محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

هنگام فکر کردن به سئوی سایت، محتوا باید اولویت اول شما باشد. محتوای با کیفیت نحوه تعامل، اطلاع رسانی، حمایت و خوشحالی مخاطبان است. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای دیده شدن موتورهای جستجو بسیار مهم است. در واقع، به همین دلیل است که جدول تناوبی عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز می‌شود و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.

چه مقاله های وبلاگ، صفحات محصول، یک صفحه درباره، توصیفات، ویدیوها یا هر چیز دیگری که برای مخاطبان خود ایجاد می کنید، درست کردن محتوای خود به این معنی است که شما پایه ای برای پشتیبانی از سایر تلاش های SEO خود دارید.

کیفیت

"فقط به این فکر کنید که کاربران چه می خواهند و فکر کنید اگر جای موتور جستجو بودید، آیا از فرستادن کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کردید؟" Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می گوید. "آیا احساس غرور می کنید که برای آن وب سایت تضمین کنید و آن را در رتبه اول برای یک پرس و جو قرار دهید؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اینجاست که بسیاری از کارهای فنی تر و بهینه سازی موتور جستجو سنتی تر ممکن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خیر» است، احتمالاً نشانه‌ای از این است که قبل از اینکه به چیزهای فنی فکر کنید، باید ارزش بیشتری برای کاربران ایجاد کنید.

ارائه محتوای اساسی، مفید و منحصر به فرد به کاربران چیزی است که آنها را وادار می کند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنایی و اعتماد شوند. اینکه چه چیزی کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی‌های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تجزیه می‌کند:

محتوای اطلاعاتی باید دقیق، جامع، اصلی و حرفه ای ارائه شود.

محتوای هنری باید اصیل، منحصر به فرد و بیانگر درجه بالایی از مهارت باشد.

محتوای خبری باید عمیق، به خوبی استناد، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.

برندهایی که محتوای پول یا زندگی شما (YMYL) را ایجاد می‌کنند باید به این استانداردها توجه ویژه داشته باشند زیرا الگوریتم‌های Google ممکن است به سیگنال‌های اعتبار، تخصص و قابلیت اعتماد (E-A-T) اهمیت بیشتری دهند.

محتوا سنگ بنای تلاش های سئوی شماست و جایی برای صرفه جویی نیست. ایجاد - و سرمایه گذاری در - یک استراتژی محتوای واضح برای موفقیت سئو شما بسیار مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای آخرین اخبار و نکات مربوط به محتوا، بخش جستجوی موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانک‌گذاری کنید.

تحقیق

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (عباراتی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند) شاید مهمترین عامل طراحی سایت پس از ایجاد محتوای خوب باشد. این به شما کمک می کند محتوایی را توسعه دهید که به آنچه مردم در جستجوی آن هستند پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن پرس و جوها داشته باشد.

اریک انج، مدیر سئوی قدیمی و مدیر کل شرکت مشاوره Perfect Digital، می‌گوید: «درک زبانی که مشتریان استفاده می‌کنند فوق‌العاده مهم است، وقتی به شیوه‌ای که آنها صحبت می‌کنند، شما را بسیار مرتبط‌تر می‌کند، و این باعث نمی‌شود که تغییر دادن. بنابراین، تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن روشی که شما ممکن است از تحقیقات کلیدواژه استفاده کنید ممکن است در حال تکامل باشد، اما نیاز به آن نیست.

تحقیق کلمات کلیدی می‌تواند بینش‌هایی درباره ماهیت نقاط درد و نیازهای مخاطبان شما - خواه ناوبری، اطلاعاتی یا تراکنشی - علایق آنها، میزان علاقه (که با حجم جستجو مشخص می‌شود)، سطح رقابت برای آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل اجرا هستند، از آنها برای اطلاع رسانی به تولید محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا قرار دهید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه ای]

طبقه بندی کلمات کلیدی را بر اساس هدفشان در نظر بگیرید: اطلاعاتی، معاملاتی، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه که در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی می شود ارجاع دهید تا انواع نتایجی را که Google برای نمایش هر درخواست انتخاب می کند، مشاهده کنید. ممکن است گوگل هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال، تایپ کردن "ساندویچ" بیشتر نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است برای رقابت برای آن کلمه کلیدی به یک استراتژی محلی نیاز باشد. درک اینکه گوگل چه نوع محتوایی را برای کلمات کلیدی مختلفی که در حال تحقیق هستید نشان می‌دهد، کمک می‌کند تا مشخص شود که چه نوع محتوایی باید بسازید و کدام یک از صفحات شما واجد شرایط رتبه‌بندی برای آن شرایط هستند.

 کلمات کلیدی

بعد از اینکه در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان برای یافتن شما تحقیق کردید، آن کلمات کلیدی را در متن، زیرعنوان ها و عناوین خود بگنجانید - اما نه به قیمت خوانایی یا سایر مواردی که موتورهای جستجو را بر خوانندگان اولویت می دهد.

به بیان ساده، کلماتی را که می خواهید صفحه شما پیدا شود در نظر بگیرید و به طور طبیعی از آنها استفاده کنید.

بری شوارتز، سردبیر اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بین زبان مورد استفاده در پرس و جوهای جستجو و محتوایی که کاربران انتظار دارند پرس و جوهای آنها ظاهر شود.

