Google Lighthouse چيست؟

Google Lighthouse چيست؟

گوگل مي گويد وب سايت خود را بهينه كنيد تا همه كاربران بتوانند به راحتي از مطالب ، خدمات يا محصول شما استفاده كنند. ساده به نظر مي رسد؟ اين مقاله از seoedu  را به هيچ عنوان از دست ندهيد.

 

ده ها اصلاح در اين نكته ساده وجود دارد كه اگر به موفقيت وب سايت خود فكر مي كنيد نبايد آنها را ناديده بگيريد. راهنماي شما براي اين دريا تاريك ، Google Lighthouse است.

 

اين مقاله راهنماي كاملي براي آزمايش وب سايت با استفاده از Google Lighthouse است. بنابراين اگر مدير وب هستيد ، اكنون آن را باز كنيد و مرحله به مرحله بررسي خواهيم كرد. البته اين ابزار مي تواند هر وب سايتي را كاوش كند ، بنابراين مي توانيد وب سايتي را نيز به دلخواه خود باز كنيد و سعي كنيد آن را ياد بگيريد.

 

توصيه هاي مربوط به فرح به قدري مفصل است كه ممكن است از اهميت آنها تعجب كنيد. اين نكات از نظر تجربه يا رابط كاربري (UX / UI) ، سئو ، عملكرد ، امنيت ، كارايي و كاهش هزينه هاي نگهداري سايت براي به روزرساني و بهينه سازي سايت بسيار مفيد است. البته گرفتن 100 امتياز از Lighthouse كار آساني نيست اما غيرممكن نيست.

هميشه بايد مراقب مطالب خود باشيد، ما در seoedu به شما تمامي مباحث سئو را به صورت كاملا حرفه اي و تخصصي به صورت رايگان آموزش مي دهيم.

بيشتر گزارش هاي Lighthouse تخصصي و مربوط به كار طراحان سايت و مديران سرور است. برخي از اين هشدارها و گزارشات شامل كارهاي ساده اي است كه هر كاربري مي تواند با چند كليك يا كمي تحقيق آنها را حل كند. حتي اگر يك متخصص طراحي وب نيستيد ، ما شما را تشويق مي كنيم كه يك بار اين گزارش را مرور كنيد تا بتوانيد از Google Lighthouse براي ارزيابي كيفيت سايت خود استفاده كنيد.

 

ابتدا بياييد نگاهي كوتاه و مفيد به Google Lighthouse بيندازيم و سپس هر قسمت از آزمون و گزارش آن را باز و توضيح دهيم.

 

Google Lighthouse چيست؟

تصور كنيد كه به يك رستوران مي رويد و غذا سفارش مي دهيد. اما آوردن غذا روي ميز بيش از آنچه انتظار داشتيد طول مي كشد. وقتي غذا را مي آورند ، سالاد كنار آن نيست و نمكي روي ميز نيست. از آنها مي خواهيد آب نمك را پر كنند و 10 دقيقه طول مي كشد.

 

غذا خوشمزه بود اما همين طول ها و ايرادات از لذت غذا مي كاهد و شما را كمي عصباني مي كند.

 

اين رستوران در روزهاي آينده چقدر انتخاب شما خواهد بود؟ آيا آماده هستيد رئيس يا بهترين دوست خود را به اين رستوران دعوت كنيد؟

 

نمونه اي از كار عملي ضعيف رستوران

 

رستوران بسيار خوب رستوراني است كه به جز غذاهاي خوشمزه ، به تمام جزئيات سرويس و خدمات مشتري توجه داشته باشد.

 

Google Lighthouse براي همين منظور ايجاد شده است. سايت هاي با كيفيت بسيار خوب (خوب و عادي نيستند!) محبوبيت بيشتري دارند. اين كيفيت مي تواند سرعت ، عملكرد ، امنيت ، جستجوگرها ، قابليت دسترسي و بسياري ديگر از نكات پشت صحنه و ناچيز باشد.

 

ابزار Google Lighthouse ، با آزمايش بخشهاي مختلف سايت يا صفحه ، به شما مي گويد كه كدام بخشها مشكل ساز هستند و كدام بخشها بايد كمي بهبود پيدا كنند.

