تفاوت یخچال معمولی و یخچال اینورتر

تفاوت یخچال معمولی و یخچال اینورتر

سرعت پیشرفت علم در دنیای امروز به حدی است که گاهی متوجه تغییرات و تفاوت ها نمی شود. تکنولوژی موجود در ابزار و تجهیزات ما دستخوش تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است. شاید فقط به تفاوت ظاهر این دستگاه ها نگاه کنیم و از زیبایی بصری ظاهر شان قدردانی کنیم یا از ویژگی های اضافه شده به آن دستگاه ها هیجان زده باشیم. اما در واقع تغییرات زیادی در نحوه کار این ابزار صورت گرفته است. دانستن برخی از این تغییرات به ما کمک خواهد کرد تا نحوه استفاده از این دستگاه ها را بهبود ببخشیم. در حال حاضر یخچال ها در دو مدل مشترک و اینورتر موجود هستند. اما چه تفاوتی بین یک کمپرسور یخچال معمولی و یخچال اینورتر وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله از آچار باز به ما بپیوندم.

 

یخچال چگونه کار می کند

    یک کمپرسور یخچال معمولی چگونه کار می کند؟

    کمپرسورهای یخچال معمولی چگونه کار می کنند؟

    کمپرسور اینورتر یخچال چگونه کار می کند

    مزایای کمپرسورهای اینورتر

 

یخچال چگونه کار می کند

 

عملیات یخچال بر اساس یک سیستم ساده برنامه ریزی شده است. همه ما گاهی دست های خیسمان را در باد می گذاشتیم یا روی دست هایمان می میریدیم تا زودتر خشک شویم. اگر مراقب باشیم، با خشک شدن دست هایمان، روی پوست احساس سرما می کنیم. دست های ما گرم است و باعث تبخیر آب در دست ها می شود و بخار با بالا رفتن گرمای دست ها را از بین می برد و باعث سرما در سطح پوست می شود. همین طور برای سیستم خنک کننده هم پیش می رود. یخچال نقش آب را در دست ما بازی می کند. او گرما را از داخل یخچال خارج می کند و آن را با خود حمل می کند و در راه خود گرما را به محیط می فرستد. برای ایجاد این تابع به قسمت ها و قسمت های مختلف در یخچال نیاز دارید. کمپرسور یا موتور جزء اصلی یخچال است. این قسمت مسئول پمپاژ یخچال به مسیر حرکت داخل بدنه یخچال است.

کمپرسور یخچال در واقع موتور اصلی یخچال است

یک کمپرسور یخچال معمولی چگونه کار می کند؟

 

کمپرسور یخچال در واقع همان موتور کولر است. این قسمت از مایل ها، شیرها و پیستون ها تشکیل شده است. عملکرد کمپرسور حرکت گاز یخچال در یخچال است. یک لوله وارده و یک لوله خروجی نیز مسئول گردش یخچال هستند:

 

یخچال از طریق لوله ورود وارد کمپرسور می شود.

    سپس آسیاب می چرخد و پمپ می کند و یخچال را از طریق پیستون ها هدایت می کند و در نهایت از طریق دریچه به لوله خروجی می رود.

    به این ترتیب به دلیل افت فشار، یخچال به گاز تبدیل می شود و دمای آن بسیار افت می کند.

    لوله خروجی، یخچال را به محفظه یخچال منتقل می کند.

    یخچال در لوله های دیواره یخچال می چرخد و تبادل حرارت رخ می دهد.

    سپس یخچال از طریق لوله وارده دوباره به کمپرسور مکیده می شود.

بهترین محصولات سایت بکو لند

 

اطو بخار 2600 وات مدل 4126 بکو - قیمت اتو بخار 4126 بکو - بکو لند

اطو بخار بکو 2800 وات مدل 7128P - مشخصات قیمت خرید اتو بخار بکو - بکو لند

اطو مخزن دار بکو مدل 7126P - وب سایت رسمی بکو

بارسا اسپانسر بکو 2014 - تیم بارسلونا - وب سایت رسمی بکو

تماس باما - وب سایت رسمی بکو

تکنولوژی AquaTech در ماشین لباسشویی های بکو - بکو لند

تکنولوژی AutoDose در ماشین ظرفشویی بکو - وب سایت رسمی بکو

تکنولوژی HarvestFresh ™ در یخچال های بکو - وب سایت رسمی بکو

جاروبرقی بکو - خرید مشخصات قیمت جارو برقی بکو - وب سایت رسمی بکو

منبع :

 

https://en.gravatar.com/dionsweet4

https://www.reddit.com/r/business/comments/qssxqo/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C_beko/

https://dionsweet4.livejournal.com/profile

https://www.behance.net/danisama24

https://www.tripadvisor.com/Profile/danisO9648NQ

https://www.openstreetmap.org/user/DionSweet4

https://www.indiegogo.com/individuals/28058715

https://www.mixcloud.com/DionSweet4/

https://www.evernote.com/shard/s526/sh/1bed8c9d-b9bd-4328-89a9-e338422d436b/27f949f8003beafe68374eafbbb19862

https://www.4shared.com/u/xxgJJF3I/DionSweet4.html

https://www.liveinternet.ru/stat/bekoland.ir/

 

https://bekoland.ir/product-category/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%da%a9%d9%88/

۰ ۰

سیستم هوشمند خانه تنها با 2 ابزارک

ضرورت استفاده از دوربین مداربسته

سیستم‌های نظارت تصویری و دوربین مداربسته در بسیاری از مشاغل و صنوف به‌کاررفته است. در این مقاله  قصد داریم ? مسئله اساسی را بررسی کنیم که نشان می‌دهد شما به دوربین مداربسته در محل کار و صنف خود  نیاز دارید. CCTVدر اختصار به معنای تلویزیون مداربسته می­باشد. سیستم مداربسته مجموعه‌ای از دوربین‌های مداربسته است که تصاویر ویدیویی را دریافت، نمایش و ذخیره‌سازی می‌نماید. در برخی از راهکارها تصویر این دوربین‌ها با صدا توأم می­شود. در این سیستم‌ها یک دستگاه وظیفه ذخیره‌سازی و نمایش و مدیریت دوربین‌ها را بر عهده دارد. سیستم‌های مداربسته می‌تواند حالات مختلفی نظیر آنالوگ ، تحت شبکه و یا به‌صورت ترکیبی ( هیبرید) عرضه گردد

 

بیش از ? دلیل عمده برای نصب سیستم‌های نظارت تصویری در منزل یا محل کار وجود دارد، در این مقاله پنج مورد اساسی که نشانگر اهمیت سیستم‌های مداربسته است را تشریح می‌نماییم. همواره قلمرو و محدوده کسب‌وکارها دارای آسیب‌پذیری‌هایی می­ باشند و خطرات و تهدیدهای متنوعی در کمین آن‌ها می­باشد، به این دلیل صاحبان کسب‌وکارها لازم است اهمیت سیستم‌های مداربسته را درک نمایند،  تا کمتر دچار خسارت گردند.

