انزال زود رس و راه درماني آن

انزال زود رس و راه درماني آن

 

انزال زودرس زماني اتفاق مي افتد كه مرد زودتر از آنچه كه همسرش دوست دارد در طول رابطه جنسي دچار انزال شود. انزال زودرس يك شكايت شايع جنسي است. برآوردها متفاوت است ، اما از هر 3 مرد 1 نفر مي گويند كه اين مشكل را در برخي مواقع تجربه مي كنند. براي درمان زود انزالي ميتوانيد با مشاور در ارتباط باشيد.

 

تا زماني كه به ندرت اتفاق مي افتد ، جاي نگراني نيست. با اين حال ، ممكن است با انزال زودرس تشخيص داده شود اگر:

هميشه يا تقريباً هميشه در عرض يك دقيقه پس از نفوذ انزال كنيد

نمي توانند انزال را در طول مقاربت در تمام يا تقريباً همه زمان ها به تأخير بيندازند

احساس ناراحتي و سرخوردگي كنيد و در نتيجه از صميميت جنسي اجتناب كنيد

هر دو عامل رواني و بيولوژيكي مي توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند. اگرچه بسياري از مردان از صحبت كردن در مورد آن خجالت مي كشند ، اما انزال زودرس يك بيماري شايع و قابل درمان است. داروها ، مشاوره و تكنيك هاي جنسي كه انزال را به تأخير مي اندازد - يا تركيبي از اين موارد - مي تواند به بهبود رابطه جنسي براي شما و شريك زندگي شما كمك كند.

 

علائم

علامت اصلي انزال زودرس عدم توانايي در تاخير در انزال بيش از يك دقيقه پس از نفوذ است. با اين حال ، اين مشكل ممكن است در همه موقعيت هاي جنسي ، حتي در هنگام خودارضايي رخ دهد.

 

انزال زودرس را مي توان به صورت زير طبقه بندي كرد:

 

مادام العمر (اوليه). انزال زودرس مادام العمر در تمام يا تقريباً همه زمانها با اولين برخورد جنسي شما اتفاق مي افتد.

اكتسابي (ثانويه). انزال زودرس پس از تجربه جنسي قبلي بدون مشكلات انزالي ايجاد مي شود.

بسياري از مردان احساس مي كنند علائم انزال زودرس دارند ، اما علائم با معيارهاي تشخيصي زود انزالي مطابقت ندارد. در عوض اين مردان ممكن است انزال زودرس متغير طبيعي داشته باشند ، كه شامل دوره هاي زود انزالي و همچنين دوره هاي انزال طبيعي است.

 

زمان مراجعه به پزشك

 

در صورت انزال زودتر از آنچه مي خواهيد در اكثر روابط جنسي با پزشك خود مشورت كنيد. معمولاً براي مردان از بحث در مورد مسائل مربوط به سلامت جنسي احساس خجالت مي كنند ، اما اجازه ندهيد كه شما را از صحبت با پزشك باز دارد. انزال زودرس يك مشكل شايع و قابل درمان است.

 

براي برخي از مردان ، مكالمه با پزشك ممكن است نگراني هاي مربوط به انزال زودرس را كاهش دهد. به عنوان مثال ، شنيدن اينكه انزال زودرس گاه به گاه طبيعي است و زمان متوسط ??از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقيقه است ، ممكن است اطمينان بخش باشد.

لينك مطلب: https://t1p.de/2ouj

 

ويژگي هاي اصلي خريدآپارتمان در شيشلي استانبول

ويژگي هاي اصلي خريدآپارتمان در شيشلي استانبول

  • تهوي? هوا
  • بالكن
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • كنترل دما
  • خدمات نظافت
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز

 

توضيحات ملك براي خريد در شيشلي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين مجموعه از آپارتمان هاي لوكس را در استانبول پيش فروش نمايد. اين مجموعه در مركز شهر و در منطق? شيشلي و نزديك به تمام مراكز ديدني قسمت اروپايي شهر قرار دارد.

m3_zzv6.jpg

اين پروژه در محل? بومونتي انجام مي شود كه يكي از به روزترين محله هاي استانبول براي زندگي و گشت و گذار است. خيابان هاي پرزرق و برق، شب هاي زنده، رستوران هاي بسيار عالي، وجود مراكز خريد و نزديك بودن آن به تمام مكان هاي ديدني استانبول از جلمه قصر دلما باغچه، موز? آتاتورك و بسياري ديگر، از جاذبه هاي اين محل است.