 

Google Lighthouse روي 5 موضوع تمركز دارد:

 

بهره وري

بهترين روش ها

دسترسي

سئو

برنامه وب پيشرفته (PWA)

وقت خود را صرف كنيد اگر با كلماتي مانند تجربه عالي ، قابليت دسترسي و برنامه وب پيشرفته آشنا نيستيد. زيرا در هر بخش توضيحات كافي ارائه شده است. هر يك از اين نام ها تعداد زيادي از فهرست ها را فهرست مي كند كه وب سايت را به طور دقيق بررسي و رتبه بندي مي كند. در واقع ، هر عامل و شاخص در گزارش نهايي تأثير دارد و هر بخش جزئيات مشكلات ، كاستي ها و مناطقي را كه نياز به بهبود دارند مشخص مي كند.

 

اكنون مي خواهيم اين آزمون را اجرا كنيم.

 

چگونه از Google Lighthouse استفاده كنم؟

در اينجا چند روش براي آزمايش سايت خود با Google Lighthouse آورده شده است:

 

 مرورگر Chrome DevTools (مانند كليك راست و انتخاب بررسي يا فشار دادن F12)

افزونه Lighthouse را در مرورگر Chrome نصب كنيد

ابزار واسطه اي

از طريق خط فرمان يا اتصال به ماژول هاي برنامه ريزي شده استفاده كنيد

از آنجا كه دو روش اول بسيار ساده هستند و با چند كليك ساده در دسترس هستند ، بعداً از همين روش ها استفاده خواهيم كرد.

 

روش سوم يا ابزارهاي ميانجيگري همان گزارش Lighthouse را پردازش مي كنند و گزارش هايي را به صورت نمودار ، پيام رساني دوره اي و غيره ايجاد مي كنند. به عنوان مثال ، با ابزار foo.software ، مي توانيد به طور مداوم از وب سايت گزارش برنامه ريزي شده داشته باشيد و در صورت افت عملكرد ، اعلان دريافت كنيد.

 

چگونه گزارش تبليغات باعث تغيير رتبه سايت شما در Google مي شود؟ بخاطر داشته باشيد كه بخوانيد: گزارش آگهي چگونه رتبه سايت شما در Google را تغيير مي دهد؟

در روش چهارم ، كه مبتني بر ماژول هاي برنامه نويسي است ، مديران و كارشناسان مي توانند به طور مداوم و خودكار وب سايت را تحت نظر داشته و يا گزارش هاي شخصي را دريافت كنند. براي اطلاعات بيشتر به صفحه GatHub وي مراجعه كنيد.

 

در ادامه نحوه دسترسي به اين ابزار را از دو روش اول خواهيم آموخت. فعلاً براي انجام آزمايش براي توضيح گزينه هاي قابل انتخاب عجله نكنيد.

 

منبع: seoedu.ir

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.

ديابت و تلخي دهان

ديابت و تلخي دهان

طعم و مزه حسي پيچيده‌اند، كه مي‌توانند تحت تاثير بسياري از عوامل قرار گيرند، هنگامي كه اين طعم براي مدت طولاني در دهان ادامه يابد، مي‌تواند براي فرد ايجاد نگراني كند. درمان طعم تلخ مداوم دهان شامل درمان هرگونه بيماري زمينه‌اي است، در ادامه قصد داريم به” ديابت و تلخي دهان”و مشكل “بوي دهان افراد ديابتي” بپردازيم، با ما همراه شويد.

 

علائم ديابت در دهان

علائم ديابت نوع ? شامل كاهش وزن بدون دليل، احساس تشنگي شديد، ادرار بيش از حد و خستگي مفرط است. اما اگر طعم ناخوشايندي در دهان ايجاد شود مي‌تواند نشان‌دهنده‌ي? خطر افزايش قند خون باشد. آيا تلخي دهان مي‌تواند دليل ابتلا به ديابت باشد؟

 

 

a1_horj.jpg

 

دهان تلخ

ديابت يك بيماري شايع است و به دليل عدم توليد كافي هورمون انسولين در بدن و يا عدم توانايي بدن در استفاده از انسولين موجود، رخ مي‌دهد، اگر براي مدت طولاني در دهان طعم نامطبوع احساس شود، ممكن است خطر ابتلا به ديابت وجود داشته باشد.