«من فکر می‌کنم که لازم نیست لزوماً به این فکر کنید که سؤال چیست. بنابراین، برای مثال، من داستانی در مورد کنسول جستجوی گوگل نوشتم که در آن اعلان‌هایی درباره حذف دستورالعمل noindex برای فایل robots.txt اضافه می‌کرد.» شوارتز گفت. در زمان‌های قدیم، احتمالاً خط موضوع اعلان کنسول جستجو را مستقیماً در عنوان قرار می‌دادم، زیرا مردم آن خط متن را کپی و جایگذاری می‌کنند و سعی می‌کنند آن را جستجو کنند تا اطلاعات بیشتری پیدا کنند. . اکنون، گوگل در این مورد بسیار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نیست نگران انجام دقیق تطابق کلمات کلیدی در پرس و جو باشید – گوگل بسیار هوشمندتر است که آن را فراتر از آن گسترش دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که ابتدا برای کاربران می نویسید و موتورهای جستجو در درک زبان طبیعی بسیار بهتر می شوند. برای بهبود رتبه بندی خود، هر مفهومی از فرمول های "چگالی کلمات کلیدی" را کنار بگذارید.

طراوت

موتورهای جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که می‌توانید به‌روزرسانی‌های جزئی در صفحات خود انجام دهید، تاریخ انتشار را به‌روزرسانی کنید یا به طور مداوم صفحات جدید و کم‌کیفیت تولید کنید تا تازگی را افزایش دهید.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. انجام این کار سایت شما را برای بینندگان مفیدتر می کند و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی نگهداری می شود.

گوگل همچنین مدت‌هاست که از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) می‌نامد به‌عنوان فاکتور رتبه‌بندی محتوا برای انواع خاصی از پرس‌و‌جوها استفاده کرده است. اگر یک عبارت جستجو ناگهانی محبوب شود - برای مثال "طوفان" زمانی که یک طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را برای آن جستجوها اعمال می کند و نتایج برای منعکس کردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغییر می کند. این برای قطعه های برجسته نیز صادق است.

ممکن است بتوانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب، رویدادها یا تعطیلات آتی و اخبار فوری، از افزایش تازگی برای افزایش دید خود در صفحه نتایج استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که افزایش مرتبط با QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما ممکن است در نتایج جستجو عمیق‌تر شود.

[نکته حرفه ای]

پاسخگویی صریح به سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. اولاً، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که به طور خاص طراحی شده است تا نیازهای مخاطبان خود را برآورده کند. دوم، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای سعی می کنند پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سؤالات پاسخ دهید، ممکن است صفحه شما به عنوان یک قطعه برجسته نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از جستجوهای گوگل بدون کلیک روی محتوای دیگر به پایان می‌رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل کردن جستجوهای آنها در صفحه نتایج هستند. برخی از این پاسخ‌ها دارای مجوز هستند (همانطور که در مورد اشعار موسیقی وجود دارد) و برخی مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده‌اند.

گاهی اوقات یک قطعه برجسته گنجانده می شود، همانطور که در اینجا وجود دارد.

بهینه‌سازی محتوای شما برای تکه‌های ویژه و پاسخ‌های مستقیم ممکن است دید بیشتری نسبت به یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد داشته باشد، و انجام این کار ممکن است شانس بازگرداندن آن به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی را افزایش دهد.

مشاور رایگان سئو سازمانی سئو داخلی، می‌گوید: «بعضی از مشتریان من گفته‌اند که وقتی [نتایج غنی] را دریافت می‌کنند، کلیک می‌کنند. «من فکر می‌کنم تفکر استراتژیکی وجود دارد که باید در مورد کلمات کلیدی اعمال شود که شما سعی می‌کنید آنها را برای قطعه‌های غنی رتبه‌بندی کنید تا مشخص کنید، به نظر می‌رسد که من یک کلیک دریافت خواهم کرد یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم. ؟"

بومن می گوید: "گاهی اوقات، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه در بالا - زیرا قصد آنها هرچه باشد، باید عمیق تر شوند." اما گاهی اوقات، هدف یک کاربر این است که یک پاسخ سریع دریافت کند و گوگل را ترک کند. اگر هدف این باشد، ممکن است پرس و جو چندان عالی نباشد.»

تصمیم برای خدمات سئو سایت در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود، باید بر اساس معنای افزایش دید برای برند شما تعیین شود. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، این سرمایه گذاری ممکن است موجه باشد. اگر به دنبال افزایش ترافیک هستید، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روی آن کلیک می کنند یا خیر.

عمق

بری شوارتز، ویراستار اخبار Search Engine Land، توصیه می‌کند: «محتوای سایت شما باید به اندازه‌ای عمیق باشد که به سؤال کاربر به شیوه‌ای «قابل توجه، کامل یا جامع» پاسخ دهد، همانطور که در پست مشاوره به‌روزرسانی اصلی Google می‌گوید.

"آیا "تحلیل روشنگر یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهید که فراتر از واضح است؟" آیا حاوی اطلاعات اصلی است؟ آیا این اطلاعات تحقیق شده و واقعی است؟ شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو، ارزش قابل توجهی دارد، زیرا این دقیقاً همان نوع محتوایی است که Google می خواهد در بالای نتایج خود قرار دهد.

بخش دشوار این است که بفهمید محتوای شما چقدر باید کامل باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، شما می خواهید ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید، اما این لزوماً به این معنی نیست که باید کلمات بیشتری را برای دستیابی به تعداد کلمات دلخواه به کار ببرید. برخی پرسش‌ها، مانند «سریع‌ترین پستاندار خشکی چیست»، پاسخ نسبتاً ساده‌ای دارند، زیرا سؤالات دیگری مانند «چرا یوزپلنگ سریع‌ترین است» ممکن است توضیح عمیق‌تری را طلب کند. هنگام تصمیم گیری در مورد عمق شیرجه، پرس و جو، ترجیحات مخاطبان و پیشنهادات رقیب خود را در نظر بگیرید.

 چند رسانه ای

متن پایه ای است که اینترنت بر روی آن ساخته شده است، اما این بدان معنا نیست که به طور جهانی بهترین رسانه برای محتوای شماست. فرمت‌های دیگر نیز می‌توانند نمایانگر بیشتری را در نتایج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاویر، ویدئو، صدا یا فرمت های دیگر را در نظر بگیرید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمایز کند.