اکنون به تشریح این مزایا می‌پردازیم :

?. دوربین مداربسته عامل بازدارنده

در گام اول می‌توان گفت دوربین مداربسته حکم بازدارندگی دارد و می‌تواند از وقوع سرقت و یا یک خرابکاری جلوگیری نماید. ممکن است این رخداد و خرابکاری در محدوده کسب‌وکار در حال وقوع باشد و با نصب دوربین بتوان از وقوع آن جلوگیری نمود و یا فرد خرابکار را منصرف کرد. مجرمان برای انجام اعمال خرابکارانه ممکن است انگیزه‌های متفاوتی را دنبال نمایند تا به دارایی و اموال شما دست یابند. اعمال بزهکارانه‌ای نظیر سرقت، خرابکاری، تخریب ملک و یا ترکیب این موارد ممکن است که مدنظر فرد متجاوز قرار گیرد. همواره مراکز کسب‌وکار به دلیل دادوستد پول و یا موارد بهادار مورد توجه افراد بزهکار قرار می‌گیرند، همین امر سبب می‌شود که کسب‌وکارها مخصوصاً خرده‌فروشی‌ها اهداف اصلی سرقت محسوب شوند.

به‌طورکلی دوربین مداربسته توسط نصابان حرفه‌ای نصب می‌شوند و این افراد می‌دانند که چه چیزی را در کجا نصب نمایند، با توجه به خصایص محیط و ویژگی‌های دوربین، این افراد انتخاب شایسته ­ای را برای مشتریان فراهم می­ نمایند. انتخاب نقطه مناسب برای دوربین، ضمن پوشش دهی نقاط آسیب‌پذیر و به تصویر کشاندن آن‌ها می‌تواند به‌عنوان عامل بازدارنده محسوب شود تا سارق را از هدف خود دور کند. این هدف اصلی بسیاری از صاحبان کسب‌وکار است که با نصب دوربین از وقوع جرم جلوگیری نمایند، چراکه سارق با دیدن دوربین نمی‌خواهد که از خود رد پایی باقی بگذارد و برای صاحبان کار این امر ساده‌ترین و آسان‌ترین راه است. دوربین‌های جدیدی وجود دارند که علاوه بر تصویر ، صدا را نیز منتقل می‌کنند و چند قابلیت ورودی و خروجی آلارم نیز دارند که در کسب‌وکارها ارزش‌افزوده امنیتی را برای صاحبان کار به ارمغان می‌آورند.

انتخاب نقطه مناسب برای دوربین، ضمن پوشش دهی نقاط آسیب‌پذیر و به تصویر کشاندن آن‌ها می‌تواند به‌عنوان عامل بازدارنده محسوب شود تا سارق را از هدف خود دور کند. این هدف اصلی بسیاری از صاحبان کسب‌وکار است که با نصب دوربین از وقوع جرم جلوگیری نمایند، چراکه سارق با دیدن دوربین نمی‌خواهد که از خود رد پایی باقی بگذارد و برای صاحبان کار این امر ساده‌ترین و آسان‌ترین راه است.

?. اثبات وقوع  جرم

 

 

حتما بخوانید: دوربین مداربسته ارزان   

 

مطابق آنچه در مزیت شماره یک این مقاله ذکر گردید، دوربین‌های مداربسته می‌توانند مدارک وقوع جرم را فراهم سازند. در حقیقت ثبت شواهد، دلیل اصلی پیاده‌سازی سامانه‌های نظارت تصویری است. دوربین مداربسته علاوه بر ثبت شواهد برای سلب مسئولیت کارفرما در قبال بی­ احتیاطی، می‌تواند برای پیگیری وقوع جرم کمک‌های بسیاری را نماید. دوربین مداربسته با اخذ تصاویر جرم و نمایش سارقین در شناسایی این افراد کمک بسیار می‌نماید و بسیاری از سارقان نمی‌خواهند تصویر آن‌ها ذخیره شود لذا در مکان‌هایی که دوربین وجود دارد، کمتر جرم رخ می‌دهد و دوربین عامل بازدارنده اساسی محسوب می‌شود.

?. نظارت بر کارکنان

دلیل دومی که دوربین مداربسته در کسب‌وکارها می‌تواند مفید واقع شود، بررسی و نظارت بر کارکنان است و در صورت وقوع یک حادثه و آسیب دیدن کارکنان می‌توان از تصاویر این دوربین برای مراجع ذیصلاح و بیمه استفاده نمود. یک کسب‌وکار خوب باید ضامن سلامتی کارکنان، مشتریان و صاحبان آن باشد و در صورت وقوع یک حادثه بتواند از این افراد دفاع کرده و حقوق قانونی آن‌ها را از بیمه پرداخت نماید. از سویی دیگر در صورتیکه یک فرد در حین کار دچار حادثه شود و این حادثه به دلیل بی احتیاطی این فرد رخ دهد، بتواند تصاویر دوربین‌ها را به مراجع ذیصلاح ارائه نماید و کارفرما بتواند بی گناهی خود را اثبات نماید که مسئول جراحت وی با کارفرما نیست و فقط به دلیل بی احتیاطی فرد بوده است. این تصاویر می‌تواند تا حدی درجه تقصیر را از کارفرمایان ساقط نماید.

?. مستندات مربوط به بیمه

حقوق مربوط به بیمه، یکی دیگر از مسائل مهم برای نصب دوربین محسوب می‌شود. بسیاری از ارگان‌های بیمه برای مشاغلی که دارای دوربین مداربسته هستند تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است، چراکه بیمه همواره به‌عنوان یک طرح پشتیبان مطرح می‌شود و باوجود دوربین مداربسته و تصاویر آن می‌توان مشکلات بسیاری از پرونده‌های بیمه نظیر سرقت، آتش‌سوزی آسیب دیدگی و جراحت را رفع نمود. با این تصاویر شما اطمینان خواهید داشت که بیمه حق شما را کامل پرداخت خواهد کرد و این امر خسارت شما را جبران کرده و به‌نوعی به سبب سوددهی کسب‌وکار شما می‌شود.

