دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

در این پست رمان تاریکی شهرت را اماده کردیم.برای دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی در ادامه همراه ما باشید.

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

از شدت درد و فشار به گریه می‌افتم.

_ حالم بده...دارم می‌میرم...این دفعه بدتر از همیشه‌اس! دیگه مسکن هم اثر نداره!

کمکم می‌کند سمت تخت برگردم. آرام درازم می‌کند و به محض برداشتن شالم، موهایم را از روی پیشانی عرق کرده‌ام کنار می‌زند.

_ یکم تحمل کن خوب می‌شی.

هق می‌زنم.

_ دارم می‌میرم...

انگشت اشاره‌اش ر‌وی لب‌هایم قرار می‌گیرد.

_ هیس! نگو اینجوری.

ضربه‌ای به در اتاق می‌خورد و یزدان که اجازه‌ی ورود می‌دهد مادرش با طمانینه داخل می‌آید.

نزدیک می‌شود و بدون حرف خم می‌شود کیسه‌ی آب‌گرم را با احتیاط زیر شکمم قرار می‌دهد.

با گریه به صورتِ همیشه بی‌تفاوتش نگاه می‌کنم و لب می‌گزم.

_ مامان به نظرت دکتر خبر کنم؟

_ نه! یکم بگذره خوب می‌شه ولی از دکتر خودم وقت می‌گیرم فردا برید مطبش. این همه درد حتماً یه دلیلی داره!

مادرش عقب می‌رود و من بی‌هوا نیم خیز می‌شوم.

کیسه‌ی آب‌گرم را روی تخت می‌اندازم و خودم را داخل دستشویی می‌اندازم.

حالت تهوع‌ام شدت گرفته و برای اینکه بالا بیاورم و راحت شوم انگشت فرو می‌کنم داخل دهانم.

گلویم تحریک می‌گردد و بالاخره عق زدن‌هایم به بالا آوردن ختم می‌شود.

گلویم مثل یک سنگ، سفت می‌شود و دردی تیز عایدم می‌گردد.

یزدان نگران به در می‌کوبد و من بی‌حال بیرون می‌روم.

دستپاچه نگه‌ام می‌دارد و مادرش می‌گوید می‌رود بگوید برایم یک دمنوش آماده کنند.
https://blogs.gartner.com/jonah-kowall/2014/11/19/new-research-implement-mobile-application-performance-monitoring-for-app-analytics-and-app-quality-visibility/#comment-422726
https://forum.moshaver.co/members/melan.html
http://irchess.com/member.php?action=profile&uid=10723
https://disqus.com/by/disqus_Z8wAnvzlUz/about/
https://blog.uvm.edu/aivakhiv/2009/01/23/heraclitean-spirituality/?unapproved=3901409&moderation-hash=1bd68bf2b5f3ae34f294ecc9b5f97211#comment-3901409
https://teletype.in/@cafefilms/adINQcQ1F#c_277889

۰ ۰

مزایای طراحی بیوفیلیک در محیط کاری

مزایای طراحی بیوفیلیک در محیط کاری

شکی نیست که بازده و بهره‌وری یک کسب‌وکار به سلامت روحی و جسمی نیروی کار گره خورده است. به همین دلیل سازمان‌های امروزی به دنبال ایجاد فضای کاری دوستانه و صمیمی برای نیروی انسانی خود هستند. طراحی بیوفیلیک با کمک شرکت‌های طراح و مجری فضای سبز راهکارهای طبیعت‌گرایانه‌ای برای این منظور ارائه کرده است. در ادامه با این راهکارها آشنا می‌شویم.

طراحی بیوفیلیک به چه معنی است؟

m2_2ni2.png

متن جایگزین: طراحی بیوفیلیک | شرکت ایده سبز

زندگی شهری با تمام جذابیت‌هایش خیلی زودتر از آن‌چه پیش‌بینی می‌شد انسان را دچار کسالت کرده است. شاید در ظاهر صنعتی شدن زندگی مارا آسان‌تر کرده باشد؛ اما چیزهای بسیاری نیز از ما دریغ می‌کند. چیزهای ارزشمندی چون سلامت روحی و جسمی! انسان در عصر صنعت به ماشینی تبدیل شده که تمام نیازهای فرامادی او به حاشیه رفته و نادیده گرفته می‌شود. به عقیده معماران منظر و برنامه‌ریزان شهری، شهرهای بیوفیلی راه‌حل نجات انسان مدرن از مشکلات روحی و جسمی ناشی از قطع ارتباط با طبیعت هستند.

ازنظر مفهوم لغتی، بیو به معنای "زندگی با عناصر زنده" و فیلیا به معنای "عشق" است. در طراحی بیوفیلیک تلاش می‌شود شهرها به جایی مناسب برای گیاهان سبز و سایر موجودات زنده مبدل شوند. مسئله جالب درباره طراحی بیوفیلیک آن است که در حال تبدیل شدن به یک سبک زندگی است. معماری سبز یکی از اجزای طراحی بیوفیلیک است که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای معماری سبز در محیط کاری

 

متن جایگزین: مزایای معماری سبز | شرکت ایده سبز

کارمندان زمان زیادی از روز (غالباً مفیدترین زمان طی روز) خود را در محل کار سپری می‌کنند. بر همین اساس نیاز است که در محیط شرکت یک منبع آرامش و انرژی برای نیروی کار وجود داشته باشد. بیوفیلیک با توجه به شناختی که از احتیاجات انسان و مزایای معماری سبز دارد، به‌کارگیری آن را ضروری می‌داند.

خوشبختانه کارفرماهای امروزی متوجه اهمیت نیروی انسانی نه تنها به عنوان یک جزء سیستم، بلکه به عنوان هویت‌های انفرادی شده‌اند. این مسئله موجب توجه بیشتر به تلاش برای به‌وجود آوردن حس تعلق در نیروی کار گشته. در ادامه به تعدادی از مزایای معماری سبز در محیط کاری اشاره شده:

  • صرفه‌جویی در انرژی

گیاهان با ایجاد عایق دمایی، درجه? هوای محیط را تعدیل کرده و نیاز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را کاهش می‌دهند. همچنین سیستم آبیاری در معماری سبز به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که آب مازاد ساختمان را صرف آبیاری گیاهان سیستم کند. سیستم آبیاری گیاهان در شبکه فضای سبز ساختمان می‌تواند از آب باران و برف تغذیه شود.