بعد از اینکه بر روی قالبی که برای کاربرانتان بهترین است، تصمیم گرفتید، چند رسانه ای خود و همچنین صفحاتی را که آن را در آن جاسازی کرده اید بهینه کنید تا قابل کشف تر شود. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای ارائه خدمات چندرسانه‌ای و برداشتن مقداری از بار سرورهای شما است. این می تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد، که برای سرعت سایت و تجربه کاربری شما عالی است.

با هر فرمتی که انتخاب می کنید، همچنان می خواهید از متن توصیفی برای تکمیل محتوای خود استفاده کنید و زمینه را برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان فراهم کنید. اگر ویدیو یا پادکست است، می‌توانید رونوشت اضافه کنید. اگر تصویر است، از متن جایگزین و زیرنویس استفاده کنید. همچنین می‌توانید چند رسانه‌ای خود را با داده‌های ساختاریافته علامت‌گذاری کنید تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان یک نتیجه غنی را افزایش دهید.

۰ ۰

تخلیه چاه چیست؟ وچرا انجام می شود؟

تخلیه چاه چیست؟ وچرا انجام می شود؟

تخلیه چاه عملی است که در آن کلیه مواد از ته چاه به صورت کامل خارج می شوند. تا چاه باز سازی شود. شرکت ما کلیه خدمات تخلیه چاه نظیر:تخلیه چاه، تخلیه چاه غرب تهران، تخلیه چاه شرق تهران، تخلیه چاه جنوب تهران،تخلیه چاه شمال تهران و.. را به انجام می رساند. مادر شرکتخود این اطمینان را به شما می دهیم که با انجام عمل تخلیه چاه و لایروبی مشکل شما را برطرف کنیم.تخلیه چاه معمولا زمانی انجام می شود  چاه بازکنی شرق تهران که شما نیازمند این عمل باشید و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب که معمولا بادیدن بالا زدگی کف دسشویی و بوی نامطبوع همراه است ایجاد می شود. ابته در بیشتر موارد عمل بالا زدگی گرفتگی لوله چاه فاظلاب است که در این صورت شما نیاز به لوله بازکن دارید.چاه فاظلاب باید خیلی سریع تخلیه شود وگرنه باعث خرابی چاه و خسارت به خانه می شود.

تخلیه چاه چگونه انجام میشود؟

تخلیه چاه توسط ماشین لجن کش و مکنده های آن انجام می شود که باز هم به ماشین های دارای تخلیه چاه یا لجن کش های 12 هزار لیتریو 6 هزار لیتری تقسیم بندی می شوند.  چاه بازکن ولایه روبی نیز مثل حمل انجام می شود. این نکته را هم بدانید که ماشین تخلیه چاه و لجن کش ها در واقع باید مخزن بزرگ داشته باشند وتانکر های ماشین و تانکر های لجن کش رویش باید بزرگ باشد. در شرکت ما هموارهاز ماشین های تخلیه چاه بزرگ و بروز دنیا استفاده میشود.

در تخلیه چاه شرکت ما چه کارهایی انجام می شود؟

  1. پیدا کردن محل چاه
  2. تعمیر چاه کهنه وباز سازی چاه
  3. بازکردن درب چاه
  4. کول گذاری چاه و فاظلاب
  5. نصب دریچه بازدید فاظلاب
  6. بیرون آوردن گوشی و اشیا فلزی
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخیص محل ترکیدگی لوله
  9. از بین بردن حشرات موزی
  10. تشخیص ترک خوردگی وتریکیدگی آب
  11. بلوک چینی دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قدیمی به چاه جدید
  14. لایه روبی چاه
  15. تبدیل چاه کهنه به چاه نو
  16. ترمیم چاه کهنه و ریزش کرده
  17. کول گذاری و جلوگیری از ریزش چاه
  18. نصب منحول وتخلیه چاه منحول

   حوادث ریزش چاه فاضلاب

لازم است بدانید که بسیاری از حوادث در تخلیه چاه ناشی از بی دقتی ساکنین ساختمان ها است. لوله بازکن چنین حوادثی به این دلیل اتفاق می افتد که مالک ساختمان اصلا وضعیت چاه را بررسی نکرده است. ودر صورت لزوم تخلیه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخلیه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب دیواره چاه را از بین می برد وباعث نشست زمین هم می شود.و در این صورت شما می بینید که دیواره چاه از بین رفته ودیگر نمیتوان آن را ترمیم کردجهت جلوگیری از چنین امر مهمی حتما بایدضمن رعایت نکات ایمنی از یک متخصص برای رسیدگی به امر تخلیه وبازسازی چاه کمک بگیریدو حتما به وضعیت چاه ها رسیدگی کنید

تخلیه مکانیزه چاه چیست و چگونه است؟

تخلیه مکانیزه انواع چاه های فاضلابی همچون چاه جذبی و چاه سپتنیک در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت کاملا تضمینی توسط کارشناسان ما انجام می شود.خدمات تخلیه چاه توسط ما به صورت شبانه روزی است ودر اسرع وقت انجام می گردد.حتی اگر درنیمه شب دچار مشکل گرفتگی فاظلاب و یا تخلیه چاه شدید می توانید با ما تماس بگیرید.

وجود ابزار های قدرمتند وبروزدر شرکت ما باعث شده خدمات وسرویس ما به سرعت وبا بهترین کیفیت انجام شود،یکی از این خدمات تخلیه چاه است که ما آن را با بهترین دستگاه ها و همچنین با تجربه ترین تکنسین ها این حوزه به انجام برسانیم.توجه داشته باشید که حتما برای تخلیه چاه از متخصصین با تجربه استفاده کنید. چرا که این امر بسیار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصی که برای تخلیه چاه شما به شما مراجعه می کند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای شما به وجود آید

خوشبختانه متخصصان ما دارای تجربه کافی در این زمینه هستند وبرای تخلیه چاه از روش های علمی و حرفه ای استفاده می کنند. که با استفاده از این روش ها محل دقیق چاه را پیدا کرده وبا کمترین خرابی درب آن را باز کنند.همچنین کلیه کارهای بنایی را خود متخصصان ما انجام میدهند وشما نیاز به استخدام اوستا بنا ندارید.