?. آرامش ذهنی و آسایش ذینفعان ( مدیران ، کارمندان ، مشتریان)

دلیل  پنجم برای نصب دوربین مداربسته، ایجاد آسایش و آرامش برای کارمندان، مشتریان و مدیران است. به‌طور مثال، کارمندان و مشتریان با مشاهده دوربین درک خواهند کرد که یک عامل امنیتی از آن‌ها محافظت می‌کند و دوربین به‌عنوان یک عامل بازدارنده می‌تواند سبب آسایش و آرامش خاطر این افراد شود. یک اصل اساسی در محیط کار وجود آسایش و آرامش است که این امر سبب بهبود بهره‌وری و کارایی افراد می‌شود، دوربین مداربسته می‌تواند برای مشتریان در فروشگاه‌ها، این آرامش و آسایش را ایجاد نماید و بدون دغدغه اقدام به خرید نمایند و بدین ترتیب بهره‌وری و اثربخشی هم در کارمندان و هم در خریداران افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: قیمت dvr   قیمت nvr    بهترین سوئیچ شبکه 

نتیجه گیری :

همواره قلمرو و محدوده کسب‌وکارها دارای آسیب‌پذیری‌هایی می­ باشند و خطرات و تهدیدهای متنوعی در کمین آن‌ها می­باشد، به این دلیل صاحبان کسب‌وکارها لازم است اهمیت سیستم‌های مداربسته را درک نمایند،  تا کمتر دچار خسارت گردند.

 

۰ ۰

معرفی انواع دوربین های مخصوص لباس پلیس

معرفی انواع دوربین های مخصوص لباس پلیس

با پیشرفت و رشـد تـکنولوژی ، تـجهیزات پـلیسی نیز پـیشرفت چشمگیری نموده است ، یکی از این تـکنولوژی ها دوربـین های

قابل حمل مخصوص لباس پلیس،با قابلیت کار در شرایط سخت

می باشد.

دراین مقاله به بحث و بررسی مشخصات و قابلیت های دوربین
های مخصوص لباس پلیس Streamax خواهیم پرداخت .

 

ویژگی هایی که دوربین های مخصوص لباس پلیس باید دارا باشند

تجهیزات نظامی و پلیسی می بایست دارای ویژگی های خاصی باشند که در این قسمت به بحث و بررسی درباره ی چند ویژگی از این دوربین ها خواهیم پرداخت .

 

دوربین های مخصوص لباس پلیس ، همانند چـشم سوم آن پـلیس عمل کرده و با ثـبت و ضبط وقایع کمک شایانی در موفقیت عـملیات  مختلف به تیم پلیسی می کند .

? مقاومت بالا :

دوربین های مخصوص لباس پلیس  باید دارای مقاومت بالایی در شرایط سخت در برابر عواملی مانند ضربه ، آب ، گرد و غبار و … باشند ، زیرا کارکرد این دوربین ها در شرایط سخت می باشد .

? دقت بالا :

به جهت کاربرد نظامی این دوربین ها ، دقت پارامتر بسیار مهمی می باشد که این دوربین ها باید دارا باشند .

? کیفیت بالا :

کیفیت بالا ، برای این دوربین ها الزامی است زیرا تصاویر ضبط شده می بایست تجزیه و تحلیل گردد ، بنابراین دوربین های مخصوص لباس پلیس باید دارای وضوح تصویر بالایی باشند .

 

 

مشخصات فنی دوربین مخصوص لباس پلیس استریمکس

? ? مگاپیکسل فیلم برداری ?? فریم

? ?? مگا پیکسل عکاسی

? دارای CPU قدرتمند Amberella A7

? دارای GPS داخلی ( انتخابی )

? اتصال از طریق WIFI ( انتخابی )

? اتصال ?G , 4G ( انتخابی )

? ارسال تصویر از طریق بلوتوث ( انتخابی )

? ضد ضربه و ضد آب IP68

? پروژکتور های LED مرئی و نامرئی

? قابلیت تشخیص حرکت

? تا ??? گیگ حافظه داخلی

? قابلیت نصب دوربین دوم

? ??? درجه زاویه دید

? دمای کارکرد  ?? – تا + ?? درجه سانتی گراد

? نشان دادن تصویر چهره تا ?? متر به صورت واضح

? دارای LCD دو اینچی

? ?? ساعت فعالیت مداوم

? دید در شب

? باتری لیتیومی ????MA

? پورت USB

? پورت HDMI

? پورت AV

? قابلیت نصب هدست

? دارای صدای دو طرفه

? شارژ اتومبیل

? دارای پایه شارژ مستقل

 

نتیجه گیری

پیشرفت در تجهیزات نظامی و پلیسی رابطه ی مستقیم دارد با قدرت نظامیِ واحد مربوطه ، بنابراین دوربین های مخصوص لباس پلیس شرکت اسـتریمکس با ویژگی های مهمی مانند دقت بالا ، مـقاومت در برابر شرایط سخت و کیفیت بالا در ضبط تصاویر  ، بسیار مناسب برای واحد های پلیسی و نظامی میباشد .

https://all4webs.com/heyir59755/1587158515931578-1588157515781?48192=52394

https://app.box.com/s/xvy12k58w3gwvdqz4l3qh7hxt0vd21xy

http://seomypassion12.inube.com/blog/8850646/

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/37141

۰ ۰

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

در اینفلوئنسر مارکتینگ، رهبران عقیده با جامعه گسترده برای اهداف بازاریابی و ارتباطات استفاده می شوند. هدف افزایش ارزش و اعتبار پیام برند خود بر اساس اعتمادی است که گروه هدف مربوطه به اینفلوئنسرها دارند.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ اساساً در مورد برنده شدن طرفداران برند یا محصول است که به عنوان متخصص در زمینه های خاص مورد تقاضا هستند. برای مثال، اینفلوئنسرها می توانند بر ارزیابی و ارزیابی محصولات، خدمات، برندها، شرکت ها یا کارفرمایان تأثیر بگذارند.با توجه به این تأثیر بر تصمیمات مصرف کننده، سئو سایت اصفهان اکثر شرکت های آلمانی از اینفلوئنسرها برای انتشار پیام های برند خود استفاده می کنند. دلیل دیگر علاقه شرکت ها این است که دسترسی برخی از یوتیوبرها بسیار زیاد است، همانطور که تعداد مشترکان ده ها میلیون نفر نشان می دهد. تأثیری که در اینجا با اینفلوئنسرهای کلاسیک با تعداد فالوورهای بالا مشهود است، با این وجود، در حال حاضر با به اصطلاح اینفلوئنسرهای میکرو با حداکثر 30000 فالوور وجود دارد. دلایل این امر این است که آنها گاهی اوقات نرخ تعامل بالاتری در کمپین ها دارند و مهمتر از همه، برای شرکت مقرون به صرفه تر هستند.