  • ایجاد عایق صوتی

اکثر مراکز اداری در مرکز شهر واقع هستند. و این یعنی قرار گرفتن مداوم کارمندان در معرض آلودگی صوتی. شلوغی و سروصدا یکی از مشکلات بزرگ محیط‌های کاری واقع در مراکز شهری است. طراحی بیوفیلیک می‌گوید یک ساختمان سبز می‌تواند تا حد زیادی آلودگی صوتی محل کار را کاهش دهد. گیاهان به‌طور طبیعی قابلیت جذب صداهای اضافی محیط را دارند.

  • بهبود کیفیت هوا

آلودگی به یک معضل بزرگ در شهرها تبدیل شده. باوجود تلاش شهرداری‌ها برای ایجاد فضای سبز و محوطه سازی به‌منظور کاهش میزان آلودگی، همچنان این مشکل پابرجاست. طراحی بیوفیلیک می‌گوید معماری سبز به ما کمک می‌کند علاوه بر تصفیه? هوا، همیشه به اکسیژن تازه دسترسی داشته باشیم.

طراحی بیوفیلیک ترند روز طراحی فضای اداری

 

متن جایگزین: طراحی بیوفیلیک و دیوار سبز | شرکت ایده سبز

وقتی صحبت از مد روز یا ترند می‌شود اکثراً به مسائل بی‌اهمیت و سطحی فکر می‌کنیم. چیزهایی مثل لباس، نوع آرایش، سبک صحبت کردن، موسیقی و... اما آیا چیزهای خوب و ارزشمند هم ممکن است زمانی مد شوند؟

خوشبختانه امروز درک کافی نسبت به نیاز انسان به تماس با طبیعت، زندگی سالم، شاد، پربار و معنادار به وجود آمده. توجه به سلامت روان نیروی انسانی در محیط کار نشانه‌ای برای تصدیق این ادعا است. طراحی بیوفیلیک پیشنهاد‌های خوبی برای بهبود کیفیت محیط کاری ارائه می‌دهد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

پارتیشن‌بندی به کمک دیوارهای سبز

پارتیشن‌بندی در شرکت‌ها برای ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه‌خصوصی صورت می‌گیرد. معمولاً از پنل‌های شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی برای ایجاد پارتیشن استفاده می‌شود. پیشنهاد طراحی بیوفیلیک، جایگزین کردن پارتیشن‌های سبک قدیمی با پنل‌های سبز است. برای این منظور دو راهکار وجود دارد:

  • ایجاد دیوار سبز و موس وال روی پنل‌های قدیمی
  • پارتیشن‌بندی به کمک دیوارهای سبز پرتابل

هر دو روش فوق نتیجه یکسانی خواهد داشت. توجه داشته باشید که پارتیشن‌بندی به کمک دیوار سبز تنها باعث زیبایی فضای کار نمی‌شود. تصفیه هوا، تأمین رطوبت، کاهش صداهای مزاحم و بهبود راندمان کاری از مزایای دیگر دیوارهای سبز بیوفیلیک است. ساخت دیوار سبز یک روش کم‌هزینه برای تبدیل یک محیط کاری افسرده به فضایی سالم و پویا است.

ایجاد اتاق سبز در محل کار

آیا درباره اتاق‌های سبز یا اتاق‌های اکسیژن چیزی شنیده‌اید؟ جدیداً خیلی از شرکت‌ها برای کارمندان خود اتاقی به نام اتاق بازی ایجاد می‌کنند. در این اتاق کارمندان می‌توانند بخشی از زمان آزاد خود را به بازی در کنار سایر همکاران مشغول شوند. به لطف طراحی بیوفیلیک سازمان‌های پیشرو در حال ادغام اتاق بازی با اتاق سبز هستند. اتاقی که در آن با کمک طراحی بیوفیلیک عناصر طبیعی و سرگرمی درهم‌آمیخته‌اند. تنفس اکسیژن خالص در کنار انجام بازی و کارهای خلاقانه می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر روحیه کارمندان داشته باشد. نیروی انسانی سالم‌تر و خلاق‌تر، سازمان‌های موفق را پایه‌ریزی می‌کنند.

ایجاد تراس گاردن و پشت‌بام سبز در ساختمان اداری

متاسفانه کمبود فضا یکی از مشکلات شایع در شرکت‌ها و واحدهای اداری است. برای رفع این مشکل طراحی بیوفیلیک پیشنهاد می‌کند به سراغ فضاهای فراموش‌شده برویم. فضاهایی مثل تراس، پاسیو و پشت‌بام که معمولاً مورداستفاده‌ی حداقلی قرار می‌گیرند. این فضاها در طراحی بیوفیلیک اهمیت دوچندان پیدا کرده و نقش مهمی در سلامت نیروی کار ایفا می‌کنند. کافی است با یک مجری و طراح فضای سبز تماس بگیرید. این‌گونه مطمئن خواهید شد فضا و شرایط کافی برای ایجاد پشت‌بام سبز یا تراس سبز را دارید.

سخن آخر

در این مطلب درباره‌ی اهمیت و مزایای طراحی فضای سبز در محیط‌ کاری صحبت کردیم. طراحی بیوفیلیک آن‌گونه که عموم مردم تصور می‌کنند تنها مختص به فضای سبز بیرونی و محوطه سازی نیست. در فضاهای بسته آپارتمانی، اداری، خانگی و ... می‌توانید با کمک طراحی بیوفیلیک کیفیت زندگی را بهبود دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان درزمینه‌ی طراحی فضای سبز و محوطه سازی با ما در مجموعه ایده سبز تماس بگیرید. امکان مشاوره رایگان از طریق شماره‌های 09121173266، 09126494926  و 02177245295  برای شما فراهم شده است.