 

 

بوي دهان افراد ديابتي

برخي از بيماران ديابتي ممكن است به طور منظم طعم تلخي در دهان خود داشته باشند. اين طعم مي‌تواند ناشي از برفك دهاني باشد، كه افراد ديابتي را بيش از ديگران تحت تأثير قرار مي‌دهد.

 

سطح بالاي قند خون در دهان شرايط مناسبي براي رشد مخمر فراهم مي كند و منجر به عفونت مي‌شود كه به عنوان برفك شناخته مي‌شود. برفك يك عفونت مخمري است كه تمايل به تحت تاثير قرار‌دادن مناطق گرم و مرطوب بدن مانند واژن، آلت تناسلي مرد، دهان و بعضي از مناطق پوست دارد. دليل رخ داد بيشتر برفك در افراد ديابتي اين است كه سطح بالاي قند و سيستم ايمني ضعيف بدن باعث ايجاد شرايط مناسبي براي رشد مخمرها مي‌شود.

 

علائم برفك دهاني شامل:

 

طعم ناخوشايند يا تلخ در دهان

قرمزي يا خونريزي داخل دهان

ترك در گوشه لب ها

ضايعات كرمي و سفيد رنگ در دهان

گلو درد

 

 

تاثير تلخي دهان بر ديابت

 

بوي بد دهان و قند خون

بوي بد دهان مرتبط به ديابت دو دليل اصلي دارد: بيماري پريودنتال(بيماري‌هاي لثه) و مقادير بالاي كتون در خون.

 

بيماري‌هاي پريودنتال

بيماري‌هاي پريودنتال، بيماري‌هاي لثه نيز ناميده مي‌شوند. دراين التهاب، باكتري‌ها به بافت‌ها و استخوان‌هايي كه دندان‌ها را پشتيباني مي‌كنند حمله مي‌كنند. التهاب ايجاد شده مي‌تواند بر متابوليسم تأثير بگذارد و قند خون را افزايش دهد، كه باعث تشديد علائم ديابت مي‌شود. بيماري‌هاي لثه همچنين مي‌توانند مشكلات بيشتري علاوه بر مشكلات دهان براي افراد ديابتي ايجاد كنند.

 

بيماري‌هاي قلبي و سكته مغزي، كه مي‌تواند از عوارض ديابت باشد، نيز با بيماري پريودنتال كه باعث افزايش متابوليسم و قند خون مي‌شود ارتباط دارد.

 

ديابت به عروق خوني آسيب وارد مي‌كند، جريان خون را در سراسر بدن، از جمله لثه‌ها مي‌تواند كاهش دهد. اگر لثه و دندان خون كافي را دريافت نكنند، ممكن است ضعيف شده و مستعد ابتلا به عفونت شوند.

 

ديابت همچنين مي‌تواند سطح گلوكز را در دهان افزايش دهد و باعث رشد باكتري‌ها، عفونت و بوي بد دهان شود. وقتي قند خون زياد باشد، مبارزه با عفونت براي بدن سخت مي‌شود.

 

 

 

تلخي دهان

 

اگر فردي كه ديابت دارد به بيماري پريودنتال(بيماري‌هاي لثه) مبتلا شود، احتمالا شدت آن بيشتر از حالت عادي است و مدت زماني كه طول مي‌كشد تا بهبود يابد نيز نسبت به فرد بدون ديابت بيشتر است.

 

بوي بد دهان علامت شايع بيماري پريودنتال است. علائم ديگر عبارتند از:

 

لثه‌هاي قرمز يا حساس

خونريزي لثه

دندان‌هاي حساس

عقب رفتن لثه‌ها

شما مي توانيد براي دريافت مقالات بيشتر و پر اهميت تر در اين زمينه به سايت نوشدارو مراجعه نمائيد.

 

كتون‌ها

هنگامي كه بدن قادر به توليد انسولين نيست، سلول‌ هاي گلوكز مورد نياز سوخت و ساز را دريافت نمي‌كنند. براي جبران خسارت، بدن بايد به سراغ راه‌حل جايگزين چربي سوزي برود. چربي سوزي به جاي مصرف قند باعث توليد كتون مي‌شود كه در خون و ادرار تجمع مي‌يابد. سطح بالاي كتون اغلب باعث بوي بد استون در دهان مي‌شود. هنگامي كه كتون‌ها به سطح ناامن برسند، فرد در معرض خطر بيماري به نام كتواسيدوز ديابتي(DKA) قرار‌مي‌گيرد.