 

اساساً، سه نوع مختلف از اینفلوئنسرها را می توان متمایز کرد:

 

دوستداران برند: آنها تجربه گسترده ای با یک برند و پیوند قوی و مثبت با آن دارند.

منتقدان برند: آنها عموماً از شرکت انتقاد می کنند یا تجربیات منفی با یک محصول یا برند داشته اند. با دادن نظرات منفی بر تصمیم خرید یا نظر اشخاص ثالث تاثیر منفی می گذارند.

کارشناسان برند: این افراد به عنوان متخصص شناخته می شوند و برای بسیاری از افراد به عنوان مشاور در موضوعات خاص در دسترس هستند. کارشناسان برند معمولاً نگرش خنثی نسبت به یک برند یا محصول دارند و هنگام ارزیابی آن از دانش تخصصی خود استفاده می کنند.

اینفلوئنسرها می توانند برای مثال افراد زیر باشند:

 

کاربران شبکه های اجتماعی با تعداد فالوور بالا (به خصوص اینستاگرام و اسنپ چت)

رضایت مشتریان فعلی با تخصص ویژه

روزنامه نگاران

وبلاگ نویسان

یوتیوبر

افراد مشهور

حرفه ای ها و کارشناسان

سیاستمدار

اپراتور انجمن

...

این راهنمای فشرده نکات و ترفندهایی را برای موفقیت کمپین تأثیرگذار خود به شما ارائه می دهد. وایت پیپر به تمام سوالات شما از انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب تا پاداش پاسخ می دهد.

 

 

 

 

 

نمونه هایی از اینفلوئنسرها در یوتیوب

نمونه هایی از اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب عبارتند از hauls. در یک حمل و نقل، محصولاتی که توسط شرکت ها خریداری یا ارسال شده اند توسط رهبران عقیده ارائه می شوند. با انجام این کار، تصمیم خریدی که برای محصول گرفته می شود اغلب موجه است.

 

اسکرین شات YouTube BibisBeauty Palace

نمونه دیگری از اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب به اصطلاح LookBooks هستند. لباس‌های مختلف برای روند فعلی ارائه و مقایسه می‌شوند.

 

اسکرین شات YouTube Mariah Bethany

نمونه دیگری از اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب، آموزش هایی است که در آن محصولات یا شرکت ها تبلیغ می شوند. به عنوان مثال، Musikhaus Thomann با YouTubers کار می کند که آموزش های موسیقی را ارائه می دهند.

 

اسکرین شات YouTube GuitarTunes

به اصطلاح نظرات، که در آن یوتیوب‌برها به یک محصول امتیاز می‌دهند، در یوتیوب بسیار محبوب هستند. این ارزیابی‌ها اغلب ذهنی هستند و گاهی اوقات به طور انتقادی با محصولات برخورد می‌کنند.

 

اسکرین شات YouTube IGN

Ikea اکنون اولین زنجیره تجهیز است که به محبوبیت ستارگان یوتیوب نیز متکی است، که سه ساعت فرصت دارند تا اتاق نشیمن را به عنوان بخشی از یک چالش راه اندازی کنند. یعنی، کاربران یوتیوب AlexiBexi، Sara Desideria، Klein aber Hannah و Max Oberüber هستند که هر کدام یک ویدیو در مورد آن منتشر کردند.

 

اسکرین شات YouTube Max Oberüber

درست مانند یوتیوب، در اینستاگرام نیز می‌توان از تأثیر شخصیت‌های شناخته شده در شکل‌گیری نظر مصرف‌کننده استفاده کرد. برای مثال، ستارگان فوق‌الذکر یوتیوب، حساب اینستاگرام Ikea را در طول فیلمبرداری تصاحب کردند و در طول روز در استوری پست گذاشتند. حداقل به دلیل حدود 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، اینفلوئنسرها نیز در اینستاگرام یافت می شوند.

 

نمونه هایی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام

نمونه کلاسیک اینفلوئنسر، بازیکن ملی پوش آلمانی توماس مولر (6.6 میلیون دنبال کننده) است که محصول ژیلت را به وضوح جلوی دوربین می گیرد.

en market در اینستاگرام اکانت های مرتبط با تناسب اندام هستند.پاملا ریف نمونه معروفی از یک حساب اینستاگرام متخصص در تناسب اندام را ارائه می دهد. با بیش از 4 میلیون فالوور، این جوان 22 ساله با یک گروه هدف خاص دسترسی بسیار زیادی دارد.

 

اسکرین شات اینستاگرام پاملا ریف

البته کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ را می توان در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر، اسنپ چت یا فیسبوک نیز یافت. اکثر اینفلوئنسرها از چندین کانال استفاده می کنند که پیام های مربوطه را در آنها قرار می دهند. با این حال، تا کنون، وضعیت بازار در اینستاگرام و یوتیوب بیش از همه پیشرفت کرده است.

 

مجاز

با گسترش روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، نگاه حقوقی نیز به طور فزاینده ای به پست های اینفلوئنسر معطوف می شود. از نظر الزامات برچسب‌گذاری، پست‌هایی که اینفلوئنسرها برای آنها پول دریافت کرده‌اند یا محصولات رایگان برای آنها ارسال شده است، باید به این عنوان برچسب زده شوند. یک "حمایت شده توسط" معمولاً خیلی مبهم بیان می شود. اگر پست خود را به‌عنوان «تبلیغ»، «تبلیغاتی» یا در مورد ویدیوها به‌عنوان «پشتیبانی‌شده توسط قرار دادن محصول» علامت‌گذاری کنید، مطمئن هستید. از طرف دیگر، اگر اکثراً دنبال کنندگان انگلیسی زبان دارید، باید یک "تبلیغ" به وضوح در کنار پست خود داشته باشید، نام های آلمانی به تنهایی در اینجا کافی نیستند. medienanstalten.de یک ماتریس برچسب‌گذاری منتشر کرده است که توضیح می‌دهد چه چیزی باید برای هر قالب در نظر گرفته شود.