در آخر باید به شما بگویم که شرکت خدمات فنی کیوان با بیش از 15 سال تجربه فعال در زمینه خدمات فنی وتاسیساتی ساختمان همچون لوله بازکنی،تخلیه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگی لوله،نصب توالت،تعویض کاسه توالت،ساخت سرویس بهداشتی،از بین بردن بوی بد فاضلاب وهزاران خدمت دیگر درخدمت شما عزیزان است.

 

 

۰ ۰

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

پیشنهادهای جدیدبرای گره‌گشایی از مذاکرات

 

تهران و واشنگتن از بررسی پیشنهادهای جدید مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا برای گره‌گشایی از مذاکرات خبر می‌دهند.

پس ‌از طرح «پیشنهادهای جدید برجامی» ازسوی اتحادیه اروپا و پیگیری رایزنی‌ها در این راستا، برخی مقام‌ها و رسانه‌های غربی تلاش کردند این پیشنهاد را «آخرین فرصت» برای احیای توافق هسته‌ای سال ???? قلمداد کرده و با به‌راه انداختن بازی‌ رسانه‌ای، جمهوری‌اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاکنون اخبار موثقی از محتوای پیشنهادهای جدید اتحادیه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از یک‌سو وزارت امورخارجه آمریکا اعلام می‌کند که این کشور درحال بررسی این موضوع است و ازسوی دیگر مذاکره‌کننده ارشد ایران از تبادل‌نظرهای «جدی» و «سازنده» با طرف‌های مقابل پیرامون مذاکرات وین خبر می‌دهد. علی باقری‌کنی دراین باره در حساب توییتری خود نوشت: «ما نیز ایده‌هایی برای جمع‌بندی مذاکرات، هم از لحاظ شکلی و هم محتوایی داریم که به اشتراک گذاشته خواهد شد

در روزهای اخیر یک دیپلمات اروپایی و یک مقام آمریکایی وجود ضرب‌الاجل در مذاکرات را رد کردند، اما تأکید آنان بر اینکه «زمان برای مذاکرات رو به‌پایان است»، نشان می‌دهد طرف‌های مقابل همچنان از راهبرد «اولتیماتوم» به‌عنوان حربه‌ای برای تحت‌فشار قرار دادن ایران و تغییر مسیر گفت‌وگوها استفاده می‌کنند.

برهمین اساس هم بود که جوزپ بورل، مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه «فایننشال تایمز» نوشت: «باید برای استفاده از این فرصت بی‌مانند با هدف رسیدن به موفقیت تصمیم‌هایی اتخاذ کنیم و پتانسیل بزرگ اجرای کامل این توافق نشان داده شود، من هیچ جایگزین مؤثر یا جامع در دسترسی نمی‌بینم

این درحالی است که سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست‌خبری اخیر خود گفت که واشنگتن درحال بررسی پیش‌نویس تفاهم برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل برجام است که بورل با آمریکا و ایران به اشتراک گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغییرات پیشنهادی ازسوی اتحادیه اروپا هستیم و درمدت کوتاهی به آنها پاسخ خواهیم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://ednawise2.livejournal.com/profile

https://issuu.com/ednawise2

https://www.twitch.tv/ednawise2

https://www.tripadvisor.com/Profile/708ednaw

https://www.4shared.com/u/8aCKi507/EdnaWise2.html

https://www.deviantart.com/ednawise2

https://www.wattpad.com/user/EdnaWise2

https://www.zillow.com/profile/EdnaWise2

https://www.indiegogo.com/individuals/29870489

https://www.mixcloud.com/EdnaWise2/

https://www.sbnation.com/users/EdnaWise2

https://www.reverbnation.com/artist/female6268754544

https://loop.frontiersin.org/people/1929351/bio

https://hubpages.com/@ednawise4

https://unsplash.com/@ednawise2

 

 

۰ ۰

استرچ پالت

استرچ پالت

 

شرکت ماشین سازی چمران با هدف تامین ماشین آلات صنایع بسته بندی و مشاوره در زمینه بسته بندی محصولات تاسیس گردیده است. و اکنون با بهره گیری از تجربه زیاد موفق به ارائه ماشین آلات بسیار با کیفیت در این عرصه گردیده است.

 

تعریف پالت :

پالت (pallet) یک وسیله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستیک و یا فلز ساخته می‌شود. که از آن جهت جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استیکر برقی و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن استفاده می شود . کالاها را بر روی آن قرار می‌دهند و با تسمه‌های فلزی یا پوشش‌های پلاستیکی محکم کشش‌پذیر (فیلم استرچ) به پالت بسته می شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا وزن بیشتری را تحمل نمایند و یا از جنس با استحکام بالاتری می سازند.

 

 

دستگاه استرچ پالت دستگاهی برای بسته بندی محصولات بروی انواع پالت می باشد . این دستگاه بسیار مناسب برای کشیدن انواع فیلم مخصوص استرچ بر روی محصولات مختلف روی پالت می باشد. از دستگاه استرچ پالت در کارخانجات صنعتی که دارای خطوط تولید بالا و نیازمند به حفاظت محصولات خود می باشند، استفاده می کنند.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد مختلف استفاده می شود بطور مثال جهت بسته بندی پالت بشکه های ??? لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل، پالت کاشی  پالت کتاب و از این دست محصولات کاربرد دارد. می توان به جای استفاده از سیستم سلفون کشی از سیستم نایلون شیرینک و مشعل نیز استفاده نمود.