 

علائم كتواسيدوز ديابتي شامل موارد زير است:

 

نفس بوي شيرين و ميوه‌اي مي‌دهد.

تكرر ادرار بيش از حد طبيعي

درد شكم، حالت تهوع يا استفراغ

سطح بالاي گلوكز خون

تنگي نفس يا دشواري در تنفس

گيجي

 

كتواسيدوز ديابتي يك بيماري بسيار خطرناك است و بيشتر در افرادي كه ديابت نوع ? دارند و قند خون آنها به دلايل مختلف، كنترل نمي‌شود، رخ مي‌دهد.

 

تلخي دهان بيمار قند خوني

تلخي و بوي بد دهان مي‌تواند نشانه‌اي از افزايش قند خون افراد باشد، كه لازم است حتما مورد توجه قرار گيرد. “ديابت و تلخي دهان” را مي‌توان با رعايت نكات بهداشتي، تغذيه‌اي تحت كنترل درآورد.

 

برخي از نكات بهداشتي كه بايد رعايت شوند:

 

دندان‌ها را حداقل دو بار در روز مسواك بزنيد.

به طور روزانه از نخ دندان استفاده كنيد.

همواره آب همراه خود داشته باشيد، به طور مكرر بنوشيد و دهان خود را مرطوب نگه داريد تا دهان دچار خشكي نشود‌.

قند خون خود را در محدوده‌ي تعيين شده توسط پزشك نگه داريد.

مراجعه به دندانپزشك را فراموش نكنيد

از آدامس‌هاي بدون قند استفاده كنيد تا از بوي بد دهان جلوگيري كند و قند خون را نيز بالا نبرد.

مصرف سيگار و مشروبات الكلي را ترك كنيد(حتي اگر به ديابت مبتلا نيستيد براي حفظ سلامتي و داشتن عمري طولاني‌تر لازم است حتما سيگار كشيدن را ترك كنيد)

 

 

 

اگر با وجود رعايت تمام نكات بهداشتي همچنان دهان بوي بد استون را مي‌دهد، قند خون را چك كند در صورتي كه سطح قند خون بالاتر از ??? ميلي‌گرم در دسي‌ليتر بود، لازم است سطح كتون نيز بررسي شود، كه براي اين كار بايد آزمايش ادرار بدهيد.

 

كلام آخر

 

دلايل بسياري براي بوي بد دهان وجود دارد كه براي برطرف شدن آن نياز است، دليل آن و احتمالا بيماري زمينه‌اي آن را پيدا و درمان كنيد، در تشخيص بيماري خطرناك ديابت توجه به علائم جزئي بسيار حائز اهميت است و مي‌توان با تشخيص به موقع و زودهنگام از آسيب‌ بيشتر به بدن جلوگيري كرد.

 

چكاپ مداوم قند خون و فشار خون، رژيم غذايي مناسب، انجام فعاليت‌هاي ورزش متناسب با ويژگي‌هاي فردي و در نهايت در پيش گرفتن سبك زندگي سالم مي‌تواند از ابتلا به طيف وسيعي از بيماري‌ها جلوگيري كند.

منبع: نوشدارو

8 نكته در مورد حفاظت از يخچال و طول عمر آن

تعمير يخچال فريزر در اصفهان – يخچال به عنوان يكي از اصلي ترين وسايل خانه و به عنوان يكي از معدود دستگاه هايي كه شبانه روز كار مي كند همواره مورد توجه بوده و هست.

از طرف ديگر افزايش روزانه قيمت ارز و به تبع آن قيمت لوازم خانگي از جمله يخچال همه و همه از دلايلي هستند كه ما تشويق مي كنند تا هر چه بيشتر از يخچال خود محافظت كنيم.

https://telegra.ph/8-نكته-در-مورد-حفاظت-از-يخچال-و-طول-عمر-آن-06-09

رعايت نكات مختلف در نگهداري از يخچال باعث افزايش عمر مفيد آن ، كاهش مصرف انرژي ، و افزايش كيفيت و كارايي آن مي شود.

در اين مقاله تصميم داريم ? نكته اساسي در زمينه نگهداري از يخچال را بيان كنيم.