منبع: سایت خوندنی

 

۰ ۰

خرید محصولات کاله از اسنپ مارکت

خرید محصولات کاله از اسنپ مارکت

 

کمتر کسی در ایران است که نام شرکت کاله را نشنیده باشد و از کیفیت بالای محصولات آن راضی نباشد. یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده شیر و پرورش در ایران است. بسیاری از محصولاتی که هم اکنون در یخچال های سوپرمارکتی به وفور دیده می شوند مانند ماست میوه ای، ماست دولایه ترکی، ماست سان، ماست یونانی، پرومیلک، کفیر و ماست لاکتویا برای اولین بار توسط شرکت کاله به بازار عرضه می شوند.

 

برند کاله یکی از پیشگامان عرضه مکمل های ورزشی و لبنیات پرپروتئین در ایران می باشد. در حال حاضر به لطف محصولات کاله ورزشکاران به راحتی می توانند روزانه خود را دریافت کنند و نیازی به مکمل های خارجی گران قیمت ندارند.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پنیر کلم پیچ اولین محصول لبنی ایرانی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و وزارت کشاورزی آمریکا قرار گرفته است. هشت نوع پنیر کلم پیچ به طور رسمی به آمریکا صادر شده و در فروشگاه های شرکت های مختلف به فروش می رسد.

 

خرید محصولات کاله از اسنپ مارکت

شما می توانید با هزینه های بسیار کمتر از حد معمول و با تخفیف های استثنایی اسنپ مارکت، محصولات را به صورت آنلاین از اسنپ مارکت خریداری کنید. برخی از محصولاتی که با تخفیف های عالی در اسنپ مارکت ارائه می شوند عبارتند از:

شیر بادام کلم

 

شیر بادام کله از مغز بادام تهیه می شود. این شیر گیاهی دارای بافت خامه ای و طعم آجیلی بسیار لذیذی است. لاکتوز و کلسترول آن صفر است. کوچک است اما سرشار از انرژی، لیپید و فیبر است.

 

شیر بادام برای کسانی که می توانند به شیر گاو تبدیل شوند برای خوردن یا عدم تحمل و کلیه و کلیه در کتاب می شوند و می توانند با لاکتوز عشق ورزند. گیاهخواران نیز می توانند از مزایای شیر بادام بهره ببرند.

 

از دیگر مواد مغذی موجود در شیر بادام کلم می توان به ویتامین هایی مانند ویتامین C، ویتامین B6، ریبوفلاوین، نیاسین، فولات و ویتامین ها اشاره کرد. همه این مواد مغذی فواید مادی و سلامتی برای بدن دارند. شیر بادام بهترین جایگزین برای افرادی است که سویا و لبنیات مصرف می کنند. زیرا تمام مواد معدنی و ویتامین های سویا و سایر لبنیات در شیر بادام یافت می شود.

پنیر پارمسان

 

پنیر پارمزان سرشار از ویتامین های A، B2، B12، D و مواد معدنی مانند کلسیم است. این پنیر منبع خوبی از فسفر، سدیم، سلنیوم، روی و منیزیم است. پارمزان پروتئین ترین پنیر جهان است. 100 گرم پنیر پارمزان 35.8 گرم مولد دارد. برای درک بهتر موضوع باید بدانید که 100 گرم سینه مرغ که از نظر میزان پرورش غنی ترین قسمت مرغ است تنها 31 گرم پرورش دارد.

 

پنیر کلم پارمزان را می توان راحت خورد. مواد موجود در آن در واقع مفید هستند و به افزایش کلسترول خوب کمک می کنند. کلسترول مفید یا HDL، کلسترول خون را جذب می کند، آن را به غذا می رساند و سپس آن را از بدن خارج می کند. مطالعات نشان داده اند که سطوح بالای HDL کل می تواند خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش دهد.

پنیر کوتاژ

 

پنیر کله کاله یکی از محصولات لبنی پر پروتئین کاله است و یکی از پنیرهای مورد علاقه ورزشکاران، بدنسازان، دوندگان سرعت و علاقه مندان به ورزش است. پنیر کوتاژ دارای مقدار زیادی کازئین است که یک ماده غذایی بسیار دیر هضم است و انرژی را برای آرامش آزاد می کند. پنیر کوتیج منبع عالی سلنیوم است. سلنیوم یک ماده معدنی است که نقش مهمی در عملکرد تیروئید شما ایفا می کند.

 

تحقیقات نشان می دهد که قبل از خواب، تنقلات از غذاهایی مانند پنیر تهیه می شود، کیفیت بهتر و متابولیسم بالاتری دارد. همانطور که گفته شد محتوای بالای پنیر را افزایش داد و از آنجایی که به آرامی جذب می شود می تواند نقش عمده ای در عضله سازی داشته باشد.

 

با اسنپ مارکت محصولات کاله را ارزان تر بخرید

 

پنیر کوتیج منبع عالی کلسیم است. همانطور که می دانید نقش مهمی در حفظ سلامت استخوان ها دارد. کسانی که کلسیم بیشتری دریافت می کنند کمتر به پوکی استخوان مبتلا می شوند. پنیر کوتیج نیز سطح گلوکز خون محدودی دارد، به خصوص در مقایسه با سایر محصولات لبنی. بنابراین برای افراد مبتلا به نوع 2، پنیر عالی می شود.

پنیر کلم

 

پنیرهای کله در انواع مختلفی موجود است. می توانید انواع پنیر صبحانه، پنیر و پنیر طبیعی را از محصولات خریداری کنید. پنیرهای سفید، ناری، گردو، بره و شکلاتی تنها چند نمونه از پنیرهای صبحانه کاله هستند.

 

 پنیرهای کاله بسیار متنوع هستند، از جمله پنیرهای بلوچی، پراتو، پارمزان و موزارلا، برش ها و پیتزاها. پنیرهای پرچرب مانند پنیر بلو و چدار حاوی مقدار کمی CLA هستند. CLA می تواند به کاهش چاقی، بیماری های قلبی عروقی و. محصولات لیپیدی دارای مواد مغذی بالایی هستند و خواص ضد خطر دارند.