 

وظیفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلی وظیفه دستگاه استرچ پالت کشیدن فیلم استرچ  به دور محصول می باشند تا یک لایه نایلونی محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی این چنینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن می توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگی بسته بندی نمود . اغلب این دستگاه ها توانایی تنظیم مقدار کشش فیلم استرچ را دارند. وظیفه شایان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول می باشد.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

?- بسته بندی انواع پالت کارتن با هر سایز ابعاد و اندازه

 

?- بسته بندی انواع بطری در تعداد بالا

 

?- بسته بندی همزمان چند کارتن بر روی پالت

 

?- مشخص بودن کالا از زیر پوشش نایلون استرچ

 

مزایای دستگاه استرچ پالت :

 

?- محافظت محصول از گرد و غبار

 

?- کمک به زیبایی محصول

 

?- سرعت بالا بسته بندی محصول

 

انواع دستگاه استرچ پالت به صورت زیر دسته بندی می شوند :

 

?- دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

 

?- دستگاه استرچ پالت دروازه ای

 

?- دستگاه استرچ پالت مرغک دار

 

?- دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

 

?- دستگاه ربات استرچ پالت

 

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان :

روند کار دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به این صورت می باشد که پالت محصول را برروی صفحه گردان دستگاه قرارداده و لبه ی نایلون استرچ را به یک قسمت از پالت متصل می نماییم و سپس دستگاه استرچ پالت را استارت زده تا صفحه گردان شروع به چرخش کند و روند سلفون و استرچ کشی به دور پالت محصول انجام گیرد.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت دروازه ای :

 

در دستگاه استرچ پالت دروازه ای، محصول توسط جک پالت یا لیفتراک بروی صفحه  قرار گرفته و با چرخش صفحه دوار دستگاه استرچ پالت، سلفون به دور محصول پیچیده می شود. کارکرد دستگاه استرچ پالت دروازه ای مشابه دستگاه استرچ پالت صفحه گردان می باشد. از دستگاه استرچ پالت دروازه ای جهت بسته بندی محصولات حجیم با وزن بالا استفاده می گردد.

 

 دستگاه استرچ پالت مرغکدار :

روند کار دستگاه استرچ پالت مرغکدار همانند دستگاه های استرچ پالت فوق می باشد با این تفاوت که در بالای دستگاه تکیه گاهی به صورت اهرم برای تثبیت و نگهداری پالت ها روی هم در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده که از احتمال ریزش محصولات از روی پالت جلوگیری می کند. اهرم فوقانی دستگاه را مرغک می نامند.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی:

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانطور که از اسم آن مشخص است کاربرد اساسی و اصلی در بخش سلفون کشی چمدان و ساک های مسافرتی داشته و بسته بندی مطمئن به دور از گرد و خاک و رطوبت را برای کاربران فراهم ساخته است. روند کار دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانند دستگاه های فوق می باشد.

 

دستگاه ربات استرچ پالت :

در استرچ پالت رباتی دستگاه به صورت ربات به دور پالت می چرخد و عملیات سلفون کشی را انجام می دهد و نیازی به حمل و هدایت پالت توسط لیفتراک و جک پالت به سمت دستگاه استرچ پالت نمی باشد. با این تفاوت که ربات استرچ پالت فرآیندی برعکس تمام استرچ پالت های نام برده دارد. دستگاه ربات استرچ پالت دستگاه مجهز به سنسور چشم الکترونیکی می باشد که به صورت اتوماتیک به دور پالت می چرخد.  در دستگاه ربات استرچ پالت هیچ محدودیت وزنی وجود ندارد. سرعت بالای ربات استرچ پالت و سهولت کار و عدم جابجایی پالت از مزایای این نوع دستگاه می باشد.

 

سلفون کش یا استرچ کش :

بطور کلی سلفون کش به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم بندی می گردد.

سلفون کش دستی (استرچ کش دستی) :

این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی با روکش سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ظروف یکبار مصرف که حاوی مواد غذایی می باشد را توسط این دستگاه بسته بندی می نمایند. از این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی همچون گوشت ، مرغ ، ماهی، سبزیجات ، قارچ، قارچ دکمه ای میوه جات و … استفاده می گردد. عملیات بسته بندی در این دستگاه بصورت دستی بوده و توسط اپراتور به راحتی انجام می پذیرد.

 

سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتریکی آن به طور مداوم گرم می باشد و دارای یه سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه فیلم روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ چسبیده شود، آن را برش می دهد. دمای صفحه داغ این دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد. سلفون ها در عرض های متفاوتی وجود دارند تا برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی، سبزیجات، ماهی ، میوه و… مورد استفاده قرار بگیرند.

 

دستگاه سلفون کش دستی دارای دو غلطک جهت چرخیدن رول به روی دستگاه و یک تیغه حرارتی جهت برش سلفون و اتویی تفلونی جهت چسباندن و جمع شدن سلفون به ظرف می باشد.

 

کاربرد دستگاه سلفون کش (استرچ کش اتوماتیک) :

کاربرد این دستگاه بیشتر در سوپر مارکت ها ، رستوران ها ، کافه ها ، فروشگاه های گوشت و پروتئینی، هایپر کارکتها، کارگاه ها و کارخانه های بسته بندی می باشد.

 

سلفون کش اتوماتیک (استرچ کش اتوماتیک) :

در سلفون کش اتوماتیک بعد از قرار گرفتن ظرف حاوی محصول بروی کانوایر موجود بروی دستگاه کلیه عملیات پیچیدن فیلم سلفون غذایی به ظرف و برش و چسباندن به ظرف بصورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام می شود.