رعايت اين نكات مي تواند در هزينه هاي شما صرفه جويي بسيار كرده و مي تواند شما را تا مدت ها از هزينه هاي تعمير و تعويض يخچال در امان نگه دارد.

قرار دادن غذاي داغ داخل يخچال و فريزر

يكي از بدترين رفتارهايي كه مي توانيد با يخچال خود داشته باشيد اين است كه غذاي داغ را داخل آن قرار دهيد.

هستند كساني كه نان داغ را داخل فريزر قرار داده و منجمد مي كنند تا نان تازه تر بماند غافل از اين كه با اين كار هم مصرف انرژي يخچال را افزايش داده و هم باعث اعمال فشار زيادي به موتور يخچال مي شوند و از همه بدتر به سلامت خود صدمه مي زنند

https://anotepad.com/notes/6t8q6bje

تراز بودن و نبودن يخچال

اولين كاري كه پس از قرار دادن يخچال در آشپزخانه انجام مي دهيد بايد تراز كردن آن باشد و هر از گاهي بايد اين تراز بودن يخچال را چك كنيد.

اگر يخچال تراز نباشد صداي يخچال بلند و آزار دهنده خواهد بود و به موتور آن فشار زيادي وارد مي شود.

زياد باز و بسته كردن در يخچال

بعضي ها عادت دارند زياد در يخچال را باز و بسته مي كنند. اين كار هم كار موتور را افزايش مي دهد و عمر مفيد يخچال را كم مي كند.

استفاده از بوگير و رطوبت گير در يخچال

بوگير داخل يخچال ، از بوي بد داخل آن جلوگيري مي كند و باعث مي شود رطوبت داخل يخچال تا حد زيادي كاهش يابد. اين موضوع باعث مي شود يخچال كم تر برفك بزند.

برفك زدايي فراموش نشود.

در يخچال هاي قديمي كه از سيستم ديفراست محروم هستند برفك زدايي عملي گريز ناپذير است.

يعني ناچاريم هر از گاهي عمل برفك زدايي را به طور دستي انجام دهيم.

براي اين منظور يخچال را خاموش كرده ، مواد غذايي را به يخچال ديگري منتقل كرده و درهاي آن را باز بگذاريد.

اين كار تا جايي ادامه مي يابد كه يخ ها و برفك ها كاملا آب شوند. براي كمك به تسريع برفك زدايي مي توانيد از سشوار يا كاردك پلاستيكي مخصوصي كه همراه يخچال فروخته مي شود استفاده كنيد.

توجه : هر گز براي زدودن برفك ها از اشياء نوك تيز مثل چاقو و كارد استفاده نكنيد.

چون ممكن است به لوله هاي حامل گاز يخچال صدمه وارد كرده و آن ها را سوراخ كنيد.

خالي شدن گاز يخچال باعث از كار افتادن كامل آن مي شود و تعمير آن مستلزم هزينه بسيار بالايي است.

پر كردن يخچال بيش از حد ظرفيت

همان طور كه هر وسيله برقي و غير برقي ظرفيت مجازي دارد يخچال هم از اين قاعده مستثني نيست.

اگر يخچال را بيش از حد مجاز پر كنيد كاركرد موتور آن افزايش مي يابد و يخچال خيلي ديرتر اتومات مي كند. اين يعني مصرف برق بيشتر و كاهش عمر مفيد يخچال.

رعايت فاصله از اطراف

همواره فاصله يخچال از طرفين بايد رعايت شود. يخچال هم از پشت و هم از طرفين بايد فضاي خالي كافي داشته باشد تا هوا در اطراف آن جريان يافته و موتور آن خنك شود.

استفاده از محافظ برق

يك محافظ يخچال خوب از نان شب واجب تر است. براي تمام وسايل برقي مهم و آسيب پذير از محافظ استفاده كنيد.

نوسانات برق در طول شبانه روز مي تواند صدمات جدي به موتور يخچال وارد نمايد.

يك محافظ خوب مي تواند نقش پيشمرگ را ايفا كند بدون اين كه خودش آسيب ببيند.

اولين قطعه اي كه بر اثر نوسانات برق صدمه مي بيند معمولا برد يخچال است كه هزينه تعمير و تعويض آن بسيار بالا است.