 

پنیر چدار، پنیر کبابی، پنیر اسرم و پنیر کمبر چند نمونه از پنیرهای طبیعی کلم هستند. همه پنیرها منبع عالی کلسیم، جذب و مغذی هستند. آنها همچنین حاوی ویتامین A، B12، فسفر و ریبوفلاوین هستند. پنیر (و به طور کلی محصولات لبنی) از دندان های شما در برابر پوسیدگی محافظت می کند. پس حتما از پنیر در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید.

اسنپ ??مارکت; از سلامتی و جیب خود محافظت کنید!

 

اسنپ ??مارکت به عنوان یکی از بزرگترین هایپرمارکت های آنلاین ایران امکان خرید آنلاین محصولات کاله را فراهم کرده است. شما می توانید تمام محصولات لبنی را داشته باشید،

۰ ۰

دکتر میثم شکری ساز کیست؟

دکتر میثم شکری ساز کیست؟

 

در جامعه امروزی مطمئنا همه به دنبال موفقیت و تلاش برای آن هستند. اما با بررسی زندگی افراد جامعه متوجه می شویم که تعداد کمی از مردم کشور موفق می شوند. اما چه چیزی باعث می شود آنها تنها بخشی از تجربه موفقیت را تجربه کنند؟ سوالی است که همه مردم کشور به دنبال پاسخ آن هستند تا راه موفقیت خود را هموار کنند. اما واقعا چگونه می توانم پاسخ این سوال را پیدا کنم و مسیر موفقیت را آسان تر کنم؟

https://atbox.io/2159993865284#!

 

https://pinshape.com/users/1834338-nashrpnn#designs-tab-open

 

 

 

یکی از راه‌هایی که می‌توانیم راز موفقیت را درک کنیم، مطالعه زندگی‌نامه افراد موفق است. زیرا در این صورت می توانیم راه حلی تضمین شده و آزمایش شده برای موفقیت پیدا کنیم و شاید چیزهای زیادی از آن بیاموزیم. دکتر میثم شکری ساز یکی از برترین و موفق ترین کارآفرینان ایران است که نمادی از موفقیت یک جوان ایرانی است. در این مقاله به بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز می پردازیم تا یکی از راه های موفقیت را به شما نشان دهیم. پس این مقاله را تا انتها بخوانید و شخصیت دکتر میثم شکری ساز را با دیگر شخصیت های موفق و ناموفق مقایسه کنید.

میثم شکری ساز کیست؟

https://www.intensedebate.com/people/nashrpnn

 

https://www.longisland.com/profile/nashrpnn

 

 

 

میثم شکری ساز یکی از موفق ترین کارآفرینان ایران است که دستاوردهای زیادی در زمینه کارآفرینی و آموزش دارد. یکی از مهم ترین انتخاب های میثم ساز در کشور و موفقیت برای جوانان، ایرانی ها در سنین پایین به موفقیت می رسند. دکتر میثم شکری ساز در حالی که تنها 35 سال سن دارد، یکی از ثروتمندترین افراد کشور و یکی از بزرگترین مدیران تجارت است.

 

میثم شکری ساز یک زندگی بسیار برجسته و برای تلاش است که دلیل اصلی موفقیت است. همچنین دکتر میثم شکری ساز دارای سابقه آموزشی بسیار طولانی و منحصر به فرد می باشد که در سراسر کشور بسیار ارزشمند تلقی می گردد. چون میثم شکری ساز مدرک دارد. دکتری مهندسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد صنایع اصفهان و MBA از دانشگاه آشتنبایس آلمان. این حجم از موفقیت برای یک جوان 35 ساله در ایران شاید برای شما جالب باشد. به همین منظور بیوگرافی کامل دکتر میثم شکری ساز را برای شما شرح می دهیم.

بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز

بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز

https://www.longisland.com/profile/nashrpnnn

 

https://www.theoutbound.com/nashrpnnn

 

 

بیوگرافی میثم شکری ساز

 

میثم شکری ساز در فروردین 1365 در اصفهان متولد شد و زندگی موفق خود را آغاز کرد. البته او تمام عمرش را در اصفهان سپری نکرده و سال هاست که خارج از زادگاهش زندگی می کند.

 

 

 

پدر میثم از رزمندگان میهن دوست و مبارز بود که در هشت سال جنگ تحمیلی با عراق حضور فعال داشت. پس از به دنیا آمدن میثم به پایگاه نظامی بوشهر اعظم رفت و خانواده اش را با خود به بوشهر برد. در نتیجه میثم شکری ساز به مدت 15 سال در بوشهر و دور از زادگاهش زندگی کرد. او مثل همه بچه های دیگر مدرسه را از سر گرفت و همیشه خود را یکی از بهترین دانش آموزان کلاس می دید.

https://www.stageit.com/fanpnuu

 

 

15 سالگی میثم شکری ساز سال عجیبی بود. زیرا پدرش به دلیل مصدومیت بسیار شدیدی که متحمل شده بود، بازنشستگی پیش از موعد را تحمل کرد. در نتیجه میثم و خانواده اش در بوشهر کاری نداشتند و به میثم اصفهان بازگشتند. پدر میثم یکی از جانبازان ایران می شود تا برای حفاظت از کشورش سرمایه گذاری کند.

 

پس از بازگشت میثم به اصفهان، افتخارات خود را در دبیرستان تکرار کرد و نمرات بسیار خوبی گرفت. وی همچنین در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته مهندسی صنایع معارف اسلامی در اصفهان پذیرفته شد. او به قدری به رشته مهندسی صنایع علاقه مند بود که به درخواست خودش دکترای این رشته را گرفت.

https://coolors.co/u/ikavoshh

 

https://rabbitroom.com/members/ikavoshh/profile/

 

 

 

اکنون که او را دکتر میثم شکری ساز می نامیدند، دانش خوبی از مهندسی صنایع داشت. اما این به هیچ وجه پایان دوران طلایی او در تحصیل نبود. اما مجدداً داوطلب تحصیل در دانشگاه Ashtenbais در برلین آلمان شد و در رشته MBA این دانشگاه پذیرفته شد. دکتر میثم شکری ساز ادامه تحصیل داد و مدرک MBA را از دانشگاه اشتونبیس گرفت. اما سپس به کشورش بازگشت.

