به محیطی که کابینت در آن استفاده می شود زیباست و این انتخاب بسته به سلیقه شما و یا دیزاینر داخلی است. اما در هر صورت کابینت های جزیره ای زیبایی جدید و خاصی به آشپزخانه شما می بخشد و باعث می شود آشپزخانه به یکی از زیباترین بخش های خانه شما تبدیل شود.

شما می توانید برای تهیه بهترین کابینت های جزیره ای به وبسایت کابینت بازار مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل ها دست به انتخاب بزنید.

منبع: خبر آنلاین

 

۰ ۰

در چه صورت زن می تواند تقاضای طلاق به دادگاه کند؟

طلاق به درخواست زوجه، اگرچه طلاق عموماً به خواست و اراده زوج انجام می شود، اما در برخی موارد و شرایط، زوجه می تواند حتی در صورت عدم رضایت شوهر (شوهر) طلاق، تقاضای طلاق کند.

در صورتی که زن و شوهر به توافق نرسند (طلاق متقابل) و زن نتواند حتی با دادن مهریه رضایت شوهر خود را برای طلاق جلب کند، باید یکی از شرایط زیر را احراز کند و به درخواست طلاق به دادگاه مراجعه و طلاق دهد. همسر شرایط و روش های خاصی برای طلاق زن وجود دارد که تنها توسط وکیل طلاق مجرب قابل ارائه است.

طلاق به درخواست زوجه یکی از سخت ترین دعاوی خانوادگی است زیرا طبق قانون حق طلاق در اختیار زوج است و زن باید دلایل محکمی برای طلاق داشته باشد و عسر و حرج را ثابت کند. از زندگی با شوهرش گرفته تا دادگاه تا زمانی که بتواند حکم طلاق یک طرفه را بگیرد.

http://s.ecmaps.de/cLNvd

در چه صورت زن می تواند تقاضای طلاق به دادگاه کند؟

با توجه به اینکه قانون حق طلاق را برای مرد قائل شده است، اما در مواردی زن نیز می تواند تقاضای طلاق را به دادگاه تقدیم کند، از جمله موارد زیر:

1 - در صورتی که در ضمن عقد زمان عقد معین شده باشد و مرد به تعهدات خود عمل نکند زن حق طلاق دارد و اگر ثابت شود مرد به شروط ضمن عقد عمل نکرده است زن. در دادگاه حق طلاق دارد و می تواند از او طلاق بگیرد.

2. اگر زوج از دادن نفقه زن امتناع ورزد و نفقه از طرف زوج ممکن نباشد و یا زوج قادر به نفقه او نباشد.

3. در صورتی که ادامه زندگی زوجه موجب عسر و حرج زوجه باشد و این موضوع در دادگاه ثابت شود.

4- شروط دوازده گانه مندرج در عقد در صورت وقوع هر یک به تشخیص دادگاه می توان بدون نیاز به حضور و رضایت زوج و پس از اذن به زوجه حق طلاق داد. از دادگاه می تواند به دفتر طلاق مراجعه کند، صیغه را طلاق دهد و طلاق بدهد.

5. داشتن وکیل طلاق

6. غیبت شوهر بیش از 4 سال

1. عدم پرداخت نفقه همسر

نفقه یکی از حقوق مالی زن است. در صورت عدم تمایل زوج به پرداخت نفقه که یکی از وظایف وی است یا به دلیل فقر و تنگدستی قادر به پرداخت نفقه نباشد، طبق قانون مدنی، در صورتی که زن می تواند از امتناع زوج از پرداخت نفقه شکایت کند یا عدم توانایی وی در پرداخت به دادگاه، دادگاه زوجین را مجبور به طلاق می‌کند و در صورت عدم اجرای حکم، خود دادگاه یا نماینده دادگاه، حکم طلاق را اجرا و طلاق را امضا می‌کند.

برای اینکه زن به دلیل عدم پرداخت نفقه تقاضای طلاق کند، احراز شرایطی ضروری است. ابتدا لازم است زن شخصاً یا از طریق وکیل خود برای طرح دعوای نفقه به دادگاه مراجعه کند. در این صورت دادگاه پس از استماع کارشناس و اظهار نظر، حکم به نفقه زوجه از سوی زوج می دهد.

 

 

https://unsplash.com/@daisyholte7

https://www.evernote.com/shard/s714/sh/7eecdda5-4387-fceb-2775-df616e16db04/1c857e9c1d16071feeb57a8ea746381c

https://www.reverbnation.com/artist/rtrtr6

https://loop.frontiersin.org/people/2085982/bio

https://flipboard.com/@flbd5gb0i00m49r/-6002ag0ay

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/e3dbfe20-bfe6-4f37-8965-8ae74facbd56/Daisy-H

https://knowyourmeme.com/users/daisyholte7

https://www.zotero.org/groups/4844697/daisy_holte

https://justpaste.it/6jf2r

https://sketchfab.com/DaisyHolte7

https://active.popsugar.com/@DaisyHolte7/profile

https://www.instapaper.com/p/11457841

https://www.diigo.com/user/daisyholte7

https://www.atlasobscura.com/users/daisyholte7

https://creator.wonderhowto.com/daisyholte7/

https://www.slideshare.net/DaisyHolte

https://www.kickstarter.com/profile/1743141745/about

https://www.blogtalkradio.com/daisyholte7

https://500px.com/p/daisyholte7?view=photos

https://qiita.com/DaisyHolte7

https://8tracks.com/daisyholte7

 

۰ ۰