 خريد خانه در استانبول اين محل تا ميدان تكسيم حدود 3.8 كيلومتر و تا سواحل بسفروس تنها 2 كيلومتر فاصله دارد و به دليل واقع شدن در مركز شهر و اهميت آن براي كارمندان عالي رتبه و توريست ها، محلي خوب براي سرمايه گذاري به حساب مي آيد. با استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي مي توان به راحتي و ظرف 30 تا 35 دقيقه به فرودگاه جديد استانبول رسيد.

قيمت ملك در بومونتي بسيار بالاست، زيرا در مركز شهر قرار دارد. اما اگر قصد سرمايه گذاري در املاك استانبول را داريد، اين قيمت بالا در اجاره خانه خودش را نشان مي دهد و در درازمدت رشد زيادي خواهد داشت.

 

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در شيشلي استانبول

خريد آپارتمان در استانبول اين مجموعه آپارتمان لوكس كه پيش فروش مي شود، در شيشلي و در نزديكي بومونتي هيلتون استانبول و چندين هتل لاكچري ديگر، در حال ساخت است. تا ميدان معروف تكسيم 5 دقيقه، تا سواحل بسفروس 2 تا 3 دقيقه و حدود 10 تا 12 دقيقه تا محل تاريخي سلطان احمد فاصله است.

با خريدآپارتمان در شيشلي استانبول اين ناحيه در مركز شهر از امكانات محلي بسياري برخوردار است، برخي از اين امكانات با پاي پياده و برخي ديگر با يك رانندگي كوتاه در دسترس است. از جمل? آنها مي توان به موزه ها، بيمارستان هاي خصوصي و دولتي، مدرسه براي تمام سنين، مراكز خريد، بار، رستوران، كافه غيره اشاره كرد.

قيمت اجاره خانه در استانبول  تا بزرگراه E-5 تنها 5 دقيقه فاصله است و نزديكترين ايستگاه مترو در فاصل? كوتاهي قرار دارد و دسترسي به تمام نقاط شهر و قسمت هاي اروپايي و آسيايي را آسان مي كنند.

ساخت و ساز در زميني به مساحت 18000 مترمربع و توسط سازنده اي مورد اعتماد در استانبول انجام مي شود. وي اطمينان مي دهد كه تمامي قوانين و آيين نامه هاي دولتي ساختمان در مورد زلزله، آتش سوزي و ايمني گاز رعايت شده و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف اجرا شود.

اين مجتمع متشكل از يك برج مسكوني است كه 39 طبقه دارد و 638 آپارتمان در آن وجود دارد و هر يك از 1 تا 4 اتاق خواب دارند. يك بلوك كوچك اداري نيز دارد و بلوك سوم آن فضاي لازم براي يك هتل 5 ستاره و 18 واحد تجاري را فراهم مي كند كه تبديل به فروشگاه، رستوران و غيره مي شود. هم? اين ساختمان ها در ابتداي ژوئن 2021 تحويل داده مي شود.

پس از تكميل اين پروژه ساكنين آن از امكانات محلي زير برخوردار خواهند شد:

  • باغچه هاي سرسبز با حوضچه هاي تزئيني و آب نما
  • يك استخر بزرگ روباز و تراس حمام آفتاب
  • استخر سرپوشيد? گرم
  • مركز اسپا به همراه سونا و حمام تركي و غيره
  • يك مركز/باشگاه تناسب اندام
  • محل بازي كودكان
  • اتاق جلسات
  • خدمات پذيرش و نظافت
  • پاركينگ گاراژ
  • مسير پياده روي
  • آسانسور براي تمام طبقات

 

براي آرامش خاطر شما عزيزان تمامي اين فضاها با دوربين هاي مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته حفاظت مي شود.

 

 

واحدهاي موجود و محدود? قيمت خريد ملك در استانبول

آپارتمان هاي 1 خوابه 69 مترمربع قيمت از 436000 دلار آمريكا

آپارتمان هاي 2 خوابه 118 مترمربع قيمت از 607000 دلار آمريكا

 

 

 

تخفيف در پرداخت نقدي يا اقساط ماهانه بدون سود

اجاره خانه در استانبول خريداران نقدي مي توانند از تخفيف 10 درصدي بر روي قيمت هاي بالا برخوردار شوند. اگر به دنبال خريد اقساطي هستيد، مي توانيد با 50% پيش پرداخت و اقساط مساوي 24 ماهه بدون سود، خريد خود را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه تعداد كمي از واحدها در بلوك تكميل شد? اول موجود است كه تنها با پرداخت نقدي قابل خريد است:

آپارتمان هاي 1 خوابه 72 تا 151 مترمربع قيمت از 343000 تا 896000 دلار آمريكا

آپارتمان هاي 2 خوابه 112 تا 171 مترمربع قيمت از 555000 تا 1113000 دلار آمريكا

 

طراحي آپارتمان هاي لوكس در شيشلي

آپارتمان ها معماري متفاوتي دارند و طراحي فضاهاي نشيمنن روباز، باغچه هاي خصوصي، بالكن ها و تراس هاي بزرگ داراي ويوي درياي بسفروس،فرق دارد. هم? فضاها از لابي پذيرش قابل دسترس هستند و از طريق راه پله و آسانسورها مي توان به هر 39 طبقه دسترسي داشت.

درب هاي فولادي آپارتمان ها از طريق آيفون تصويري به درب ورودي لابي وصل مي شود.

آپارتمان ها به گاز طبيعي متصل مي شوند و سوخت گرمايش مركزي از اين طريق تأمين مي شود. همچنين واحدها مجهز به سيستم تهوي? هوا و سيستم تنظيم دما و جديدترين مدل سيستم هوشمند خانگي هستند كه اين امكان را مي دهد تا از هر نقطه اي از دنيا و از طريق اينترنت بتوانيد بر خان? خود نظارت داشته باشيد، دما را تنظيم كنيد، پرده ها را بكشيد يا امنيت آن را بررسي كنيد.

با خريدآپارتمان در شيشلي استانبول هر اتاق داراي نور طبيعي فراواني است كه از پنجره ها و درب هاي دوجدار? قدي پاسيو تأمين مي شوند و هم? آنها ويويي بي نظير از شهر و دريا دارند. همچنين واحدها داراي نورپردازي در شب هستند كه توسط LEDهاي مخفي و نورافكن هاي قابل تنظيم، فراهم مي شود.

كف واحدها تركيبي از سراميك در آشپزخانه و راهروها و لمينيت گرم در نشيمن و اتاق خواب ها كار مي شود.

در حمام ها از جديدترين لوازم بهداشتي استفاده شده و از كف تا سقف كاشي كاري مي شود.

اين آپارتمان هاي لوكس تمامي انتظارات شما را برآورده خواهند كرد. براي تفريح، براي سفرهاي كاري و زندگي دائمي با خانواده عالي هستند و انتخابي منحصربه فرد براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شوند. اين مجموعه در مركز شهر و محلي باپرستيژ قرار دارد و امكانات محلي آن بسيار زياد است. همچنين نزديك به مناطق ديدني معروف است و دسترسي خوبي به تمام مناطق شهر و فرودگاه دارد. همچنين خانه هاي آن ويويي عالي به درياي بسفروس و چراغ هاي شهر در شب دارند.

 

براي خريد خانه در شيشلي استانبول و دريافت جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

 

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

 

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع : 

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

 

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

تعمير تلويزيون در شرق تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در شرق تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در شرق تهران از جمله خدماتي است كه نمايندگي سرويس تي ويservictv.ir  در چهارچوب تعمير تلويزيون به كاربران ارائه مي كند. براي هرچه بهتر انجام شدن فرآيند تعمير تلويزيون ، جمعي از كارشناسان اين مركز مراحل آن را بر عهده گرفته اند. همينطور با توجه به ساختار تلويزيون ، ابزار و تجهيزات پيشرفته اي براي تعمير اين تلويزيون به كار گرفته شده و به اين صورت، هرگونه اشكال و اختلال در عملكرد آن برطرف خواهد شد.

راهنمايي تعمير تلويزيون

اگر بگوييم تلويزيونهاي همانطور كه در بخش فروش تافته اي جدابافته مي باشند در بخش خدمات و تعميرتلويزيون هم جايگاه ويژه اي دارند اغراق نكرده ايم. در بخش مدل كد تويزيونهاي ال اي دي با پيشوند KDL و KLV شروع مي شود و با سايز تلويزيون برحسب اينچ ادامه پيدا مي كند و بعد سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه KDL-46EX520 تلويزيون LED در سايز 46 اينچ و سري ساخت EX و ورژن 520 از اين نمايندگي است.