 

میثم شکری ساز خلق در سال 1388 یکی از بزرگترین افتخارات خود را آغاز کرد. هلدینگ پارس پندار نهاد در سال 1388 توسط میثم شکری ساز تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه آموزش و تدریس حرفه ای آغاز کرد. شرکت پارس پندار به بزرگترین مجتمع آموزشی و آموزشی حرفه ای در ایران تبدیل می شود. میثم شکری ساز مدیرعامل و هیئت مدیره این هلدینگ بزرگ است و تنها دلیل موفقیت چشمگیر این مجموعه است.

 

 

 

دکتر میثم شکری ساز طی سالیان متمادی به دلیل موفقیت های فراوان به عنوان کارآفرین برتر کل کشور شناخته شد و عناوین بسیاری را در عرصه های ملی و بین المللی کسب کرد. یکی از بزرگترین مجموعه های میثم شکری ساز که در سراسر کشور گسترش یافته است، انتخاب مدیر برتر فناوری اطلاعات در سراسر کشور می باشد. این موفقیت در سنین پایین ممکن است در حال حاضر غیرممکن تلقی شود. اما دکتر میثم شکری ساز در سال 1396 به عنوان برترین مدیر فناوری اطلاعات ایران جایزه دریافت کرد و این موفقیت را می توان در مجموعه وی مشاهده کرد.

دکتر میثم شکری ساز

https://www.drupalgovcon.org/user/122696

 

https://coderwall.com/ikavoshh

 

۰ ۰

بررسی مشخصات کیا سراتو ????

بررسی مشخصات کیا سراتو ????

 

کیا سراتو اختیاری یکی از آن اتومبیل هایی است که هر با هر سلیقه ای می پذیرد. یکی از دلایل این پذیرش و پذیرش، طراحی آن است. شما همیشه باید با چراغ جلو شروع; چرا که چراغ های جلو ماشین مانند چشم یک فرد است که در بسیاری از زیبایی شناسی چشم آینه است. چراغ های LED با مجموعه ای از چراغ های در حال اجرا در طول روز و شاخص های فرمان ارائه همه چیز شما برای روشنایی نیاز دارید. گفته می شود که شباهت های زیادی بین این خودرو و هوندا سیویک وجود دارد، اما باید گفت که سراتو اختیاری قدرتمندتر ظاهر شده است. همچنین دو چراغ مه روی سپر جلوی این خودرو وجود دارد که در غروب به راننده می رسد. چراغ های گوشه این خودرو مستطیل های کشیده ای هستند که شکل بسیار زیبایی با چین و نقطه می شکند. http://yadakicerato.ir/

 

البته البته لازم است بگوییم که ما بیشتر در مورد نسل سوم سراتویدک  اختیاری صحبت می کنیم. یکی از ویژگی هایی که در طراحی این خودرو جالب به نظر می رسد شیشه جلو آن است که در همان ابعاد چراغ های جلو قرار دارد و به عنوان اثری زیبا بین دو چراغ جلو قرار دارد و تیغه های گریل آن فضایی را در جایی جلوی شیشه جلو ایجاد می کنند. .

 

درست در انتهای چراغ های جلو، سپر این خودرو آغاز می شود که مهره های زیبایی دارد. طراحی جانبی این خودرو و درهای آن با شکلی تله ای و ظرافت کلی همراه است. در نزدیکی پارکینگ این خودرو، دو خط پیوسته از درب جلویی تا درب عقب ادامه دارد و تفاوت هوشمندانه ای در یکنواختی طراحی جانبی این خودرو ایجاد کرده است. می بینید، ما با یک طراحی به روز شده سر و کار داریم. او تیپ جوانی دارد و با بدنه ای کشیده حرکت می کند. رینگ های اختیاری سراتو با توانایی تغییر از ?? تا ?? اینچ نشان می دهند که حتی در طراحی این خودرو اختیاری هستند. تنه بزرگ با آرم کیا موتورز و نام Cerato حتی دیدنی تر در اینجا. شما به وضوح موجودی به نام نشت در این ماشین را نمی بینید. اگزوز در جای مناسب و با طراحی درست، جایی است و جدایی خودرو محسوب نمی شود.

گزینه ها و ویژگی های کیا سراتو

  https://llk.dk/lo2wot

 http://s.ecmaps.de/KZ26c

اولین ویژگی هایی که توجه همه تماشاگران را در طراحی داخلی سراتو اختیاری به خود جلب می کند، صندلی های آن هستند که ارگونومی زیادی دارند و پوشش های چرمی احساس راحتی را برای اشغالگران فراهم می کنند. همان طور که از نامش بر می شود، ویژگی های این خودرو نمونه است. سیستم Smart Key که در زبان انگلیسی با نام کلید هوشمند شناخته می شود، تنها یکی از مفصل ترین ویژگی های این کتاب است. شما می توانید از پدال دنده برای تغییر دنده بر روی فرمان عملی این خودرو استفاده کنید. http://yadakicerato.ir/

منبع

 

 

https://issuu.com/samasarah2

https://www.twitch.tv/samasarah2

https://www.openstreetmap.org/user/SamaSarah2

https://www.tripadvisor.com/Profile/SamaSarah2

https://www.4shared.com/u/20X2W5dg/SamaSarah2.html

https://www.deviantart.com/samasarah2

https://www.zillow.com/profile/SamaSarah2

 

 

۰ ۰

آیا ترکیب کردن شیر و عسل برای سلامتی مفید است؟

آیا ترکیب کردن شیر و عسل برای سلامتی مفید است؟

 

عسل و شیر یک ترکیب کلاسیک است که اغلب در نوشیدنی ها و دسرها به طور یکسان استفاده می شود.

 

شیر و عسل علاوه بر بخشیدن آرامشی باورنکردنی، می توانند طعمی غنی را به دستور العمل های مورد علاقه شما بیاورند.

 

به علاوه، این دو ماده به دلیل خواص دارویی آنها مورد تحقیق قرار گرفته اند و اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شوند. اما این به شرطی است که شما موفق به خرید عسل طبیعی از منبعی قابل اعتماد شوید.