 

 

 

۰ ۰

معرفی ربات تبچی|ربات تبلیغات در تلگرام

معرفی ربات تبچی|ربات تبلیغات در تلگرام

 

ربات سینچی  از فروشگاه وبمستران در خدمت شما هستیم با محصولی فوق العاده و تبلیغاتی تلگرام به وسیله ربات تبچی شما میتونین تبلیغ خودتون رو داخل تلگرام به هزاران هزار سوپر گروه ارسال کنید و تبلیغاتی موثر داشته باشید بهترین سورس تبچی فیلم زیر رو نگاه کنین

بهترین سورس تبچی

فیلم زیر رو نگاه کنین :

 

شاید شما هم مثل خیلی های دیگه اولین بار باشه نام ربات تبچی رو میبینین و بخاین

دقیقا و کاملا بدونین این ربات چیکار میکنه و چطوره کار میکنه ؟! این محصول اختصاصی

فروشگاه وبمستران است ، ربات تبچی ربات تبلیغات انبوه تلگرامی است تا هر تعدادی

که بخاین میتونین بهش سوپر گروه تلگرامی معرفی کنید و به صورت خودکار تبلیغاتتون

داخل گروه ها با توجه به تنظیمی که میکنین انجام میشه

 

دانلود ربات تبچی

ربات تپچی که شامل این پکیچ میشود شامل سورس ربات + 4 ساعت فیلم اموزشی از

چگونگی نصب سورس ربات روی سرور مجازی و چگونگی انجام کار با ربات و قسمت های

مختلف آن ،  میشود جهت مشاوره و یا سوال با ما در ارتباط باشید

سورس تبچی بدون دیلیت

 

این ربات بیشتر برا ویو زدن و تبلیغات انبوه ، و ممبر گیری برا گروه ها مناسب هست

حتی میتونید ازش کسب درامد هم بکنید ! به وسیله این ربات در تلگرام مطالب

کانال ، و یا چالش های خودتون رو پر بازدید کنید و در دید هزاران هزار

ممبر قرار دهید ، اگر باز هم به توضیح نیاز داشتید با من تماس بگیرید

سرور ربات تبچی

بله برای استفاده از ربات نیاز به سرور مجازی است که اگر ندارید میتوانین توسط خود ما تهیه

کنید و اقدامبه نصب ربات کنید ؛ در صورت هرگونه مشکل پشتیبانی مشکل

شما را حل خواهد کرد !

خرید ربات تبچی

فقط کافیه Ram سرور مجازیتون 2 باشه و سورس رو روش نصب کنید ! راستی اموزش نصب سورس روی

سرور مجازی به صورت فیلم اموزشی در پکیچ قرار دارد

قیمت سورس ربات + 4 ساعت فیلم اموزشی کار با ربات 20 هزار تومان میباشد

که محصول و پکیچ ربات تپچی رو میتونین پس از پرداخت به صورت خودکار دانلود کنید

راستی اگه بلد نیستین ربات رو روی سرور نصب کنید تیم ما رایگان براتون نصب میکنه

ما یک ربات تبچی کامل و نصب شده به شما تحویل می دهیم ضمنا مایل باشید

یک ربات تبچی برای شما طراحی میکنیم ، با ما تماس بگیرید

تلفن پشتیبان

09162403314 پاسخگویی در ساعات 9 صبح الی 9 شب جهت مشاوره و سوالات شما

ایدی تلگرام :

Tarah_javan@

ربات تبچی تحت ویندوز

فیلم زیر را تماشا کنید : فیلم زیر فیلم صحت کار تبچی تحت ویندوزه :

 

ما علاوه بر نسخه تبچی تحت سرور یه نسخه هم برا ویندوز اماده کردیم ، ربات تبچی نسخه ویندوز یکی از بهترین نرم افزار های تحت ویندوز برای تبلیغات داخل تلگرام هست تمامی توضیحات در فیلم بالا داده شده است درباره این نرم افزار ، شما میتوانید این نرم افزار به صورت انلاین از همین صفحه خریداری کنید ، قبل از خرید حتما فیلم کارایی اون رو ببینید !

 

ربات تبچی آماده اگر نمیخاین ربات تبچیتون رو خودتون درست کنین و با مسائل فنی آشنا نیستین ، نگران نباشین ، سایت ما براتون یه ربات تبچی آماده میسازه و بهتون یاد میده چطوری باهاش کار کنین ، قیمت ربات تبچی اماده بدون دیلیتی ، همراه با نصب بر روی سرور ، شماره مجازی ، آموزش و پشتیبانی 60 هزار تومان هست و پس از سفارش کمتر از 24 ساعت بهتون تحویل داده میشه خواهشمندیم ، قبل از سفارش با آی دی تلگرامی Tarah_javan@ هماهنگی کنین و تمامی سوالاتتون رو بپرسین تا خریدی لذت بخش از فروشگاه وبمستران داشته باشین

سوالاتی که ممکنه داشته باشین

1-به طور خلاصه ربات تبچی برا من چیکار میکنه ؟

به طور خلاصه شما لینک گروه بهش میدین سپس وقتی به صورت خودکار توی این گروه ها عضو شد پست های کانالتون یا هرچیزی که میخاین تبلیغ کنین رو بهش میدین و با یه کلیک براتون میفرسته

2-منفعت ربات تبچی چیه ؟

فرض میکنم شما مدیر یه کانال تلگرامی هستین یا توی کار تبلیغات در زمینه تلگرام ، با خرید ربات تبچی شما به راحتی میتونین بازدید پست های کانال خودتون رو بالا ببرید و در سراسر تلگرام دیده بشین به عبارت دیگه افرادی که داخل گروه های تلگرام فعالیت میکنن وقتی پست شما رو میبینن جدای از ویویی که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بیاد و حتی عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گیری رو هم میشه به منفعت هایی که ربات تبچی براتون داره اضافه کرد