در بخش تعمير تلويزيون مدل تلويزيون بسيار مهم است چون هر مدل تلويزيون مشكل هاي متداول خود را دارد. پس بايد قبل از تماس با نمايندگي تلويزيون اول مدل تلويزيون را از قاب پشت تلويزيون بخوانيد. اگر نتوانستيد مدل را از روي تلويزيون بخوانيد مي توانيد از دفترچه راهنمايي تلويزيون و يا كارت ضمانت كمك بگيريد. يك بخش از كارت ضمانت مربوط به مدل تلويزيون است.

تعمير تلويزيون در محل

تعمير تلويزيون در محل يكي از خدمات تخصصي ارائه شده در نمايندگي سرويس تي وي است كه در راستاي رضايتمندي مراجعين و آسايش هموطنان گرامي به دست نمايندگي از مهندسان متخصص و كارآمد اين زمينه انجام مي پذيرد.

نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ سرويس تي وي با كمك گسترده ترين گروه ارائه دهنده سرويس در محل و همينطور مجهزترين نمايندگي تماس با خدمات متنوع اين مركز در خدمت همه هموطنان ارجمند است. شما كاربران گرامي مي توانيد درخواست خود مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل تلويزيون را از طريق يكي از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ثبت كنيد. متخصصين ما بلافاصله بعد از تماس شما به محل موردنظر ارسال شده و عمليات مورد نياز را شروع مي كنند.

تعمير تلويزيون در شرق

سرويس تي وي نمايندگي تخصصي تلويزيون در سراسر شرق نمايندگي هاي را ايجاد كرد است تا همه كاربران جارو برقي براي تعمير تلويزيون در شرق به راحتي به كارشناس متخصص دست يابي داشته باشند و با خيال راحت تعمير تلويزيون خود را به ما پسپارند.

نمايندگي تلويزيون سعي كرده كه در همه مناطق شمال جنوب شرق و شرق شعبه ايجاد كند تا همشهريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن به كارشناسان تلويزيون دسترسي داشته باشند و فقط با يك تماس در كمترين زمان ممكن تعميركار تعمير تلويزيون در محل شما حضور پيدا كرده و اشكال تلويزيون شما را حل كند.

چند سال قبل در شرق براي تعمير تلويزيون بايد تلويزيون را با خود حمل مي كرديد تا يك تعميرگاه مناسب براي تعمير تلويزيون پيدا مي كرديد تا تلويزيون شما را تعمير كند. گاهي اشكال تعمير تلويزيون با اين مرحله همه نمي شد و بعد از پيدا كردن تعميرگاه تلويزيون ممكن بود قطعه مورد نياز در اين تعميرگاه موجود نباشد و تا پيدا كردن قطعه بايد منتظر مي مانديد.

 

نمايندگي هاي فعال در شرق

خوشبختانه امروزه سرويس تي وي با داشتن نمايندگي هاي متعدد در سرتا سر شرق اين شرايط را ايجاد كرده كه شما با تماس با سرويس تي وي تعمير تلويزيون در محل انجام شود و نيازي نيست كه براي تعمير تلويزيون خود تلويزيون را از منزل خارج كرده و دنبال نمايندگي تلويزيون بگرديد.

سرويس تي وي با داشتن چندين نمايندگي در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق اين شرايط را به وجود آورده كه تعمير و سرويس تلويزيون شما به سرعت انجام شود. شما مي توانيد براي خدمات دوره اي تلويزيون خود با نمايندگي تماس بگريد و در خواست سرويس دوره اي كنيد تا از مشكل تلويزيون شما پيشگيري شود.خدمات دوره اي شامل تميز كردن گرد و غبار تلويزيون و تعويض قطعات فرسوده برد پاور است.

تعمير بك لايت تلويزيون

تعمير بك لايت تلويزيون در نمايندگي تلويزيون توسط مهندسين و متخصصين ارشد اين مركز صورت مي گيرد. كارشناسان اين واحد براي انجام هرچه بهتر تعمير بك لايت، از تلويزيون هاي پيشرفته و جديد استفاده مي كنند.

بك لايت تلويزيون را مي توان نور پس زمينه تصوير دانست و با خرابي بك لايت تصوير سياه مي شود. عوامل مشكل بك لايت را مي توان استفاده از تلويزيون با حدبيشتر نور دانست. يك ديگر از عوامل مشكل اين قطعه عمر آن است كه تقريبا بين 3 تا 5 سال است و بعد از آن بايد تعويض شود. تعويض بك لايت در بيشتر مواقع در منزل و محل شما صورت مي گيرد و نيازي به حمل تلويزيون به تعميرگاه نيست. اما در بعضي از مدل ها بك لايت بايد با ابزار خاصي تعويض شود كه بايد در نمايندگي انجام شود.