 

این مقاله به بررسی فواید و مضرات عسل و شیر می پردازد.

 

فواید

ترکیب شیر با عسل ممکن است با چندین فواید بالقوه برای سلامتی همراه باشد.

 

افزایش کیفیت خواب و آسودگی در خواب

 

بسیاری از مردم یک لیوان شیر گرم را با عسل درست قبل از خواب می نوشند تا به بهبود کیفیت خواب کمک کنند، و این درمان توسط علم پشتیبانی می شود.

 

در واقع، یک مطالعه شامل 68 نفر که به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بودند، نشان داد که نوشیدن مخلوط شیر و عسل دو بار در روز به مدت 3 روز کیفیت کلی خواب را بهبود می بخشد.

 

به علاوه، چندین مطالعه نشان داده‌اند که هم شیر و هم عسل می‌توانند خواب را در صورت استفاده جداگانه نیز بهبود بخشند.

 

به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که مصرف 10 گرم یا حدود 1/2 قاشق غذاخوری عسل 30 دقیقه قبل از خواب باعث بهبود کیفیت خواب و کاهش سرفه شبانه در 300 کودک مبتلا به عفونت های تنفسی شد.

 

به طور مشابه، مطالعه ای روی 421 فرد مسن نشان داد که کسانی که به طور منظم شیر یا فرآورده های شیری مصرف می کنند، کمتر به اختلالات خواب دچار می شوند.

 

فواید شیر و عسل برای استحکام استخوان ها

 

شیر منبع عالی کلسیم است، یک ماده مغذی مهم که نقش کلیدی در سلامت استخوان ایفا می کند.

 

برخی تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن شیر می تواند تراکم مواد معدنی استخوان را بهبود بخشد و ممکن است با کاهش خطر پوکی استخوان و شکستگی مرتبط باشد.

 

ترکیب شیر با عسل می‌تواند فواید استخوان‌سازی را بیشتر افزایش دهد.

 

در واقع، یک بررسی گزارش داد که عسل به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می تواند از سلامت استخوان ها محافظت کند. اگر خرید عسل طبیعی کوهستان را تجربه کرده باشید به این مسئله ایمان خواهید داشت.

 

بررسی دیگری از 9 مطالعه نشان داد که مصرف مکمل عسل می‌تواند برخی از اثرات منفی مرتبط با ورزش غیر اصولی  را کاهش دهد و در عین حال استخوان‌سازی را افزایش دهد.

 

افزایش سلامت قلب با شیر و عسل

 

شیر و عسل هر کدام با چندین فواید بالقوه در مورد سلامت قلب مرتبط هستند.

 

به طور خاص، نشان داده شده است که شیر سطوح کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد، که می تواند به پاکسازی پلاک از شریان ها برای محافظت در برابر بیماری قلبی کمک کند. با این حال، این فقط برای شیر کامل صادق است، نه شیر بدون چربی.

 

همچنین سرشار از پتاسیم است، یک ماده مغذی ضروری که می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند.

 

در همین حال، مطالعات نشان می دهد که عسل می تواند سطوح تری گلیسیرید، کلسترول تام و کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد - که همه اینها عوامل خطر بیماری قلبی هستند.

 

حتی ممکن است چندین نشانگر التهاب را کاهش دهد، که می تواند به بیماری قلبی نیز کمک کند.

 

مضرات مصرف شیر و عسل

 

اگرچه شیر و عسل ممکن است فواید متعددی برای سلامتی داشته باشند، اما چند اشکال وجود دارد که باید در نظر گرفت.

 

برای شروع، اگر به عدم تحمل لاکتوز یا رژیم غذایی بدون لبنیات پیروی می کنید، یا اگر به شیر حساسیت دارید، شیر گاو ممکن است مناسب نباشد.

 

مصرف لبنیات همچنین می تواند با خطر بیشتر برخی بیماری های پوستی از جمله آکنه، روزاسه و اگزما مرتبط باشد.

 

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که اگرچه عسل دارای خواص سلامتی است، اما قند و کالری بالایی دارد.

 

مصرف مقادیر زیاد قند  اضافه شده می تواند به افزایش وزن، بیماری قلبی، دیابت و مشکلات کبدی کمک کند.

 

عسل همچنین برای کودکان زیر 12 ماه نامناسب است، زیرا حاوی باکتری هایی است که می تواند در ایجاد بوتولیسم نوزاد، یک بیماری جدی و بالقوه تهدید کننده زندگی، نقش داشته باشد.

 

علاوه بر این، گرم کردن عسل در دمای بالا می تواند تشکیل هیدروکسی متیل فورفورال (HMF) را افزایش دهد، ترکیبی که می تواند اثرات مثبت و منفی بر سلامتی در صورت مصرف در مقادیر زیاد داشته باشد.

 

بنابراین، بهتر است میزان مصرف خود را تعدیل کنید و از گرم کردن آن در دمای بالا اجتناب کنید تا فواید بالقوه آن برای سلامتی به حداکثر برسد.

 

سخن آخر

 

شیر و عسل دو ماده قوی هستند که چندین فواید سلامتی را ارائه می دهند.

 

به ویژه، آنها ممکن است کیفیت خواب را بهبود بخشند، استحکام استخوان ها را تقویت کنند و سلامت قلب را ارتقا دهند.

 

با این حال، این غذاها ممکن است اثرات نامطلوبی نیز داشته باشند و برای همه مناسب نباشند.

 

بنابراین، بهتر است میزان مصرف خود را تعدیل کنید و از این ترکیب به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل لذت ببرید.

در پایان اگر به دنبال سایت عسل طبیعی می گردید، روی همین  کلمه کلیک کرده و وارد بهترینِ آن در کشور شوید.