3-الان دیگه همه گروه ها ضد لینک دارن و ربات ها رو پاک میکنن تبچی رو پاک نمیکنن ؟

در 3 سالی که تبچی میفروشم همیشه یکی از سوالات شما مشتریان عزیزم همین بوده میگین الان دیگه اکثر گروه ها ضد لینک دارن و تبچی رو پاک میکنن این تصور کاملا اشتباست چون اول اینکه ربات تبچی ای که ما براتون میسازیم به صورت bot نیست و به صورت یه اکانته ، دوم اینکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامی وجود دارن که ضد لینک ندارن و مناسب کار تبچی هستن ، اگه این گروه ها رو ندارین نگران نباشین ما خودمون در اختیارتون قرار میدیم

4-تبچی های زیادی رو نصب کردم اکثرشون دیلیتی دارن مال شما هم دیلیتی داره ؟

بزرگترین مشکل ربات های تبچی دیلیت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشی و ربات تبچی دیلیت بشه غم بزرگیه ، تبچی اماده که ما بهتون میفروشیم بدون دیلیته چون بر اساس جدیدترین الگوریتم های تلگرام برنامه نویسی شده و همچنین خودما هم 24 ساعته پشتیبانی میکنیم و همچنان در حال توسعه اون هستیم

 

https://www.openstreetmap.org/user/BrianaMarina2

https://www.tripadvisor.com/Profile/F6173PEbrianam

https://www.4shared.com/u/vP3yZeI2/BrianaMarina2.html

https://www.zillow.com/profile/BrianaMarina2

https://www.indiegogo.com/individuals/29862373

https://www.mixcloud.com/BrianaMarina2/

https://www.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://hubpages.com/@brianamarina

https://unsplash.com/@brianamarina2

https://www.evernote.com/shard/s598/sh/92eb8ff3-8779-a9cd-8f93-cbe2baff5904/2ff0b0a5ca117dcfbe0f29bfc5e7ed38

https://www.liveinternet.ru/stat/shop.themmaker.ir/

https://coub.com/brianamarina2

https://giphy.com/channel/BrianaMarina2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/42372622-6fb2-4a4f-a789-52177ba5e4ab/Briana-M

https://www.fanfiction.net/~brianamarina2

https://seekingalpha.com/user/56916822/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://www.spreaker.com/user/16666721

https://justpaste.it/2sgj7

 

 

۰ ۰

چگونه محصولات خود را در اینستاگرام بفروشیم

چگونه محصولات خود را در اینستاگرام بفروشیم

با ایجاد فروشگاه آنلاین در اینستاگرام، مردم می توانند محصولات شما را مستقیماً از عکس ها و ویدیوهای شما خریداری کنند. درباره اینکه چگونه می توانید مردم را برای خرید پیشنهادات خود ترغیب کنید، بیشتر یاد بگیرید. با این چند نکته، می توانید بهتر محصولات خود را در اینستاگرام در معرض دید دیگران قرار دهید و آنها را معرفی کنید.

در یک نظرسنجی که توسط شرکت فیسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اینستاگرام به آنها کمک می کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سریعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در این مقاله سعی داریم چند نکته کلیدی برای شما بیان کنیم تا با رعایت آنها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید. شما می توانید محصول خود را به طور مداوم در پست های خود نشان دهید تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اینستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel میتوانید از پیشرفت پیج اینستاگرام خود مطمئن شوید.

  1. همیشه سعی کنید محصولات خود را در غالب پست به دیگران نشان دهید.

پست‌هایی در مورد محصولات خود با سرعتی منظم، مانند یک روز مشخص از هفته، ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.

  1. فرآیند ایجاد محصولات خود را آشکار کنید.

فالوورهای خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببرید تا کارهای سختی را که برای ساخت محصولات شما انجام می شود ببینید.

  1. تمام تغییرات محصولات خود را نشان دهید.

تمام گزینه های محصول خود را نمایش دهید تا مشتریان شما بتوانند انتخابی از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نکات برجسته داستان را برای محصولات مختلف ایجاد کنید.

استوری های شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما می‌توانید استوری ها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید. در هر هایلات نسبت به موضوع آن استوری ها را ذخیره کنید تا کاربران در زمانی که به آنها نیاز دارند به راحتی آنها را پیدا کنند.

  1. از پس زمینه استفاده کنید.

به این فکر کنید که چه رنگ ها و بافت هایی به برجسته و دیده شدن محصولات شما کمک می کند، مانند دیوارهای سفید یا طرح دار. شما فقط می توانید از یک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمینه خود استفاده کنید. برای انجام اینکار نیاز به هزینه سنگین ندارید و می توانید از چیزهای دم دستی استفاده کنید.

  1. عکس‌ها و ویدیوهایی را که مشتریانتان با محصولاتتان پست کرده‌اند به اشتراک بگذارید.

وقتی مشتریان محصول شما را در عکس‌ها و ویدیوها برچسب‌گذاری می‌کنند، از آن‌ها اجازه بگیرید تا آن را در حساب کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارند.

  1. آموزش هایی در مورد روش های مختلفی که مردم می توانند از محصول شما استفاده کنند ایجاد کنید.

از داستان ها برای ایجاد یک راهنمای گام به گام یا اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی تر در IGTV استفاده کنید.

  1. تعامل را با فالوورهای خود بیشتر کنید.

از برچسب سؤال در استوری های خود استفاده کنید تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنید. به این ترتیب، مردم می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات شما بیاموزند و از خرید مطمئن شوند.

فروش محصولات در اینستاگرام با رعایت 4 نکته:

در یک نظرسنجی که توسط فیس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که اینستاگرام، اولین پلتفرم بصری، به آنها کمک می کند محصولات و خدمات جدید را کشف کنند. به همین دلیل است که حتی بزرگترین شرکت های تجاری و صنعتی در اینستاگرام به تبلیغ و نمایش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ های محصولات اینستاگرام به آنها کمک می کند تا این کار را راحت تر انجام دهند و در عین حال فروش خود را افزایش دهند.