توجه : حامي ال جي تنها شركت واقعي تعمير يخچال فريزر در اصفهان است

منبع :  http://hamilg.com/8-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%b7%d9%88%d9%84-%d8%b9%d9%85%d8%b1-%d8%a2%d9%86/

نمايش تكنولوژي مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) هايك ويژن

نمايش تكنولوژي مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) هايك ويژن

شركت هايك ويژن به عنوان بزرگترين كمپاني دوربين مدار بسته دنيا ، آخرين تجهيزات و تكنولوژي هاي خود درحوزه نظارت تصويري و تجهيزات مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) را در بزرگترين نمايشگاه امنيتي خاورميانهيعني اينترسك ( Intersec 2019 ) در دبي امارات متحده عربي به نمايش بازديد كنندگان گذاشت .

بينسون ژو (Binson Xu ) مدير منطقه خاور ميانه  هايك ويژن  در اين زمينه گفت: نمايشگاه اينترسك به عنوانبزرگترين و معتبرترين نمايشگاه امنيتي در خاورميانه و شمال آفريقا هر ساله فضايي را فراهم مي كند تا توليدكنندگان جديد ترين محصولات و تكنولوژي هاي خود را براي مشتريان و شركايشان به نمايش بگذارند و ما درهايك ويژن دهمين سال حضور خود در اين رويداد بزرگ بين المللي را به عنوان يك نقطه عطف براي اينتوليد كننده برتر محصولات مدار بسته دنيا جشن گرفتيم.

 

نمايش تكنولوژي مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) هايك ويژن

بازديد كنندگان در غرفه هايك ويژن با جديد ترين محصولات و راهكارهاي هايك ويژن در حوزه ها و صنايع مختلفآشنا مي شوند همچنين مي توانند جديد ترين تكنولوژي هاي مبتني بر هوش مصنوعي را در غالب محصولات مامشاهده نمايند .

تجربه جديد AI

راهكار مدار بسته صنعي مبتني بر هوش مصنوعي در حوزه هاي مختلف مي تواند نياز هاي مشتريان را به نحومطلوب پوشش دهد. به عنوان مثال در راهكار مدار بسته ويژه خرده صنايع خرده فروشي ، كارفرمايان مي توانندبا استفاده از تجهيزاتي مانند دوربين هاي هوشمند ، سيستم هاي مديريت تصوير و نرم افزار هايي مانند HikCentralهايك ويژن ، اطلاعات مفيدي از وضعيت كسب و كار خود كسب كرده و جهت رشد و پيشرفت بيشتر تصميماتمناسبي اتخاذ كنند.

نمايش راهكار هاي مختلف از جمله راه حل هوشمند مديريت و كنترل ترافيك ( ITS ) ، قابليت پلاك خوان ،كنترل هوشمند پاركينگ و … هايك ويژن براي بازديد كنندگان از ديگر برنامه ها درغرفه هايك ويژن بود. علاوه بر آنسيستم كنترل تردد هايك ويژن با قابليت تشخيص چهره ، دوربين هاي مخصوص شمارش افراد ، محصولات هوشمندتوربو اچ دي مبتني بر AI سري Turbo HD 5.0 ، تجهيزات سري Easy IP 4.0 ، محصولات سري AcuSense و ColorVuو بسياري ديگر در غرفه امسال هايك ويژن به نمايش عموم گذاشته شد .

شركاي هايك ويژن در زمينه يكپارچه سازي تكنولوژي شامل شركت هاي AxxonSoft ، Ela-soft ، Milestone Systems، Nedap ، Seagate ، Western Digital و بسياري ديگر نيز در نمايشگاه امسال در غرفه و در كنار هايك ويژن حضورفعال داشتند .همچنين بازديد كنندگان طيف وسيعي از راهكار هاي نوآورانه و محصولات جديد هايك ويژن مانند محصولات خانههوشمند تحت برند EZVIZ ، تجهيزات اتوماسيون صنعتي (Hik Robotics ) خودرو هاي برقي ، تجهيزات ذخيره سازيهوشمند اطلاعات و تصوير و … را از نزديك مشاهده كردند .

هوش مصنوعي در سيستم هاي امنيتي هايك ويژن

فن آوري هاي قدرتمندي مبتني بر هوش مصنوعي در كشور ها اخيراً توسعه يافته اند تا سطح كاملاً جديدي از امنيت و ارامش را در جهان ارائه دهند. مانند شركت غول پيكر Hikvision در كشور چين كه از فناوري جديد Deep Learning استفاده مي كند و با توجه به همين فناوري ، تكنولوژي هايي از جمله سيستم هاي تشخيص چهره و… را در تجهيزات توليدي خود جاي ميدهد.