 

 

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/30cfedfb-ac9d-7401-c734-beb9554e94fe/c5ed9aafd96837055eba283e03187338

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/8b77b3952b2    

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/5b4e33a6910e591bc69624815432123 b005e8bf6/2022/04/12/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-    %D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2- %D8%A2%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF   !        

https://www.launchora.com/story/1649757625--0        

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23006545       

https://justpaste.it/98y3g        

https://anotepad.com/notes/r62yi47b  

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post491746480

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/04/blog-post.html           

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:3056896   

https://all4webs.com/muhammadzaid/157017401575-15751586-15781575?48256=17852         

 

۰ ۰

آنچه YouTube Premium برای بهبود نیاز دارد

 

 

آنچه YouTube Premium برای بهبود نیاز دارد

 

اگر مرتباً محتوا را در YouTube تماشا می‌کنید، بیشتر امتیازات اشتراک Premium به همان اندازه که به نظر می‌رسد خوب هستند. برای شروع، تا زمانی که آن را امتحان نکنید، درک میزان عالی بودن تجربه بدون آگهی دشوار است. بسیاری از ما از مسدود کننده های تبلیغاتی در رایانه شخصی خود استفاده می کنیم، اما فرار از تبلیغات در تلفن همراه بسیار سخت تر است. و صادقانه بگویم، آن‌ها برای محتوایی که تماشا می‌کنید پول می‌پردازند، بنابراین یافتن راهی برای نادیده گرفتن آن‌ها بدون آسیب رساندن به سازندگان خوب است.

 

با اجرای تبلیغات پیش از پخش دوگانه و غیرقابل رد شدن، تجربه بدون آگهی YouTube Premium تقریباً برای هر کسی که زمان قابل توجهی را در این پلتفرم می‌گذراند ضروری است.

 

تماشای سازندگان مورد علاقه خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون هنگام ارسال محتوا یا استفاده از برنامه تلویزیون هوشمند نیز بدون وقفه مداوم بسیار لذت بخش تر است. تجربه Premium واقعاً بدون آگهی است: هیچ پیش‌پرده‌ای برای نسخه‌های اصلی YouTube یا هر چیزی از این دست وجود ندارد.

 

با این حال، وقتی صحبت از سازندگان شد، YouTube Premium یک مزیت بزرگ دیگر دارد که به اندازه کافی ذکر نشده است: اشتراک درآمد. اشتراک Premium از YouTubers های مورد علاقه شما پشتیبانی می کند زیرا YouTube با هر بازدیدی که از مشترکین دریافت می کند، بخشی از درآمد را به اشتراک می گذارد. ظاهراً این شامل ویدیوهای پول‌زدایی‌شده نیز می‌شود.

 

با این حال، چیزهای خوب به همین جا ختم نمی شود. حداقل می‌توان گفت، دسترسی به YouTube Music Premium که در اشتراک شما گنجانده شده است، دست کم گرفته شده است. این سرویس دارای کاتالوگ عظیمی از آهنگ ها است. من شخصاً توانستم هر آهنگ مبهمی را که فکر می کردم پیدا کنم. حتی اگر برخی به عنوان فایل آهنگ در دسترس نبودند، باز هم می توانستم با صفحه قفل به موزیک ویدیوها گوش دهم.

 

 

تنوع ژانرها و هنرمندان حتی بدبین ترین طرفداران موسیقی را خوشحال می کند. برای آنها، اشتراک YouTube Premium به تنهایی ارزش آن را دارد. هزینه آن فقط 2 دلار بیشتر از Spotify Premium در ماه است ، با هدیه‌های اضافی YouTube برای راه‌اندازی.

آنچه YouTube Premium برای بهبود نیاز دارد

 

زمانی که YouTube Red برای اولین بار راه اندازی شد، به نظر می رسید تمام بازاریابی بر محتوای اصلی متمرکز شده بود. همه یوتیوب‌برهای مورد علاقه‌تان اما با بودجه‌های بیشتر - چه کسی این را نمی‌خواهد؟ متأسفانه، یوتیوب هنوز در این زمینه ارسال نکرده است. امروزه، بیشتر نسخه های اصلی منحصر به مشترکین Premium نیستند. می توانید آنها را با تبلیغات در یک حساب کاربری رایگان تماشا کنید، اما به نظر می رسد کیفیت آنها رو به وخامت است. همچنین به نظر می‌رسد این پلتفرم یوتیوبرها را به نفع افراد مشهور کنار می‌زند.

 

 

این مایه تاسف است زیرا به نظر می رسد یوتیوب پتانسیل سازندگان فعلی خود را هدر می دهد. قبلاً دیده‌ایم که برخی از آنها چقدر می‌توانند با بودجه‌های بزرگ‌تر کار کنند. Mind Field ، مجموعه مستندی از مایکل از Vsauce ، نمونه کاملی است. Vsauce قبلاً به دلیل محتوای علمی جذابش شناخته شده بود، و Mind Field به مایکل اجازه داد تا با انجام آزمایش‌ها، مصاحبه با کارشناسان و موارد دیگر عمیق‌تر به مسائل بپردازد. این سریال جذاب و سرگرم کننده را ساخت.

 

 

https://disqus.com/by/jeannelane3/about/

https://www.goodreads.com/user/show/149446647-jeanne-lane

https://en.gravatar.com/jeannelane3

https://www.ted.com/profiles/34150627

https://www.behance.net/jeannelane

https://jeannelane3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Jeanne-Lane-19

 

 

 

http://entrance-exam.net/forum/members/jeannelane3.html

https://www.pubpub.org/user/tamanna-tuba-101

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:JeanneLane3

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://cutt.ly/2DyJ54p

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://cutt.ly/yDy6Gvi

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://cutt.ly/yDy6Gvi

https://gitlab.bsc.es/EisaHope1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/JeanneLane31

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/JeanneLane3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2742714-tamanna-tuba

 

 

۰ ۰

انتخاب DVR و NVR مناسب

انتخاب DVR و NVR مناسب

ضبط تـصاویر مـهم ترین وظـیفه ی DVR ها و NVR ها مـی باشد.
بنابراین انتخاب دستگاه های استند الون دارای اهمیت و حساسیت بالایی است .

در این مقاله به بحث و بررسی موارد مهم برای انتخاب دستگاه DVR و NVR  خواهیم پرداخت .

دستگاه های استندالون به دو دسته DVR  و NVR  تقسیم می شوند . DVR ها برای سیستم های مداربسته آنالوگ و NVR  ها در سیستم های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارند .

البته دستگاه های هیبریدی موسوم به XVR نیز وجود دارند که همزمان هم دوربین های مداربسته ی آنالوگ و هم دوربین های مداربـسته ی تـحت شبکه را پشتیبانی می کنند.

دستگاه های DVR و NVR قلب تپنده ی سیستم های نـظارت تـصویری محسوب می شوند ، بـنابراین انتخاب آگاهانه ی آنها می تواند تاثیر چشمگیری در کیفیت حاصله داشته باشد .

  1. هایک ویژن

هر آنچه که باید در مورد DVR ها و دستگاه های ضبط دیجیتال بدانید

دستگاه های ضبط دوربین مداربسته دارای تنوع های بسیار زیادی بوده که در پروژه های مختلف با توجه به نیاز قابل انتخاب می باشند ، این تفاوت ها به شرح ذیل می باشند :

 

تعداد کانال

نشان دهنده تعداد دوربینی است که دستگاه  NVR  یا DVR  مد نظر ، پشتیبانی می کند یا به عبارت دیگر تعداد دوربین مداربسته ای که به آن دستگاه می توان هم زمان متصل نمود .

 

کیفیت تصویر ورودی

این خصوصیت به معنای این است که دستگاه ضبط دیجیتال ، توانایی پشتیبانی از چه رزولوشنی را در ورودی دارد ، به عبارت دیگر تا چه رزولوشن دوربین را پشتیبانی می کند .

 

کیفیت ضبط

رزولوشن و ابعاد تصویری که دستگاه DVR و یا NVR  مورد نظر را پشتیبانی می کند .

 

تعداد ورودی صدا

تعداد ورودی میکروفن را در DVR ها تعیین می کند .

 

? تعداد و حجم هارد

معمولا تعداد هاردی که دستگاه های DVR  و یا NVR  پشتیبانی می کند محدود به تعداد ? ، ? ، ? ، ? و بالاتر و حجم پشتیبانی جهت هر هارد می تواند ? ترابایت و یا ? یا ? ترابایت باشد .

 

آپشن های هوشمند

بعضی DVR ها و  NVR ها آپشن های هوشمندی همچون تشخیص و عکاسی از چهره ، تشخیص عبور از خط مجازی و آپشن هایی از این جنس دارند که فراخور پروژه می توانند مورد استفاده قرار گیرند .

 

تعداد کانال بازپخش

یکی از مهم ترین گزینه در انتخاب DVR و NVR که تاثیر در قیمت این دستگاه ها نیز دارد تعداد کانال تصویری است که این دستگاه ها می تواند به صورت همزمان بازپخش کند .

 

? فریم ضبط ، نمایش و بازپخش

در هر سه حالت نمایش تصویر و ضبط تصویر و بازپخش تصویر فریم ریت تصویر بسیار مهم می باشد ، معمولا این فریم ریت اگر زیر ?? فریم باشد ، خیلی مناسب به نظر نمی رسد ،  فریم ریت تا ?? فریم بر ثانیه نیز می توانند باشد .

 

 ?  خروجی ها

خروجی های دستگاه های ضبط دیجیتال معمولا HDMI ، VGA و  AV می باشند و یک خروجی نیز برای AUDIO و یا صدا دارند که اگر دستگاهی تمام این خروجی ها را نداشته باشد طبعا قیمت کمتری دارد .

 

تعداد پورت USB

پورت های USB برای  اتصال به ماوس جهت کار با منوی DVR و NVR  و همچنین برای اتصال فلش مموری و بک آپ تصاویر و یا آپگرید دستگاه می باشند .

در مقاله فوق، مهم ترین موارد جهت خرید DVR ها و NVR ها ذکر شد. شایان ذکر است موارد دیگری مانند برند ، گارانتی ، کاربر پسند بودن رابط کاربری، پایداری کارکرد و … نیز وجود دارند که در انتخاب یک دستگاه ضبط دیجیتال مناسب، برای مصرف در پروژه ها از اهمیت بالایی برخوردارند.

  1.  قیمت دوربین مدار بسته
  2. خرید دوربین مدار بسته
  3. نصب دوربین مداربسته
۰ ۰

درباره گروه صنعتی اشناب

درباره گروه صنعتی اشناب

_

گروه صنعتی اشناب پارسیان نماینده انحصاری گیربکس های خورشیدی و موتورهای الکتریکی Rollstar سوئیس و فعال در زمینه ی تامین تجهیزات و قطعات صنعتی صنایع مختلف شامل صنایع سیمان-فولاد-نفت, گاز و پتروشیمی ، صنایع معدن و خودروسازی و …. می باشد.

 

تامین کننده باتجربه در زمینه برندهای ذیل:

 

تامین گیربکس, موتورگیربکس, و کوپلینگ برندهای FLENDER & SEW EURODRIVE
تامین تجهیزات ابزار دقیق و تجهیزات هیدرولیک-پنوماتیک از برندهای REXROTH -E+H – MOOG – BENTLYNEVADA- ABB ….
*
تامین قطعات کمپرسورهای ATLAS COPCO – INGERSOLL RAND
این شرکت با تکیه بر آگاهی،تجربه و پیشتکار پرسنل متخصص و کارآزموده خود و راههای ارتباطی موثر با کمپانی و نمایندگان برندهای اروپایی در خارج از کشور، قادر است نیازهای استراتژیک و تحریمی بسیاری از صنایع داخلی را در زمینه تجهیزات و قطعات در کوتاهترین زمان ممکن با اراِئه بهترین پیشنهادات رقابتی برآورده سازد.
علاوه بر آن،شرکت همواره در تلاش است با ارائه راهکارهای متمایز و عالی،صاحبان صنایع را در جهت پیشبرد اهدافشان یاری نموده تا بتواند با انجام این مسئولیت گامی موثر در عرصه صنعت و رشد اقتصاد بر دارد.
لازم به ذکر است این شرکت با دارا بودن دفاتر در کشورهای اسلوونی و ترکیه قابلیت تامین بسیاری از تجهیزات و قطعات صنعتی تحریمی را دارد.

https://schnab.com

 

۰ ۰