 

شرکت هایی که می خواهند از این مدل کسب و کار برای خود استفاده کنند، باید توافقات دقیقی با اینفلوئنسر انجام دهند و مشخص کنند که ماهیت تبلیغاتی پست باید مشخص شود.

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejournal.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

 

 

۰ ۰

بازاریابی وابسته به چه معناست؟

بازاریابی وابسته به چه معناست؟

بازاریابی وابسته یک مدل تبلیغاتی است که در آن یک شرکت به دیگران (به عنوان مثال، وبلاگ نویسان) برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ایجاد فروش پول پرداخت می کند. شرکت‌های وابسته تبلیغات می‌گذارند یا محصولات یا خدمات را در وب‌سایت، برنامه یا وبلاگ خود بازاریابی می‌کنند. کمیسیون در سرنخ هایی که به فروش تبدیل می شوند پرداخت می شود.

 

چگونه می توانم یک بازاریاب وابسته شوم؟

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته، در نظر بگیرید که از چه پلتفرمی برای تبلیغ محصولات و/یا خدمات استفاده خواهید کرد.6 وبلاگ ها کانالی موثر برای تبلیغات و تبلیغ هستند، زیرا به وبلاگ نویس اجازه می دهد تا به عنوان یک متخصص، نظر خود را درباره پیشنهاد بیان کند.

 

پس از شناسایی یک پلتفرم، دسته بندی خاصی را پیدا کنید که با آن راحت هستید یا به آن علاقه مند هستید. یک بخش متمرکز بهتر می تواند به شما در جذب یک پایگاه اختصاصی مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌های وابسته تحقیق کنید و یک یا چند مورد را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید، چه کسب کمیسیون‌های بالا یا ایجاد ترافیک بیشتر. در نهایت، محتوای جامد و جالب را در اطراف پیشنهادات ایجاد کنید و برای افزایش ترافیک سایت خود تلاش کنید.

 

نمونه ای از بازاریابی وابسته چیست؟

Buzzfeed یک شرکت رسانه دیجیتال مستقر در نیویورک است که به خاطر اخبار ویروسی و داستان‌های سرگرمی، آزمون‌ها و بررسی محصولات شهرت دارد. بخش خرید Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکای مختلف را مشخص می کند و آنها را بررسی می کند. بازدیدکنندگان می توانند بررسی های محصول Buzzfeed را بخوانند و پیوندهای وابسته را برای خرید انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ایجاد شده از وب سایت آنها کمیسیون دریافت می کند.

 

به عنوان یک بازاریاب وابسته چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

درآمد برای بازاریابان وابسته متفاوت است، برخی از آنها چند صد دلار و برخی شش رقمی درآمد دارند. بستگی به این دارد که چه چیزی در بازار عرضه می شود، چه میزان نفوذ بازاریاب، میزان دسترسی شرکت وابسته و چه مقدار زمان برای بازاریابی محصولات سرمایه گذاری شده است. اغلب، کسانی که زمان بیشتری را صرف بازاریابی محصولات شرکت می کنند، درآمد بیشتری کسب می کنند.

 

بازاریابی وابسته در سال 2021: چیست و چگونه می توانید شروع کنید

 

در ساعتی ناخدا بیدار شوید. از طریق انسداد کامل، خیابان‌های مملو از مسافران نیمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنید. از طریق ایمیل بعد از ایمیل خسته کننده تا زمان انتشار شیرین در ساعت پنج وارد ایمیل شوید.

 

صدای وحشتناکی است؟

 

چه می‌شود اگر به‌جای پرداختن به یکنواختی و بی‌حوصلگی مسابقه موش‌ها برای کسب درآمد چند دلاری، می‌توانید در هر زمان و از هر کجا - حتی وقتی خوابید - درآمد کسب کنید؟

 

این مفهوم پشت بازاریابی وابسته است.

 

بازاریابی وابسته یک تاکتیک محبوب برای افزایش فروش و ایجاد درآمد آنلاین قابل توجه است. فشار جدید به سمت تاکتیک های بازاریابی نه چندان سنتی که هم برای برندها و هم برای بازاریابان وابسته بسیار مفید است، نتیجه داده است. در حقیقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاریابی وابسته استفاده می کنند، آماری که با افزایش هزینه های بازاریابی وابسته هر ساله در ایالات متحده، همچنان افزایش می یابد.

هر ساله 10.1 درصد افزایش هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده وجود دارد، به این معنی که تا سال 2020، این رقم به 6.8 میلیارد دلار خواهد رسید.

در سال 2018، هزینه‌های بازاریابی محتوا 62 درصد از طرح‌های بازاریابی سنتی ارزیابی شد، در حالی که به طور همزمان سه برابر بیشتر از روش‌های سنتی تولید می‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاین را می توان به تأثیر بازاریابی وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغییر کرد و نرخ‌هایی بین 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را برای سازندگان ارائه کرد و این فرصت را برای شرکت‌های وابسته فراهم کرد تا درآمد غیرفعال خود را بر اساس عمودی که در آن می‌فروشند به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

بازاریابی وابسته جیسون استون، که با نام دیگر مربی میلیونر شناخته می شود، تنها در ماه های ژوئن و ژوئیه سال 2017، مسئول 7 میلیون دلار فروش خرده فروشی بود.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته فرآیندی است که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. شرکت وابسته به سادگی محصولی را که از آن لذت می برد جستجو می کند، سپس آن محصول را تبلیغ می کند و از هر فروش که انجام می دهد، بخشی از سود را به دست می آورد. فروش از طریق پیوندهای وابسته از یک وب سایت به وب سایت دیگر ردیابی می شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
۰ ۰

کانال تلگرام دکتر ماکان آریا پارسا

کانال تلگرام دکتر ماکان آریا پارسا

 

 

آنها باهوش هستند. همه در آن شرکت می کنیم...!

 

شاید اگر از مردم بپرسیم که آیا توهم زیرکانه ای داری یا نه، هیچ کس نگوید بله! من توهم هوش دارم! و البته ویژگی اصلی توهم هوش این است که خود فرد از رفتار خود آگاه نیست وگرنه هیچکس دوست ندارد فریب بخورد! برای شناخت بهتر خود لطفا این مقاله را تا انتها بخوانید و فکر نکنید همه چیز را می دانید!

https://t.me/drmacancom

 

دکتر ماکان آریا پارسا تاجر ایرانی کتابی به نام توهم هوش را ترجمه کرده است. او در این کتاب از توهمی به نام «توهم هوش» یا به طور کلی تر، «توهم هوش» صحبت می کند.