 

روش هاي زيادي براي استفاده از تشخيص چهره هايك ويژن براي ايمن نگه داشتن مردم ، تقويت فعاليت هاي تجاري و همچنين بهبود زندگي روزمره ما با خدمات بهينه وجود دارد. در اينجا نگاهي به چگونگي عملكرد سيستم هاي تشخيص چهره و چگونگي استفاده از آن در  دوربين مدار بسته  براي ايمن تر كردن جهان در هر زمان كه لازم باشد ، مي پردازيم:

حتي هايك ويژن مفتخر است با ارائه طيف وسيعي از محصولات با الگوريتم هاي AI) AI مخفف كلمه Artificial intelligence به معني هوش مصنوعي است)، راه حل هاي تشخيص چهره را به استراليا معرفي كند. و اما به سراغ چكونگي كاركرد سيستم هاي شناسايي چهره در هايك ويژن  مي رويم .

محل هايي كه اكنون از سيستم تشخيص چهره  استفاده مي كنند، اصطلاحا با يك كتابخانه هويت رو به رو هستند. هنگامي كه چهره يك شخص در ليست سياه يا سفيد كتابخانه شخصي شما ذخيره شود ، مي توان دستور اجازه ورود يا عدم ورود آن را صادر كرد.

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته

 

 

 

چگونه با ماشين شخصي به خارج از كشور سفر كنيم؟

چگونه با ماشين شخصي به خارج از كشور سفر كنيم؟

اگر قصد مسافرت با خودرو شخصي خود در كنار خانواده تان را داريد، هيچ دلهره اي به خود راه نديد كه شرايط سختي براي انجام اين كار وجود دارد. سپس پيش از هر چيزي در خصوص مدارك ثابتي كه براي سفر به هر طريقي و اصطلاحا خروج از كشور نياز است، در اين بخش بخوانيد. براي استفاده از حمل خودرو برون شهري از خودروبر استفاده مي كنند اما اوضاع براي جابجايي خودرو در خارج از مرز كمي متفاوت است.

 

قدم اول: كاپوتاژ ماشين

كاپوتاژ به معني اخذ مجوز خروج براي خودروهاي شخصي است؛ پس اين مورد يكي از مهمترين فعاليت هايي است كه براي سفر به خارج از مرز بايد انجام دهيد. دو روش براي كاپوتاژ ماشين وجود دارد:
مراجعه به گمرك نزديك به شهر يا محل سكونت
اقدام با كمك يكي از كارگزاران گمرك

مدارك لازم براي اخذ مجوز خروج از كشور با خودرو شخصي

  • مدارك ماشين
  •  مدارك شناسايي مالك
  •  فيش هاي پرداختي براي كاپوتاژ

زمان اعتبار كاپوتاژ خودرو

برگه مجوز خروج از كشور با خودرو شخصي، حدود يك سال اعتبار دارد. نكته مهم اين است كه جواز مذكور براي ماشين به ثبت مي رسد نه براي شخص، پس در صورت فروش وسيله نقليه خود بايد شخصا نسبت به ابطال آن اقدام كنيد؛ توصيه مي شود براي حفظ موارد امنيتي حتما اين كار را انجام دهيد.

 

قدم دوم: دريافت گواهينامه و پلاك بين المللي

شما پس از كاپوتاژ كردن، نياز به دريافت سه مدرك زير داريد كه براي اخذ آن بايد به كانون جهانگردي و اتومبيل راني يا يكي از نمايندگان معتبر آن مراجعه كنيد:
گواهينامه بين المللي
كارت خودرو برون مرزي
پلاك ترانزيت خودرو شخصي

مدارك لازم هنگام مراجعه به كانون جهانگردي و اتومبيل راني
برگه كاپوتاژ
پاسپورت
گواهينامه رانندگي
• 2 قطعه عكس

 

قدم سوم: دريافت بيمه خودرو كاپوتاژ بين المللي

پس از طي همه مراحل بالا در مرحله آخر بايد نسبت به دريافت بيمه خودرو اقدام كنيد؛ اما دقت كنيد كه قانون هاي مربوط به بيمه براي ورود به كشورهاي مختلف يكسان نيست. شما براي مسافرت با وسيله نقليه خود به اين كشور زيبا، نياز به پرداخت هيچ مبلغي براي بيمه ماشين نداريد.