در واقع در بسیاری از موارد هدف آنها این است که: با ورود افراد به اینستاگرام آنها را به وب‌سایت خود هدایت کنند. این یک راهکار عالی و رایگان برای افزایش بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه فروش بیشتر می باشد. در واقع بهتر است برای فروش محصولات خود با استفاده از اینستاگرام، برچسب‌های محصول را به عکس‌ها یا ویدیوهای خود در پست و استوری خود اضافه کنید. افراد با ضربه زدن روی محصول می توانند نام محصول و قیمت آن را مشاهده کنند. به مشتریان خود بگویید که می توانند مستقیماً از حساب تجاری شما خرید کنند. به عنوان مثال، یک استوری بسازید و به دنبال کنندگان خود بگویید که اکنون می توانند محصولاتی را که می بینند در اینستاگرام خرید کنند.

  • بیش از یک محصول را در یک پست تگ کنید، با نمایش چندین محصول چشم نواز تأثیر بگذارید و توجه افراد را جلب کنید. شما می توانید با ترفندهای خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوی فالوورهای خود را بالاتر ببرید مانند؛ نماهایی از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهید. مانند عکسبرداری از زوایای مختلف بدون نمایش کامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معکوس در استوری های خود استفاده کنید. تاریخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنید، که با ضربه زدن در هنگام ویرایش استوری های خود می توانید آن را پیدا کنید. از فالوورهای خود بخواهید روی Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کی فرا می رسد یا شمارش معکوس را در استوری خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه برای فروش در دسترس قرار دهید. فراموش نکنید که به مشتریان خود یادآوری کنید که می توانند بلافاصله با یک تماس ساده مانند «برای خرید ضربه بزنید» در عنوان پست خرید کنند.
  • برای پاسخگویی به سوالات حتما لایو برگزار کنید. از ویژگی Live در استوری خود استفاده کنید تا لحظه ای را که محصول جدید خود را برای آنها در دسترس قرار داده اید به دنبال کنندگان خود نشان دهید و به سؤالات مشتری در مورد محصول جدید در کوتاه ترین مدت پاسخ خواهید دهید.
  • برای معرفی محصول خود یک هشتگ ایجاد کنید. می تواند به سادگی #نام محصول شما باشد. فالوورهای خود را تشویق کنید هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانید بعداً آن را در حساب تجاری خود به اشتراک بگذارید.

5 ترفند اینستاگرام برای ترغیب کاربران برای خرید محصولات

در یک نظرسنجی که توسط شرکت فیسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که از اینستاگرام برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید استفاده می کنند. این پنج نکته را امتحان کنید تا مردم را به سمت خرید محصولاتتان سوق دهید.

  • چندین پست برای محبوب ترین محصولات خود ایجاد کنید.

اطلاعات آماری را بررسی کنید و معیارهایی مانند بازدیدهای محصول را مشاهده کنید تا بدانید که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بیشتر درگیر بوده اند. برای ایجاد اطمینان در خرید، چه در پست و چه در استوری، پست های بیشتری برای آن محصول ایجاد کنید.

  • دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانید.

افزودن یک فراخوان برای اقدام که افراد را وادار به انجام کاری می‌کند، مانند «برای خرید ضربه بزنید» در زیرنویس‌های شما، به طور مؤثری به فالوورهای شما برای خرید یادآوری می‌کند.

  • یک فروش یا تبلیغ منحصر به فرد ایجاد کنید.

در مدت زمان محدود، با تبلیغ و تخفیف یا فروش ویژه در اینستاگرام می توانید احساس فوریت را بین افراد ایجاد کنید و مردم را به خرید ترغیب کنید.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفی کنید.

خریداران ممکن است مدتی طول بکشد تا تصمیم به خرید بگیرند، بنابراین به طور مرتب محصولات خود را در پست های خود قرار دهید تا آنها را در ذهن خود نگه دارید.

  • تبلیغ یک محصول توسط افراد معروف

از چهره های عمومی گرفته تا هنرمندان تا کارآفرینان، سازندگان سنگ بنای جوامع اینستاگرام هستند. مشاهده اینکه یک فرد معروف از محصولات خاصی استفاده می کند می تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به این موارد برانگیزد، بنابراین این راه نیز یکی از بهترین روش های فروش بالا محصولات به حساب می آید.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/comments

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

 

۰ ۰

ثبت شرکت

ثبت شرکت

چنانچه می خواهید فعالیت تجاری و غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید

برای ثبت شرکت حتما باید سلسه مراتب را رعایت کنید.وطبق مراحل تاسیس شرکت در اداره مراحل را طی کنید.باید بدانید که  مراحل ثبت شرکت در ابتدا به صورت آنلاین است.اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی را با هر عنوانی نمی توانید انجام دهیدپس ابتدا حتما باید کسب وکار خود را بررسی کنید وببینید که از انواع شرکت هایی که وجود دارد کدام یک مناسب حال شما هسستند

انواع شرکت شامل:

شرکت مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص

موسسه غیر انتفاعی

شرکت بازرگانی

شرکت تعاونی

شرکت تضامنی

شرکت نسبی

این را باید بدانید که ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و معایب خودش را دارد.مناطق آزاد شامل

ماکو،شهروند،چابهار،ارس،قشم،کیش وانزلی است. یکیاز مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت مالیاتی است.

اگر در مناطق آزاد توانستید ثبت شرکت انجام دهید تا 20 سال از معافیت مالیاتی برخودار می شوید پس اگردر مناطق آزاد شرکت ثبت کرددید توجه زیادی باید به فعال بودن جواز،کد اقتصادی،پلمپ دفاتر وخیلی مهمتر از همه اضهارنامه مالیاتی داشته باشید

۰ ۰