 

در مقاله زیر می خواهیم بررسی کنیم و ببینیم که چرا "توهم هوش" مضر است و چگونه از این توهم جلوگیری کنیم؟

 

پس از مطالعه این مقاله با بیوگرافی و کتاب های آریا پارسا بیشتر آشنا می شویم.

 

 

 توهم هوش چیست؟

 

توهم هوش دو سطح دارد.

 

در اولین و ساده ترین سطح، ما 100? مطمئن هستیم که آنچه خوانده ایم یا دیده ایم درست است.

 

اما سطح دوم پیشرفته تر است و مخاطرات بالاتر است.

یا وقتی نوبت به بالاترین سطوح اقتصاد ایالتی می رسد، برخی افراد راه حل های فوری و اصلاحی ارائه می دهند.

 

در عین حال اگر مشکل از نحوه بازی تیم ورزشی است، همه به عنوان کارشناس علوم ورزشی از اشتباهات مربیان و داوران صحبت می کنند.

 

حقیقت این است که ما سعی می کنیم همه چیز را معنا کنیم و این یک توهم در ما ایجاد می کند. چیزی که استیون هاوکینگ باهوش بزرگ معاصر می بیند مخالف دانش و بدتر از نادانی است.

 

در این سطح فکر می کنیم خیلی بیشتر از آنچه به ما یاد داده شده است می دانیم. یعنی در برآورد هوش و مهارت خود در یک موضوع اشتباه می کنیم. بنابراین ما اعتماد به نفس کاذبی خواهیم داشت که رهایی از آن آسان نیست.

 

علائم توهم چیست؟

 

فکر می کنید چنین جملاتی را از دیگران شنیده اید یا خودتان از آنها استفاده کرده اید؟

 

من خودم می دانستم و نیازی به گفتن نبود

 

این مقاله هیچ ربطی به من ندارد.

 

من مکرر به یک سمینار رفتم اما فایده ای نداشت.

 

کتاب های تکراری بهترین افزودنی برای روز هوشمند ما با دانش هستند.

 

· نه! این درست نیست! همه آنها اشتباه می کنند!

 

دیدن این صحنه در مهمانی ها احتمالاً همان چیزی است که همه درباره سیاست فکر می کنند.

 

 

چه چیزی توهم هوش را در ما ایجاد می کند؟

 

این عوامل اساساً توهم هوش را در ما ایجاد می کنند:

 

1- سیستم پاداش مغز

 

در مغز هورمونی به نام دوپامین (هورمون لذت) وجود دارد.

 

وقتی مغزمان به ما می گوید که این هورمون را آزاد کنیم، لذت می بریم.

 

مثلا وقتی به ما خبر می دهند که در بانک جایزه گرفته ایم، وقتی در کنکور قبول می شویم یا اطرافیانمان تشویق می شوند.

 

مغز ما می خواهد با ترشح مداوم این هورمون شادتر باشد، بنابراین به دنبال دلیلی برای این کار است. یکی از دلایل اصلی ترشح دوپامین توسط مغز این است که ما چیزی را می دانیم یا حداقل احساس می کنیم که آن را می دانیم.

 

هر بار که چیزی را می دانیم یا مهارتی را می دانیم و آن را انجام می دهیم، سیستم پاداش در مغز فعال می شود. درست مثل یک معتاد!

 

 2- اهمیت قضاوت دیگران

 

شاید شما هم چنین افرادی را دیده باشید! افرادی که معمولا حرف دیگران را تکذیب می کنند و فکر می کنند دیدگاهشان درست است!

 

این افراد مجذوب ظاهر افراد کاملاً متفاوت، باهوش و متفکر هستند. حقیقت این است که آنها دوست دارند به عنوان بهترین کسانی که می شناسند شناخته شوند. این افراد که من به آنها «دانای کل» می گویم معمولا شنوندگان خوبی نیستند. آنها تمایلی به مشورت با دیگران ندارند و می خواهند دانش آنها جدید و متفاوت باشد.

 

این افراد توهم هوش را تشکیل می دهند زیرا معمولاً برای نظرات دیگران ارزش کمتری قائل هستند.

 

گاهی اوقات بهتر است باورهای خود را در مورد مسائل مختلف دوباره بررسی کنیم. ما اغلب فکر می کنیم که باورها و هوش ما واقعی و غیرقابل انکار است.

 

به عنوان مثال، ممکن است فکر کنیم که سرمایه گذاری در طلا امن ترین راه برای سرمایه گذاری است. اما واقعاً چند بار سعی کرده ایم تحلیل تکنیکال را رد کنیم؟

برای اینکه مطمئن شوید چیزی را یاد گرفته اید، باید ببینید چقدر در انجام آن مهارت دارید. دانش تنها با تمرین و تکرار می تواند به مهارت تبدیل شود.

 

برای مقابله با توهم هوش باید عملگراتر باشید. به این ترتیب نه تنها توهم هوش را از بین می برید، بلکه اعتماد به نفس خود را نیز افزایش می دهید.

 

3- موتور یادگیری خود را همیشه روشن نگه دارید

 

هر چیزی و همه چیز را امتحان کنید

 

این اولین قدم برای دور شدن از توهم هوش است که باورهای شکل گرفته در خود را اصل نمی دانیم.

 

 3- فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

 

تا صد سال پیش اینترنت و فضای مجازی نامی نداشتند، اما اکنون ستون فقرات همه زندگی ها هستند.

 

عضویت در شبکه های اجتماعی پس از خرید گوشی موبایل به یک عادت تبدیل شده و به منبع اصلی اخبار تبدیل شده است.

 

با خواندن متنی فلسفی درباره اگزیستانسیالیسم یک کلیک فاصله دارید. چقدر به خواندن چگونه بمب اتمی بسازیم نزدیک هستید؟

 

پس دنیای اطلاعات و اخبار، درست و غلط، سالم و ناقص در دستان شماست. سرعت تولید اطلاعات به قدری بالاست که فرصتی برای تحلیل و بازنگری وجود ندارد.

 

چگونه با توهم هوش کنار بیایم؟

 

زمان تجویز داروی توهم زا فرا رسیده است.

 

1. بپذیرید که باورهای شما درست نیست

 

2. هوش کافی نیست، کسب مهارت

 

۰ ۰

فواید دارچین و عسل برای آرتروز؛ خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و تغذیه ای

فواید دارچین و عسل برای آرتروز؛ خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و تغذیه ای

 

عسل و دارچین معمولاً به عنوان افزودنی های شیرین به دستور العمل ها و نوشیدنی های گرم شناخته می شوند، اما یقینا چیزی فراتر از طعم عالی ارائه می دهند. از آنجایی که عسل و دارچین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند، ممکن است بتوانند به افراد مبتلا به آرتریت نیز کمک کنند.