اميدواريم توانسته باشيم ابهامات شما را در زمينه جابجايي خودرو رفع كرده باشيم. شما مي توانيد از خدمات خودروبر پارس براي جابجايي خودرو به صورت برون شهري و درون شهري استفاده كنيد. خودرو بر بهترين مركزي است كه در ايران خودروي شما را از نقطه اي به نقطه ديگر جابجا مي كند.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دكوكده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان كه به عنوان بهترين مارك اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب كيفيت كارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يكي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان كه به صورت صفحه گاز روميزي و يا توكار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد كه در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشكي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم كه انواع صفحه اجاق گاز روميزي توكار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارك اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي كه در هنگام انتخاب يك محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، كارايي و تناسب كيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نكته اشاره كنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با كيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي كنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي كه به صورت توكار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله كه به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه ترجيح مي دهيد يك اجاق گاز توكار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نكته اشاره كنيم كه جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري كمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شركت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توكار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد كرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي كه در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذكر است كه با توجه به كيفت محصولات اين شركت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور كلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي كنيم بايد به اين نكته اشاره كنيم كه انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و كاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نكته اشاره كنيم كه اين دسته از صفحه گازهاي روميزي كه به صورت توكار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميك سكوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاك كردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لك بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شركت اخوان نيز در تنوع رنگي مشكي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذكر است كه فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امكان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است چراكه اين استيل به كار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد كه علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاك شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد كه همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ كنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لكه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يك دستمال و بدون ماندگاري لكه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور كه در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل كاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امكان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت كه با در نظر گرفتن كيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترك انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي كه يكي از پركاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پركاربرد از مهم ترين اركان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يكي از با كيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد كند، خالي از لطف نيست كه به اين نكته اشاره كنيم كه هنگامي كه سخن از بهترين مارك اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملكرد مناسب و با كيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند كه هر يك از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با كيفيت اجاق گاز اخوان كه بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شركت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي كه به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملكرد ترموكوپل

شركت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌كند، وجود ترموكوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يك ترموكوپل بايد بگوييم ترموكوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند كه از يك سمت به يكديگر جوش خوردند و تا زماني كه انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينكه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است كه شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا كم شدن اكسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يكي از تكرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يك اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد كه يك ترموكوپل فوق سريع عملكرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد كرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراكه شما يكي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در كنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است كه ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت كيفيت آن كاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندك اتوماتيك

يكي ديگر از امكانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندك اتوماتيك در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره كنيم به كار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يك از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندك ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما كار كند، استفاده از اين نوع فندك و ترموكوپل توسط اين شركت در كنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب كند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبكه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يكي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبكه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد كه داراي ويژگي هايي است كه به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم كرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد كه بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد كه اين امر باعث مي‌ شود كه شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لك بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبكه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد كه علاوه بر پخش يكنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تك تك و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يكپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به كار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شركت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي كيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نكته اشاره كنيم كه برخي از مدل هاي توليدي اين شركت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نكته تأكيد كنيم كه چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يك، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شركت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي كاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور كه اشاره كرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را كه به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به كارگيري به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوكاره مي تواند كارايي هاي بسيار تكميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است كه اين فر ها به دليل داشتن لعاب با كيفيت و خاص خود به آساني قابل پاك شدن مي باشند چراكه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند كه به دليل پخش يكنواخت حرارت در داخلشان طبخ يكنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، كيك، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يك دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده كنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد يك اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه كنيد، پس انتخاب از بهترين مارك اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يك تير و دو نشان داشته ايد و يك دستگاه فر گازي و برقي تكميل با كاريي هاي بالا و يك اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموكوپل فوق سريع، شبكه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شركت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و كارت گارانتي نمايندگي فروش شركت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنكه كدام يك از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي كالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شركتي اخوان ارائه مي ‌كنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شركتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي كالا، زنبيل و ديگر مراكز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com