 

درمان زانو درد با عسل و دارچین

در طول تاریخ و هنوز هم، دارچین به عنوان داروی بسیاری از بیماری ها در نظر گرفته شده است. از آن برای تسکین فشار خون بالا، دندان درد، آرتریت و موارد دیگر استفاده می‌شود. عسل قرن‌هاست که برای اهداف دارویی استفاده می‌شود و به داشتن تعدادی اسید آمینه، مواد معدنی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها معروف است. . تحقیقات همچنین نشان می دهد که عسل ممکن است برخی از خواص ضد التهابی را داشته باشد. و برای درمان آرتروز می توانید از خواص عسل طبیعی بهره ویژه ببرید.

 

عسل و دارچین نیز در شیوه های آیورودا برای مواردی مانند کاهش وزن و سوء هاضمه استفاده می شود. همچنین از این اصل پیروی می کند که بیماری بر اساس عدم تعادل در بدن، استرس، یا آگاهی فرد است. و با تجویز غذا ها و داروهای گیاهی ارگانیک سعی در بازگرداندن تعادل به جسم بیمار را دارند.

 

خواص دارچین برای زانو درد و آرتریت

دارچین ادویه ای شیرین است و دارای ترکیبات زیادی است که به سلامت کلی شما کمک می کند. این ادویه دارای مواد مغذی زیادی مانند فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، روی و غیره است. با خواص آنتی اکسیدانی خود - مانند سینامالدئید و اسید سینماتیک - شناخته شده است که از آسیب سلولی در بدن جلوگیری می کند.

 

دارچین از پوست درختان دارچین به دست می آید. انواع مختلفی از دارچین وجود دارد که از نقاط مختلف جهان می آید. از ریشه، میوه، گل و برگ درخت دارچین برای ادویه، پخت و پز و مصارف دارویی استفاده می شده است. برخی از مواد مغذی آن شامل کلسیم، پروتئین، آهن، ویتامین D و پتاسیم است.

 

دارچین همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شدید آن به بیماران مبتلا به آرتریت کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که دارچین دارای بالاترین فعالیت آنتی اکسیدانی در بین 26 ادویه است. برخی از خواص آنتی اکسیدانی موجود در پوست دارچین عبارتند از:

 

پروسیانیدین: این ماده معمولاً در میوه ها و سبزیجاتی مانند انواع توت ها، پرتقال، انگور، آناناس، هویج، بادمجان و مغزها مانند بادام هندی، بادام و گردو یافت می شود. پروسیانیدین ها همچنین دارای خواص ضد التهابی هستند.

کاتچین: به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد از آسیب سلولی جلوگیری می کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این خاصیت همچنین می تواند از تجزیه غضروف در بدن جلوگیری کند. پس به راحتی قابل درک است که ترکیب دارچین و عسل برای درد مفاصل کاملا اثرگذار و مسمر ثمر خواهد بود.

 

علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که ترکیبات فلاونوئیدی متعدد در دارچین دارای خواص ضد التهابی است

 

.

 

 

چه مقدار دارچین در روز برای درد آرتروز مصرف می شود؟

 

محققان دریافته اند که مکمل دارچین می تواند یک درمان بالقوه برای بهبود علائم بالینی در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و التهاب باشد.

 با این حال، قبل از شروع مصرف دارچین برای علائم خود، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

 

عسل برای استخوان و درد مفاصل

عسل یک محصول طبیعی است که از قدیم الایام برای اهداف تغذیه ای و دارویی استفاده می شده است. عسل همچنین به عنوان یک درمان جایگزین برای شرایط بالینی توصیف شده است.

 

خواص آنتی اکسیدانی اصلی عسل فلاونوئیدها و پلی فنول ها هستند. این دو خاصیت دارای ترکیباتی هستند که اثرات ضد التهابی در عسل دارند. یک مطالعه نشان داد که عسل دارای اثر ضد التهابی است و می تواند برای درمان التهاب مزمن و حاد استفاده شود.

 

همراه با عسل، سرکه سیب یکی دیگر از موارد محبوب برای استفاده چند منظوره از جمله درمان برخی از بیماری‌های سلامتی است. مصرف خوراکی و استفاده موضعی، می تواند در فرآیند درمان التهابات دست و پا با عسل طبیعی به شما کمک کند.

 تحقیقات کافی برای نشان دادن اینکه سرکه سیب می تواند به آرتریت کمک کند، در حال انجام است.

 

حقایق تغذیه ای عسل

طبق گزارش USDA، یک فنجان عسل خام دارای پتاسیم، پروتئین، ویتامین C، کلسیم و آهن است.

خطرات و عوارض جانبی

اگرچه دارچین و عسل هر دو برای کمک به آرتریت شناخته شده اند، اما خطراتی نیز وجود دارد. عسل به دلیل داشتن کالری و قند می تواند باعث افزایش وزن شود. همچنین شناخته شده است که باعث افزایش قند خون می شود. دارچین کاسیا (در مقایسه با دارچین سیلان که در سطح بین المللی یافت می شود رایج ترین در بازارهای آمریکا است) حاوی کومارین است و در صورت مصرف زیاد باعث آسیب کبد و کلیه می شود. اما باید بدانید که این هدایای الهی هرگز نمی توانند خطرناک تر از غذاهای کارخانه ای و کنسروها و فست فود های کشنده موجود در بازار باشند.

 

 

 

استفاده در میان وعده و غذاها

راه های زیادی برای گنجاندن عسل و دارچین در رژیم غذایی و سبک زندگی شما وجود دارد. افزودن آن به بلغور جو دوسر، چای یا اسموتی ها گزینه بسیار خوبی است. دارچین و عسل نیز افزودنی های عالی به دستور العمل های ناهار، شام و میان وعده ها هستند.

 

یک پیشنهاد خیلی خوب

از عسل و دارچین برای مصارف زیادی استفاده می شود. چه در یک چای یا در یک دستور غذا اضافه شود، اینها برخی از مواد اصلی شناخته شده در خانواده ها هستند. همچنین تحقیقاتی در مورد اهداف و فواید دارویی آنها وجود دارد. اگر به دنبال درمان های اضافی برای کمک به آرتریت هستید، چه داروهای طبیعی، چه داروها یا پمادها، پیروی از دستورالعمل ها و پیشنهادات یک متخصص مراقبت های بهداشتی مهم است. آنها می توانند به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کنند. پس برای درمان آرتروز با عسل بدون هیچ نگرانی از این نعمت گرانقدر بهره ببرید.

همچنین برای خرید عسل طبیعی اصل می توانید به فروشگاه با تجربه سوغات نهاوند مراجعه نمایید.

 

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=fd016738-1c37-402a-9435-b3148af2bddd

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://soghatnahavand.ir/

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:BobbyMiller4

https://www.pubpub.org/user/sharna-meyer-35

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

 

۰ ۰

داکرومات چیست

داکرومات چیست

داکرومات اصلی ترین پوشش معدنی است که بیشتر در توربین های بادی، کامیون های سنگین، دریایی، کشاورزی، تجهیزات ساختمانی و صنایع هوافضا و غیره استفاده می شود.

یک پوشش داکرومات با کیفیت خوب دارای ویژگی های مختلفی مانند حفاظت در برابر خوردگی چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانیکی و غیرفعال شدن است. اکسیدهای روی و کربنات‌ها می‌توانند به ناحیه آسیب‌دیده بروند و پوشش را بازسازی کنند، این امر خود ترمیم پوشش داکرومات را امکان‌پذیر می‌کند.

پوشش داکرومات مزایای مختلفی را ارائه می دهد. داکرومات 5-7 میکرون و داکرومات L 7-9 میکرون است. پوشش داکرومات نیازی به تردی هیدروژنی، اسید شویی یا آبکاری الکتریکی ندارد. مواد تشکیل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگی هستند. ماهیت معدنی آن را در برابر حلال های آلی مقاوم می کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگی محافظت بیشتری نسبت به روی دارد. جدا از تمام این ویژگی ها، پوشش داکرومات دارای مزایای زیست محیطی نیز می باشد، زیرا از فلزات غیر سمی تشکیل شده است. از آنجایی که بر پایه آب است، عاری از سایر حلال های سمی است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: این روکش از فلکس آلومینیوم روی با کلاسورهای مختلف به رنگ نقره ای ساخته شده است.

داکرومات 310/320: این روکش آلومینیوم روی مبتنی بر کروم شش ظرفیتی است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ و غیره استفاده می شوند.

داکرومات 500: این روکش آلومینیوم روی مبتنی بر کروم شش ظرفیتی است که خود روغن کاری می شود و در اتومبیل، ساختمان، آسیاب بادی و غیره استفاده می شود.

Geomet 720: این روکش ورقه ای آلومینیومی بر پایه سیلیکات است که کاملاً عاری از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

Geomet 321: این نیز پوشش ورقه‌ای آلومینیوم روی مبتنی بر سیلیکات است

کاملا عاری از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

Geomet 500: این نیز پوشش ورقه‌ای آلومینیوم روی سیلیکات است

کاملاً عاری از کروم است، خود روغن کاری می شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسیاب بادی و غیره

Geomet 320/360: این یکی دیگر از پوشش های ورقه ای آلومینیوم روی پایه سیلیکات است که کاملاً عاری از کروم است. محتوای آلومینیوم بالایی دارد و مقاومت حرارتی بهتری را ارائه می دهد. به خصوص برای دیسک ترمز استفاده می شود.

به دلیل خواص، کاربردها و مزایای آن، انواع مختلف پوشش های داکرومات تقاضای زیادی در بازار دارند. تولید کنندگان زیادی

انواع داکرومات

پوشش داکرومات دارای کاربر های بسیار وسیع و ارزشمندی در صنعت میباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردی ه?ـدروژن?، سازگاری با پوشش های بعدی و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها میباشد . برای مثال در کشور ژاپن شرکت های تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهی  م? کنند ، هم چن?ن برای ابزار آ?ت جنگـ? در ایالات متحده آمریکا  ، اسـتانداردهای نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازی ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه های ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه های ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و میرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوی مواد تفلون?، ذرات ر?ز روی، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببرای به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روی و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه میباشد برای ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دمای 100 درجه سانتیگراد بخار شده و مواد روی قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـای  حدود 320 الی 350 درجه سانتیگراد پودرهای آلوم?ن?م و روی کام?"روی قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روی سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روی محافظت م? شود
از کاربردهای متنوع پوشش داکرومات در صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پیچ و مهره ، واشر ، لوله های آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسی و ...
-
صنایع دریایی :
قطعات خارجی موتور ، بست ها و لوله های آب ، تجهیزات سبک ، زنجیر ها و ....  
 
-
صنایع ریلی :
پیچ و مهره ، واشر ، بست ، ریل ، فنر و ...

-
صنایع کشاورزی و گلخانه ای :
یچ،مهره،واشر،بست ریل،قطعات پرسی و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نیروگاه ها و تاسیسات انتقال نیرو :
یراق آلات ، پیچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

۰ ۰

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

لایه میانی کارتن سه لایه ( 3 لایه ) فلوت است که از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده است. امروزه با افزایش تکنولوژی توانایی تولید کاغذ صاف با کاغذهای بازیافتی وجود دارد. لیکن برای داشتن کیفیت بالاتر بهتر است از ورق های تازه استفاده شود.

کارتن سازی در کرج

لایه صاف خارج کارتن که به آن لایه خارجی نیز می گویند صیقلی تر و مقاوم تر در برابر آب می باشد. برای تولید این لایه از درختانی چوب نرم و دارای فیبرهای بلندتری هستند مانند صنوبر و کاج استفاده می گردد و برای تولید لایه صاف داخلی کارتن که به آن لایه داخلی نیز می گویند. از درختان با چوب های سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

 

۰ ۰

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

شرکت هواپیمایی یا شرکت هواپیمایی شرکتی است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روی هواپیما، مدیریت بار را نیز بر انجام می دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عملیات شرکت های هواپیمایی  شهران گشت معراج. بسیار گسترده است و مهم نیست که یک شرکت هواپیمایی بین المللی باشد یا یک شرکت هواپیمایی کوچک محلی، با این حال، این شرکت هواپیمایی طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مدیریت می کند.

 

مسافران می توانند بلیط های خود را مستقیماً از خود شرکت های هواپیمایی خریداری کنند یا از عوامل خود در سراسر جهان بلیط بخرند. یک برنامه پرواز منظم برای پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در نتیجه شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود انجام می دهند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ایرلاین معراج

۰ ۰